baq84 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Dzięki bardzo za informacje , na pewno z nich skorzystam. Kompresje mam po 12 to chyba dobrze Edytowane 7 Marca 2016 przez baq84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXxNissaNxXx Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Cześć baq84 i doszłeś do tego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł X-TRAIL Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Witam wszystkich.Miał może ktoś taki problem że X-trail nie może przekroczyć 2500tyś obrotów a na biegu jałowym obroty skaczą 700-1000.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem zginął.2.0 benz+lpg.140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXxNissaNxXx Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Błędy sprawdzałeś ?? Podłączałeś komputer?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł X-TRAIL Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Tak i nic nie wykazało.Sondy chodzą i wszystko w normie.Jeżdżę codziennie i jak narazie spokój,tylko mnie trochę zmartwiła ta sytuacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Odebrałem auto od mechanika i następny to byl który rozłożył ręce. Bylem sprawdzić emisje spalin na biegu jalowym miał 0,5 ale juz przy 2,5 tys obrotach stalych aż 4 czyli bardzo za dużo. Narazie auto mam w domu i nie wiem co dalej Nie doszedłem kompresje ma dobra czyli pierścienie odpadają jestem w wielkiej d...ie juz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXxNissaNxXx Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Cześć baq84. ale sprawdzałeś kompresje na wszystkich tłokach ?? na zimnym i ciepłym silniku ???? ja już mam auto poskładane i smiga jak ta lala jaką masz drógą sonde lambde ?? masz emulator? Kopci ci ?? sprawdzi katalizator sprawdzi czy za kolektorem wydechowym nie masz ileju na glowicy sprawdzi też odme czy nie ma tam ileju i pod filtrem powietrza tak nie mogą wyglądać tłoki jak widzisz ja rozebrałem cały silnik . tez przerabiałem mechaników którzy rozkładali ręce ale dla mnie to są mechanicy którzy nie znają zasady działania silników Japońskich są wychowani na silnikach europejskich i dlatego wziąłem wszystko w moje ręce i się udało !! mam sadysfakcję ze sam naprawiłem i sam do tego doszedłem przez niepoddanie się hihi tak też nie może wyglądać przepustnica , widzisz ja miałem całą w oleju od strony kolektora ssącego 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Szacuneczek kolego za naprawę samemu... plusik poleciał poza tym widzę Norwegia... i zimowo mam sąsiada w Twoich okolicach więc serdecznie pozdrawiam i gratki za naprawę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXxNissaNxXx Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) Do tego zacierało mi panewki , stópki i wałek rozrządu. Na jednym wałku przez to ze miałem walnięte pierścienie olejowe : powód za małe ciśnienie oleju na kanaliki olejowe po przez spadek kompresji i wałek zaczął się zacierać , spadek mocy bo miał lekkie luzy a na tym wałku jest wariator od rozrządu i jesli wałek chodzi wibracyjnie nie do wykrycia przez komputer OBD ani zaden inny to auto bedzie słabe Jak chcesz to podaj nr tel wiec do ciebie zadzwonie i wiecej moze ci powiem jak ty mi wiecej opowiesz bo wiem ze nie da sie wszystkiego opisać Dziękuje hehe Desperacja przez tych wszystkich mechaników wziąłem to wszystko w swoje ręce i rozebrałem całe auto hihi na polu i na polu poskładałem wszystko się chce i wszystko się da tylko najwazniejsze zeby się niepoddawać i nie dac się oszukać tym ala mechanikom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie obrazajac nikogo bo są tam jacys dobzi mechanicy Tak jestem już w Norwegii 11 LAT Edytowane 27 Marca 2016 przez xXxNissaNxXx 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Gruba rzecz, plusik za foty 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 dzięki za info i fotki, jednak sam sie z tym nie uporam bo żaden ze mnie mechanik, tak jak pisałem kompresje mam dobrą. Pozostał juz tylko jeden mechanik zobaczymy czy sie upora. Narazie autko stoi nie chcem go dobijać> na drugiej sondzie mam załozony emulator, na biegu jałowym spalanie ma dobre jednak przy 2.5 tys obrotów to juz za duże i kopci. Ostatnio co zauwazyłem to jak agresywnie dodaje gazu to na początku go zdusi przez ok 2-3 sekundy i wchodzi na obroty, jak dodaje gazu powoli to ładnie wchodzi-oczywiście na postoju. jeżeli chodzi o katalizatory to ich nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXxNissaNxXx Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) no to jak nie masz katalizatorów to sobie sam odpowiedziałeś na pytanie kup katalizatory i zamontuj normalnie sondy lambda aha jeszcze jedno baq84 odkręć korek paliwa i tak jakiś czas pojezdzij . jak odkręcisz korek i ci syczy to znaczy ze masz zatkane odpowietrzenie baku , jeśli tak jest to jak zakręcasz korek do końca to się uszczelnia bak odpowiecznik jest zatkany i wytważa podciśnienie ktore powoduje ze pompa jest niewydajna tak jak powinna i na przykład powinna podawać litr paliwa na 5 min to podaje 0,5 litra na 5 min i komputer tez tego nie wyłapie Edytowane 27 Marca 2016 przez xXxNissaNxXx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Gratulacje i dzięki za fotki. Ta rdza w bagażniku... Myślałem że tylko ja tak mam. Nie było tyle co u Ciebie, ale w tym samym miejscu. Tttm ? Sprawdzaliście u siebie ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 autko nadal nie jeździ ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Może jednak idź za tropem kolegi z Norwegii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 cały czas jestem z nim w kontakcie na priv, na szczęście mech sprawdził cały silnik i jest w porządku. Została kwestia elektroniki, potem jak pisał kolega xXxNissaNxXx będę musiał wstawić przedni katalizator. elektromechanik tez nie może dość co mu dolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Wstaw w końcu ziomek ten kat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 i tak uczynię , czy ktos robił regeneracje kat?? czy to godzi się ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek22 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 baq jak autko zrobione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 wracając to poprzedniego tematu, czyli brak mocy zregenerowany katalizator wymieniona sonda na dedykowaną wymieniony przepływomierz czujnik wałka czujnik faz rozrząd wraz z wariatorem z serwisu teraz pompa ciśnienie oleju gdyż ciśnienie było za małe a auto dalej puchnie pod górkę nie wiem co juz mu dolega, wydane kila tysięcy i poprawy jest brak, może jeszcze jakies podpowiedzi. Po wymianie pompy oleju na zimnym silniku mam 7 bar a na ciepłym 5 bar czy to nie za dużo? czemu tak jest? i czy można to jakoś zmienić? Pomóżcie proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 A pompa paliwa daje radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Tez się nad tym zastanawiam idzie to jakos sprawdzić? Mam juz dość wymienia części na chybił trafił a grosze nie kosztują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Zmierzyć ciśnienie paliwa przed listwą, ew. podmienić na inną (pompy paliwa nie są drogie). Auto ma gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Tak ma gaz ale dbam o to aby nie jeździć na "rezerwie" posiada tez dodatkowe smarowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Na gazie jest tak samo? Mierzone było ciśnienie na cylindrach? Butla była zakręcana do testów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.