lukaszol Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Witam, jestem świeżym posiadaczem primera p12 2.2di i mam mały problem, a mianowicie mam problem z odpalaniem auta. Filtr paliwa wymieniony, akumulator i rozrusznik jest dobry. Czasami musze kręcić go przez minutę i dopiero zaskakuje. Jak odpali to chodzi normalnie nie szarpie nie dymi moc ma normalna obroty równe. Próbowałem podpompowac ręczna pompka ale bez efektu. Jako ciekawostkę dodam że po przegonieniu auta i wyłączeniu silnika dalej są problemy z uruchomieniem , wiec świece tez bym wykluczył bo na gorącym silniku powinien zagadać od razu. Jakieś pomysły? Na kompie żadnych błędów. No i auto rozpędza się tylko do 165/170 na 5 i 6 biegu nie czuć mocy, ale może chce za duzo ;-) będę wdzięczny za jakieś wskazówki :-) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Kolego, przestudiuj te tematy: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/69262-almera-n16-22di-trudne-odpalanie-na-zimno/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/69182-n16bialy-dym-ciezkie-odpalanie-spadek-mocy/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/61164-n16-problem-z-odpaleniem-22-di/ Model inny, ale silnik ten sam. Może coś znajdziesz. Przyczyn może być wiele, od agonii pompy wtryskowej po nieszczelne przewody paliwowe lub pompka/obudowa filtra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszol Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Nieszczelność układu paliwowego chyba bym odstrzelił bo po pompowaniu ręczna pompka powinien szybciej zagadać a tu nic, dalej trzeba go długo kręcić ale zobaczę jeszcze jak pali z plaka. Jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić? Może być to wina słabej masy? Bo co do braku mocy na 5 i 6 biegu obstawialbym egr lub słabą juz turbinę, ale to teraz mało istotne :-) najważniejsze teraz jest odpalanie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Przy pompowaniu paliwa pompka powinna twardnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszol Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 I twardnieje, a po tym jak stwardnieje idę szybko odpalić i żadnego efektu, dalej trzeba długo krecic. Zastanawiam się jeszcze czy może to być wina immobilizera? Dzisiaj jak docisnąłem kluczyk z rana odpalił od strzała.. Dalej przestój w kwestii odpalania.. jako ciekawostkę dodam tylko ze czasami ma dzień ze pali od strzała a czasami ma dzień ze w ogóle nie chce gadać. Dzisiaj np pilowalem go aż aku się rozładować, a podpalenie linkę u za pierwszym pociągnięciem raz kopnął i zaskoczył. I oczywiście obroty równe i brak jakiegokolwiek dymu. Pomysły jakieś? Usterka usunięta, pisze bo może komuś się przyda taka wiedza, poprawiłem kabel masowy, dokrecilem zasilający rozrusznika i chyba najważniejsze przewód paliwowy wychodzący z filtra paliwa był mocno podniesiony do góry (zrobiony był "syfon") i wystarczyło go trochę naprostowac żeby szedł w miarę płasko. Teraz pali za każdym razem od pierwszego zakręcenia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.