Guest MicroJunior Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Witam! Jezdze i jezdze, lecz ostatnio mam wrazenie, ze wiecej pali moje NISSMO. Pewnie temat SONDY LAMBDA byl juz poruszany, ale mam pytanie. Czy ktos z FORUMOWICZOW moglby zmierzyc napiecie NA SONDZIE LAMBDA. I tu sie ladnie wpisac... Z gory dziekuje... Przy okazji: Jesli okaze sie, ze to SONDA - co polecacie - NGK? Jaki to jest koszt? Czy wymiana sondy łaczy sie z podpieciem pod komputer, w celu jakiejs diagnostyki, regulacji? Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wolf Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Witam kolege z tego co wiem odnosnie micry K12 to napiecie jest nie wieksze od 1 volta na wyjsciu i jest ono okresowo zmienne w przedziale 0.3 do 0.8 volta czy cos takiego mysle ze oscyloskop byl by wskazany mozna takze sprawdzic czy grzejnik jest podgrzewany dobrze w sondzie powinien on pobierac troche pradu w K12 jest chyba nawet osobny bezpiecznik 10 amp na sonde z tego co pamietam nie wiem jak jest w starszych modelach ale od czego sa instrukcje serwisowe moze ktos z klubowiczow wie gdzie takowa zanjdziesz do swojego modelu pozdrawiam microfanow Wolf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Matimon Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 napięcie sondy Lambda powinno oscylować w okolicach 1V i nie więcej. Co najważniejsze: Napięcie MUSI się zmieniać wraz z obrotami silnika!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B-52 Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Napięcie na sondzie Lambda w k 11 powinno wynosic od 02do 05 v na wolnych do 09 v na duzych obrotach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.