Gość VViktor Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Panowie, poratujcie Jutro z samego rana jadę w trasę i w związku z tym chciałem wymienić poprzepalane żarówki na desce rozdzielczej co by przyjemniej się jechało. Wszystko sprawnie odkręcone żarówki powymieniane i wszystko szło świetnie do momentu wpięcia z powrotem linki prędkościomierza Linka za cholerę nie chce wejść w gniazdo w tyle deski. Kręciłem, dociskałem, mocno, lżej, kombinowałem i wszystko na nic. Jedyny efekt to pokaleczone palce. Jest jakaś sprawdzony sposób żeby to zamontować? Boje się że w końcu połamie ten plastikowy zatrzask na końcu linki. Dziś do pracy jechałem już bez prędkościomierza i zaobserwowałem jeszcze jeden efekt moich wątpliwych napraw. Otóż zapaliła się... rezerwa, rezerwa która była permanentnie zepsuta i nigdy się nie zapalała nawet przy całkowitym opróżnieniu baku. Teraz pali się światłem jednostajnym, bądź mryga z częstotliwością pierdyliarda razy na sekundę, albo w ogóle czasami gaśnie. Kompletnie nie wiem czym to zostało spowodowane, bak jest pełen w 1/3 swojej objętości, więc nie ma mowy żeby kontrolka rezerwy zaczęła nagle działać poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 hej musisz zobaczyć jak jest ustawiony trzpień co w chodzi do licznika i tak samo ustawić na liczniku wystarczy śrubokręt i wskakuje samo czasem kilka milimetrów różnicy i nie wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.