mlody1206 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Witam, Mam ten sam problem co " MariuszR1" z tą różnicą że czasem gaśnie podczas jazdy głównie przy wysokich obrotach (podczas wyprzedzania) lub pod odpaleniu w ciągu 15 sekund jak po zgaśnięciu odczekam koło pół minuty czy minuty to odpala normalnie i chodzi już dobrze (Check raz się zapala raz nie, jeżeli się zapali to po trasie ok 100-150 km gaśnie). Dzieje się tak nieregularnie może być co dzień lub co 3-4 dni nie ma zasady żadnej. Błąd ten sam. Mam w związku z tym 3 pytania: 1. Czy sposób z zamianą czujników jest pewny? tzn. czy jeżeli błąd przeskoczy to na 100% wina czujnika? 2. Czy żeby skontrolować wysunięcie napinacza wystarczy tylko odkręcić pokrywę w poście #6? Czy trzeba jeszcze coś demontować? 3. Wymieniać cały komplet czy sam łańcuch ew. ślizgi? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki_uki Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Ja miałem ten sam problem około tydzień temu. Zaryzykowałem i zamontowałem inne czujniki - używki ze szrotku. Wszystkie opisywane objawy zniknęly, tzn: - gaśnięcie po odpaleniu, - gaśnięcie po schodzeniu z wysokich obrotów, - zniknął błąd 0340, - falowanie ustało, Miałem czyszczoną przepustnicę i obroty lubią się lekko przywiesić na 1100 ale po 1s opadają do 900/800. Także możesz je podmienić, nie jest to dużo roboty a są identyczne. Nowe czujniki kosztują ok 120zł sztuka. Za to wczoraj padł alternator (chyba) i Primera wróciła na lawecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adzik76 Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Cześć. Mam podobny problem z moją primerą. Mianowicie roku temu wymieniłem czujnik położenia wału korbowego bo taki błąd mi wywaliło a objawy były takie że auto traciło moc jak tylko się rozgrzało. Ciężko też odpalał aczkolwiek odpalał. Po ostygnięciu paliło od razu do czasu ponownego rozgrzania się i traceniu mocy. Po wymianie na nowy czujnik ( zamiennik ) auto jeździło sprawne przez jakieś pół roku.Ponownie to samo , ponownie wymiana czujnika ( zamiennik delphi ) . Po wymianie wszystko gra aż do dzisiaj i znowu ten czujnik położenia wału korbowego. Łańcuch rozrządu wymieniany przy 185 000 teraz auto ma 265 000 . Gdzieś się doczytałem , że często zamienniki czujników padają po jakimś czasie tak jak to u mnie właśnie jest.Mam zamiar kupić oryginalny czujnik. I tu moje pytanie ! Czy warto kupować oryginalny ? Czy może przyczyny "padania" czujników szukać gdzieś indziej? Proszę o jakieś podpowiedzi,rady. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafWalP12 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Witam auto do 4000 tyś obrotów pracuje normalnie , powyżej brak mocy i jakby silnik dostawał zbyt dużo powietrza .Czy najwyższy czas na wymianę rozrządu bo niepokoi mnie tak duże wysunięcie napinacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.