Gość Maciek C Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Witam, dzisiaj po raz pierwszy jechałem moją primerką w temperaturze bliskiej zero stopni Celsjusza... Zauważyłem dziwną, rzecz, otóż kiedy temp spadła do 2stopni, wyświetlacz termometru zaczął pulsować, kiedy nawet przełączylem na zegarek, to pulsowała mi strzałeczka wskazująca na symbol 'C... Co to jest??? Czyżby jakieś ostrzeżenie przed oszronieniem, czy cos? Pozatym za każdym razem kiedy zapalałem silnik, to automatycznie przełączał się na termometr... Kiedy wzeszło słonko i się ciut ociepliło, temp skoczyła i problem zniknął...? Proszę o jakieś info na ten temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Wszystko jest w porządku. Jeżeli temperatura spada poniżej +4 wskaźnik temperatury zaczyna migać - ostrzega kierowcę, że może być ślisko. Pulsująca strzałeczka i przełączanie na termometr działa u Ciebie jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kramar Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 wlasnie zastanawialem sie czy tak bedzie, bo nie mialem okazji w swoim tego jeszcze zaobserwowac a uwazam takie miganie za bardzo pomocna rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 wszystko jest w porządku czyli tak jak powinno migająca temperatura to sygnalizacja że może być ślisko!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 u mnie też wczoraj migało i tak sobie wykombinowałem ze to jakies ostrzeżenie no i proszę nie myliłem się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Podet Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Ja już na początku października jak wyjechałem przed 6 rano i była niska temperatura to miałem to miganie i strasznie mnie drażniło i się dziwiłem o co chodzi. Ostatnio jak sie pojawiły przymrozki to zaczeło znowu migać, a tu taki wynalazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Regularnie co roku powraca to pytanie zadawane przez nowych, niedoświadczonych użytkowników P11 Heh Widać wciąż nas przybywa pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 wg mnie bardzo fajna sprawa - zawsze miga az sie ni nacisnie przycisku funkcyjnego - wtedy wraca do pozycji na ktorej bylo wlaczone wczesniej np. godzina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość puzzii Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Regularnie co roku powraca to pytanie zadawane przez nowych, niedoświadczonych użytkowników P11 Heh Widać wciąż nas przybywa pzd Oj przybywa, przybywa szczęśliwych posiadaczy nysek..., a tak na marginesie witam wszystkich nissmaniaków NOWY, MŁODY I NIEDOŚWIADCZONY... pzd! :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 a ja o tym wiedziałem, bo mam instrukcję obsługi i ją czytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 ja się tego domyśliłem jak zobaczyłem to w ojca bmw 14 lat temu. No cóż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 A ja to miałem w Corsie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ozio Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Szczęściarze! Ja odkryłem "migający termometr" zaraz po tym jak skończyłem samodzielnie naprawiać wyciek z układu chłodzenia (a nie jestem żadnym specem) . Jadę sobie jakby nigdy nic, a tu mój wzrok przyciąga migające coś na wyświetlaczu zegara. :027: Widzę "2'C" i pierwsza myśl: Komunikat błędu "temperatury" nr 2 tylko co to może być ? - zbyt wysoka temperatura ? :/ - nieszczelność układu chłodzenia ? :029: - zapowietrzenie w/w układu ? :zly: Potem zmieniło się na "3'C" i "4'C", a ja sobie myślę, że jak dojdzie do 5ki to kłęby ognia buchną spod maski. :diabel2: Sprawa tym bardziej zagadkowa bo była to bardzo zimna jesienna noc, a wskaźnik temperatury silnika znajdował się w idealnej pozycji. :036: Podjechałem pod dom, otwieram maskę. Ciepło bije od silnika, ale takie jak zawsze... Wracam do domku, otwieram instrukcję i dowiaduję się, że moja kochana Nyska w ten przemiły sposób ostrzega mnie przez gołoledzią :sylwester: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 mi migalo w lato... niewiem czy sie kalibruje czy jak ale jak sie odpalilo termometr po wlaczeniu silnika pokazywalo -24 stopnie a nastepnie przez miganie roslo i potem normalnie bez miania, teraz niewiem jak z tym jest teraz czy dziala o nie zwrocilem uwagi :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 No jak to ktos wspomnial, pytanie powraca co roku dla niedoswiadczonych zalet primery Wlasnie mialem zakladac watek ale jak zawsze na poczatku szukacz podstawa I jak sie okazalo, jest taki temat! Ba nawet tak samo zadane pytanie jak ja chcialem, doysc to denerwujace jest to wg mnie ale skoro tak wlasnie musi byc niech bedzie wola Pana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maki Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Przyciśnięcie przycisku zmiany funkcji wyświetlacza przez datę i godzinę jest skwitowaniem sygnalizacji, znaczy kierowca przyjął do wiadomości, że ślisssko może być i jeżeli rozbije ukochaną nyskę, będzie sobie winien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Nie bardzo rozumiem co chciales napisac? Czyli ze da sie to jakos skasowac? Prubowalem wszystkich sposobow i wg mnie nie da sie. Wkurza mnie ze przy +4 juz miga moze migac jak jest -2 ale nie do +4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maki Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Napisałem SKWITOWANIE, czyli potwierdzenie odebrania wiadomości (np. listu, kwitujesz u listonosza na kwitku). Sygnalizację ważnych informację robi się właśnie w ten sposób, żeby nie dała spokoju adresatowi. Jeśli przyczyna sygnału nie ustaje, kontrolka dalej świeci się (wyświetla trójkącik). To tyle. Jak dla mnie mruganie może być, działa zawsze tonizująco na naciskanie gazu w trudnych warunkach. Zawsze to łatwiej niż kombinowanie z własnym termometrem, albo "macanie" na oko, czy już zamarzło czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.