paulus Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Witam Jestem świeżym posiadaczem pathfindera. Podczas jazdy z równym trzymaniem gazu słychać jakby delikatne spalanie stukowe. Po wciśnieciu gazu ten odgłos cichnie. Po odpuszczeniu gazu również. No wolnych obrotach silniczek jest cichutki. Pali na dotyk zimny czy ciepły. Autko ma 120 000 przebiegu. Mechanik stwierdził że to kwestia dużej dawki paliwa w tym autach i żeby się tym nie przejmowac. Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Trzeba podjechać do zakładu i sprawdzić czy są prawidłowo ustawione ciśnienia na wtryskiwaczach. Tak nawiasem, fajnego masz mechanika tylko szkoda że ci nie powiedział ze przy zbyt dużej dawce paliwa w końcu wypali się dziura w głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Dzięki za odpowiedź. Tak właśnie myślałem ze zbyt bogata mieszanka to może spowodować. Jak sądzisz gdzie z tym podjechać? Jakiś serwis bosch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Bosch Diesel Service albo inny zaufany zakład który jest w stanie diagnozować i serwisować Denso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 czy oprócz tych odgłosów powinny być jeszcze jakieś symptomy zle działających wtryskiwaczy? i czy stawiasz ewidentnie na wtryskiwacze czy może to kwestia zlego ciśnienia w całej listwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Nie kombinuj. Ciśnienie na listwie jest zależne od tego co daje pompa. Moje tłukły i okazało się że nie miały prawidłowo ustawionych ciśnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 to powiedz mi jeszcze w jaki sposób powinno się je ustawić będę wiedział czy dany warsztat ma pojęcie o tym co robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Wyciągnąć, dalej na stół probierczy, testy. Książka referencyjna z prawidłowymi wartościami i ponowne programowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 W nich się programuje ciśnienia robocze?czy masz na myśli prżypisanie ich do kompa? W poniedziałek idzie na kontrole do serwisu denso . Bylem wczoraj u kolegi . Jego navara klekocze dużo ciszej . Trzeba się wsłuchać. I jego turbina tez jest cichsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 W ECM silnika programujesz ich indywidualny kod w którym zapisana jest wydajność i kilka innych parametrów. W samych wtryskiwaczach należy ustawiać ciśnienia wstępne etc. U mnie problem klekotania dotyczył właśnie za niskiego ciśnienia wstępnego. Która notabene źle ustawili na etapie matki fabryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 W poniedziałek idzie na sprawdzenie. Pali tez za dużo wiec faktycznie coś nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 A za dużo tzn ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 sprawdziłem po tankowaniu i jest ok, spalił 12 po mieście tylko chyba rezerwa gigantyczna jakaś jest btw stwierdzono że jeden wtrysk leje a pozostałe mają problemy na zamknięciu czy powrocie ............ oczywiście sugestia zakupu nowych ....... po 1300 netto rozumiem że to się nie kwalifikuje do kalibracji ? można naprawić te denso jakoś albo wymienić końcówki wtrysków tylko? nie uśmiecha mi się wydać teraz 5000 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Wtryskiwacze z Patka są w pełni regenerowalne. Jak nie potrafią - zmień zakład. Polecam sprawdzony: www.diesel-klinika.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jak to ten na Sokratesa to tam właśnie sprawdzali tak wygląda test co powiecie? diesel klinika to nie sakratesa juz sprawdziłem powiedzieli że mają tylko końcówki wtrysków i chyba zaworki naprawa max 650 pln za sztukę nówki mogę mieć za 1100 niestety weryfikacja w drugim miejscu potwierdziła zły stan wtrysków, kalibracja niewiele dała i w grę wchodzi tylko regeneracja. auto odbieram w czwartek wtedy dam znać co i jak autko odebrane, wszystko śmiga wymienione koncówki wtrysków przy okazji zaślepiłem EGR żeby był spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landcar Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 witam gdzie robiles wtryski ? jaki koszt naprawy wszystkie cztery byly zepsute? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 robiłem w serwis japońskich na stasinek2 w warszawie 800 pln za nowe końcówki i kalibrację incl montaz i demontaż zregenerowałem też turbinę bo gwizd był straszny zainwestowałem w chipa w monsters za 1400 teraz auto ma 197koni i bardzo ładnie jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 On 3/15/2016 at 9:23 PM, paulus said: Witam Jestem świeżym posiadaczem pathfindera. Podczas jazdy z równym trzymaniem gazu słychać jakby delikatne spalanie stukowe. Po wciśnieciu gazu ten odgłos cichnie. Po odpuszczeniu gazu również. No wolnych obrotach silniczek jest cichutki. Pali na dotyk zimny czy ciepły. Autko ma 120 000 przebiegu. Mechanik stwierdził że to kwestia dużej dawki paliwa w tym autach i żeby się tym nie przejmowac. Co wy na to? Wytam. Czy przypadkem u Pana klekotanie nie powróciło? U mnie po regeneracji nafal jest taki sam problem jak Pan opisuję. Tylko wywala bkad p1622 bkod kodów wtryskiwacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.