Adas1204 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Witam,jestem nowy na forum, mam nadzieję że temat założyłem w odpowiednim dziale. Ostatnio zauważyłem pod samochodem ślady oleju, gdy otworzyłem maskę i spojrzałem na bagnet niezbyt dobrze to wyglądało, dolałem ponad litr oleju.Samochód mam niecały rok, od samego początku jak na swoją pojemność i moc wydawał mi się trochę za słaby, ale myślałem że to taki typ.Przetarłem szmatą silnik i teraz próbuje znaleźć co może być tego powodem. Filtr powietrza czysty. Na początku myślałem że wlew oleju nie dokręcony bo wyglądało jakby z tej strony było zachlapana ode góry. Przejechałem ponad 30km i silnik od góry wygląda ok. Od dołu wszystko w oleju. Narazie to wytarłem i czekam czy coś się pojawiCzy to może być że gdzieś została wydmuchana uszczelka? Na co zwrócić uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) Zwróć uwagę na miskę olejową to taka najmniej kosztowna wersja usterki, ta gorsza wersja to może być wyciek z wału korbowego. Edytowane 15 Marca 2016 przez camello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Może jakaś fotka? Na razie to zgadywanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas1204 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Spróbuję jutro zrobić jakieś zdjęciaAle na co zwrócić szczególną uwagę?Jak szukać wycieku z wału korbowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Od strony pasków klinowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas1204 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Dzięki, jutro porobię zdjęcia i mam nadzieję że to coś więcej powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) najlepiej umyj silnik pojeździj troche i zajedz na diagnostyke oni ci powiedza co do zamulonego auta poczytaj na forum a dowiesz sie jak przywrocic moc Edytowane 16 Marca 2016 przez jacek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 co do zamulonego auta poczytaj na forum a dowiesz sie jak przywrocic moc Może dolot za turbiną dziurawy i babra olejem, a przy okazji muli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas1204 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Zdjęcia jakie udało mi się zrobić: Słabo po nich cokolwiek widać, ale może coś widać jednak? Edytowane 16 Marca 2016 przez Adas1204 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Na zdjęciu widać że poci się spod dekla zaworów, ale to nie wyciek. Patrzyłeś z drugiej strony? Lub tam gdzie pisaliśmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas1204 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Masz na myśli pokrywę silnika? Tą górną? Z drugiej strony wygląda że jest ok.Jak się przyjrzałem to wygląda najgorzej, właśnie od strony pasków klinowych, olej z piaskiem, od dłuższego czasu chyba tak musi być, w sensie że zakurzone.Od dołu za bardzo nic nie widać Chciałem dzisiaj umyć silnik ale karcher odmówił posłuszeństwa Jeżeli byłoby to uszczelnienie od strony pasków klinowych to jakich kosztów mogę się spodziewać? W warunkach garażowych ciężko to wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Teraz więcej zdjęć niż przedtem, ale i tak nic nie widać. Musisz umyć silnik. Teraz to może być wszystko. Posprawdzaj wszystkie węże pod katem szczelności. Jakby kapało przy kole pasowym na wale, to by były kropki na ziemi bezpośrednio pod nim. Jak węże od intercoolera? Chłodnica oleju? Tu fotka chłodnicy:http://a.allegroimg.pl/original/12/59/97/54/48/5997544842 Najpierw znajdź źródło, później będziesz się martwił ile naprawa kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas1204 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Czy możliwe aby samoczynnie się uszczelniło?Bo trochę mam już przejechane, silnik co wtedy przeczyściłem szmatą wygląda jak wtedy tylko na klawiaturze głowicy trochę się poci, ale na bagnecie nie wygląda aby coś ubywało i plam pod samochodem już nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.