Guest JacaZ Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Witam. Mam problem z szarpaniem, występuje przy ok 2000 obr., czuję wtedy jakbym jechał po wybojach, gdy dodam ostro gazu to znika, czy może to być problem kabli i świec, czy może coś więcej. Mój nissan to 1.6 98r., może ktoś juz się z tym spotkał? :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roshi Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 dokladnie tak samo mam w moim sunniaku :/ bylem juz w 2ch warsztatach i nie umieja powiedziec co to. zmienilem swiece, kopulke, palec i dalej szarpie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JacaZ Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Dzięki, dziś sprawdzałem świece i wyglądają jak nowe, nie mam pomysłu, może je jednak zmienię, poźniej kable i tak po kolei. Jak nie pomoże to w grudniu uderzę do nissana, może oni coś powiedzą. W tej chwili jestem w Norwegii a tam roboczo-godzina kosztuje ok 450zł - tylko se w łeb strzelić :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roshi Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 ja tez niedlugo jade do aso. powiem zeby wykryli i naprawili. trudno, wybule. jak inni mechanicy nie wiedza co to to trzeba walic do aso . ja chyba jade troche wczesniej niz w grudniu to Ci powiem co to jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Primera.SLX.99 Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Ile kosztuje wymiana świeć do 1.6 Primery? I ile kosztuja same świece? Np. w ASO? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 W ASO to ci nie powiem, ale w sklepie zapłacisz po 15-18zł za sztukę (NGK). Wymiana - jak masz klucz to za darmo, jak nie masz, to kosztuje 7 zł. Jeśli nie chcesz sam wymieniać to może ze 20-30zł (no chyba że w ASO, to może być i ze 100 :wink: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 ja mam to samo przy około 2tyś obr szarpie jakbym po wybojach jechał świece i przewody nowe(i to i to NGK) i dalej to samo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest letallec Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 mili moi Mam to samo. Podejrzewam wiazke przewodow pomiedzy silnikiem i komputerem, ale dopoki nie padnie na amen to nie zamierzam tego poprawiac. Jest denerwujace, ale juz sie przyzwyczilem pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Ja też to miałem i pomogło zdystansowanie czujnika położenia wałka rozrządu i przeszło - zabieg u dobrego mechanika trwa jakies 15-20min. A wyszło to po wymianie napinacza rozrządu. Po tym kosmetycznym zabiegu pomogło - warto spróbować u jakiegoś dobrego znajomego mechanika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandi Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 macie takie same objawy nierównomiernej pracy silnika jak ja gdy bawiłem się przestawianiem zapłonu w mojej p-10 na gażniku śmigający na LPG(jak pachną oktany ten silnik zapomniał),gdy ustawiłem zapłon zbyt póżno zrobił się straszny muł w drugą stronę za wczesny zapłon był prawie na max. zaczynał szarpać i to strasznie i chyba w granicach tych obrotów,jadąc z teściową przy takim szarpaniu to kobita czkawki dostała.Dzisiaj zapłon mam ustawiony i jest dobrze nieszarpie,ale teściowa już ze mna nie chce jeżdżić i tak trzymać niech płaci za taryfę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 u mnie przestawianie zapłonu nic nie dało Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.