Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

brak mocy t30 2.0 benzyna


baq84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki bardzo za informacje , na pewno z nich skorzystam. Kompresje mam po 12 to chyba dobrze 

Edytowane przez baq84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Miał może ktoś taki problem że X-trail nie może przekroczyć 2500tyś obrotów a na biegu jałowym obroty skaczą 700-1000.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem zginął.2.0 benz+lpg.140KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i nic nie wykazało.Sondy chodzą i wszystko w normie.Jeżdżę codziennie i jak narazie spokój,tylko mnie trochę zmartwiła ta sytuacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem auto od mechanika i następny to byl który rozłożył ręce. Bylem sprawdzić emisje spalin na biegu jalowym miał 0,5 ale juz przy 2,5 tys obrotach stalych aż 4 czyli bardzo za dużo. Narazie auto mam w domu i nie wiem co dalej

Nie doszedłem kompresje ma dobra czyli pierścienie odpadają jestem w wielkiej d...ie juz

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć baq84. ale sprawdzałeś kompresje na wszystkich tłokach ??

 

na zimnym i ciepłym silniku ????

 

ja już mam auto poskładane i smiga jak ta lala :)


jaką masz drógą sonde lambde ?? masz emulator?


Kopci ci ??


sprawdzi katalizator


sprawdzi czy za kolektorem wydechowym nie masz ileju na glowicy 

sprawdzi też odme czy nie ma tam ileju i pod filtrem powietrza


tak nie mogą wyglądać tłoki jak widzisz ja rozebrałem cały silnik .

tez przerabiałem mechaników którzy rozkładali ręce ale dla mnie to są mechanicy którzy nie znają zasady działania silników Japońskich 

są wychowani na silnikach europejskich i dlatego wziąłem wszystko w moje ręce i się udało !!  mam sadysfakcję ze sam naprawiłem i sam do tego doszedłem przez niepoddanie się hihi


tak też nie może wyglądać przepustnica , widzisz ja miałem całą w oleju od strony kolektora ssącego

post-97891-0-97127300-1459106823_thumb.jpg

post-97891-0-49201600-1459107007_thumb.jpg

post-97891-0-13275600-1459107272_thumb.jpg

post-97891-0-19577600-1459107274_thumb.jpg

post-97891-0-48441300-1459107276_thumb.jpg

post-97891-0-66216500-1459107278_thumb.jpg

post-97891-0-97370700-1459107732_thumb.jpg

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacuneczek kolego za naprawę samemu... plusik poleciał :) poza tym widzę Norwegia... i zimowo :) mam sąsiada w Twoich okolicach więc serdecznie pozdrawiam i gratki za naprawę :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego zacierało mi panewki , stópki i wałek rozrządu. Na jednym wałku przez to ze miałem walnięte pierścienie olejowe : powód za małe ciśnienie oleju na kanaliki olejowe po przez spadek kompresji i wałek zaczął się zacierać , spadek mocy bo miał lekkie luzy a na tym wałku jest wariator od rozrządu i jesli wałek chodzi wibracyjnie nie do wykrycia przez komputer OBD ani zaden inny to auto bedzie słabe 

 

 

Jak chcesz to podaj nr tel wiec do ciebie zadzwonie i wiecej moze ci powiem jak ty mi wiecej opowiesz bo wiem ze nie da sie wszystkiego opisać 


Dziękuje hehe :)

Desperacja przez tych wszystkich mechaników wziąłem to wszystko w swoje ręce :) i rozebrałem całe auto hihi na polu i na polu poskładałem :)   wszystko się chce i wszystko się da tylko najwazniejsze zeby się niepoddawać i nie dac się oszukać tym ala mechanikom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  nie obrazajac nikogo bo są tam jacys dobzi mechanicy :)

 

 

 

 

Tak jestem już w Norwegii 11 LAT :)

post-97891-0-06646800-1459107835_thumb.jpg

post-97891-0-49475400-1459107837_thumb.jpg

post-97891-0-03904400-1459107840_thumb.jpg

post-97891-0-59988300-1459107842_thumb.jpg

post-97891-0-29890500-1459107845_thumb.jpg

post-97891-0-98846400-1459107846_thumb.jpg

post-97891-0-54782400-1459107848_thumb.jpg

post-97891-0-33232300-1459107850_thumb.jpg

post-97891-0-43332000-1459108665_thumb.jpg

post-97891-0-27825600-1459108668_thumb.jpg

post-97891-0-20087200-1459108670_thumb.jpg

post-97891-0-79875400-1459108672_thumb.jpg

post-97891-0-82264900-1459108674_thumb.jpg

post-97891-0-86862400-1459108676_thumb.jpg

post-97891-0-10519100-1459108679_thumb.jpg

post-97891-0-03478100-1459108682_thumb.jpg

post-97891-0-48493200-1459108684_thumb.jpg

Edytowane przez xXxNissaNxXx
  • Upvote 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info i fotki, jednak sam sie z tym nie uporam bo żaden ze mnie mechanik, tak jak pisałem kompresje mam dobrą. Pozostał juz tylko jeden mechanik zobaczymy czy sie upora. Narazie autko stoi nie chcem go dobijać> na drugiej sondzie mam załozony emulator, na biegu jałowym spalanie ma dobre jednak przy 2.5 tys obrotów to juz za duże i kopci. Ostatnio co zauwazyłem to jak agresywnie dodaje gazu to na początku go zdusi przez ok 2-3 sekundy i wchodzi na obroty, jak dodaje gazu powoli to ładnie wchodzi-oczywiście na postoju. jeżeli chodzi o katalizatory to ich nie mam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak nie masz katalizatorów to sobie sam odpowiedziałeś na pytanie :)

kup katalizatory i zamontuj normalnie sondy lambda


aha jeszcze jedno baq84 odkręć  korek paliwa  i tak jakiś czas pojezdzij . jak odkręcisz korek i ci syczy to znaczy ze masz zatkane odpowietrzenie baku , jeśli tak jest to jak zakręcasz korek do końca to się uszczelnia bak odpowiecznik jest zatkany i wytważa podciśnienie ktore powoduje ze pompa jest niewydajna tak jak powinna i na przykład powinna podawać litr paliwa na 5 min to podaje 0,5 litra na 5 min i komputer tez tego nie wyłapie :(

Edytowane przez xXxNissaNxXx
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje i dzięki za fotki.

Ta rdza w bagażniku... Myślałem że tylko ja tak mam.

Nie było tyle co u Ciebie, ale w tym samym miejscu.

Tttm ? Sprawdzaliście u siebie ?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Może jednak idź za tropem kolegi z Norwegii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

cały czas jestem z nim w kontakcie na priv, na szczęście mech sprawdził cały silnik i jest w porządku. Została kwestia elektroniki, potem jak pisał kolega xXxNissaNxXx będę musiał wstawić przedni katalizator. 


elektromechanik tez nie może dość co mu dolega :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...

wracając to poprzedniego tematu, czyli brak mocy

zregenerowany katalizator

wymieniona sonda na dedykowaną

wymieniony przepływomierz

czujnik wałka

czujnik faz

rozrząd wraz z wariatorem z serwisu

teraz pompa ciśnienie oleju gdyż ciśnienie było za małe

a auto dalej puchnie pod górkę:( nie wiem co juz mu dolega, wydane kila tysięcy i poprawy jest brak, może jeszcze jakies podpowiedzi. 

Po wymianie pompy oleju na zimnym silniku mam 7 bar a na ciepłym 5 bar czy to nie za dużo? czemu tak jest? i czy można to jakoś zmienić? Pomóżcie proszę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez się nad tym zastanawiam idzie to jakos sprawdzić? Mam juz dość wymienia części na chybił trafił a grosze nie kosztują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyć ciśnienie paliwa przed listwą, ew. podmienić na inną (pompy paliwa nie są drogie). Auto ma gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma gaz ale dbam o to aby nie jeździć na "rezerwie" posiada tez dodatkowe smarowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gazie jest tak samo? Mierzone było ciśnienie na cylindrach? Butla była zakręcana do testów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...