Seba350 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Tak to wygląda : Czy na zaznaczonej śrubie nie powinno być jakiejś tulejki pod wspornikiem by mogło to działać na zasadzie dźwigni?? Regulator daje wiekszą siłę kiedy tłoczek w niego wchodzi czy wychodzi?? Nie kumam jak ma to działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 jak masz auto bardziej obciążone to hamulce powinny mocniej hamować, czyli im bardziej sprężyna jest naciągnięta tym słabiej hamuje. ale to tylko teoria jak masz założone wzmocnione sprężyny albo stalowe zderzaki to nie działa tak jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 jak masz auto bardziej obciążone to hamulce powinny mocniej hamować, czyli im bardziej sprężyna jest naciągnięta tym słabiej hamuje. ale to tylko teoria jak masz założone wzmocnione sprężyny albo stalowe zderzaki to nie działa tak jak powinno Tyle wiem Ale to nie działa - tzn dzwignia se lata, czegoś tam brak by to się napinało odpowiednio czy tam luzowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 już takie dwa wywaliłem na złom i zrobiłem obejście, nie wiem czy jest sens to regenerować, no chyba że auto nie jest przerobione i jeździsz tylko po asfalcie tutaj poszukaj, będziesz miał rozłożone na czynniki pierwsze http://nissan4u.com/parts/terrano/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Kurcze nie mogę znaleźć tego ustrojstwa w tym katalogu. Sam korektor w sobie raczej jest sprawny tylko dźwignia coś luźna jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 tak ma być, ta śruba to ograniczenie maksymalnego ruchu dźwigni naciśnij pedał hamulca i zobacz to ramie powinno się siłować ze sprężyna ja z dwóch złożyłem jeden - działa jak trzeba tylko trzeba ustawić napięcie sprężyny, http://hcd-customdevices.pl/jalbum/Pickup/frame/Breakes/slides/DSC00306.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 tutaj znajdziesz numer 46400 trzeci schemat od góry https://partsouq.com/en/catalog/nissan/part/EL/D21/462 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ostatnio było to poruszane w programie kup i zrób samochód marzeń. jeżeli już przestało to współpracować to lepiej to wywalić niż bawić się w naprawę. oczywiście jeżeli ten program to dla kogoś autorytet bo jak dla mnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Nie wiem co było poruszane w tym programie,ale nie jest to dobry pomysł dla kogoś kto jeździ dużo po asfalcie, można sobie zrobić kuku. Tutaj jest trochę wiedzy o korektorach http://mobile.autokult.pl/6529 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Puki co jest korektor sciśnięty opaska by hamował max - co na przeglądzie skutkowało wynikiem coś w okolicach 1,6 czyli na pewno koła nie zblokuje A korektor mocniej hamuje gdy tłoczek wciskamy, a słabiej, analogicznie, gdy tłoczek wyciągamy. Dzieki Huga fotce wiem co jest w moim nie tak - mam ułamany (czy wytarty) zaznaczony element i dlatego łapka se lata a tłoczka nie rusza jak powinna Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Puki co jest korektor sciśnięty opaska by hamował max - co na przeglądzie skutkowało wynikiem coś w okolicach 1,6 czyli na pewno koła nie zblokuje Żebyś się nie zdziwił... Przy ostrym hamowaniu tył jest mocno odciążony. U mnie na szutrze nawet z korektorem tył blokuje szybciej niż przód. Na asfalcie jest chyba normalnie a przynajmniej nie odczuwam zbyt silnego hamowania tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs77 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Żebyś się nie zdziwił... Przy ostrym hamowaniu tył jest mocno odciążony. U mnie na szutrze nawet z korektorem tył blokuje szybciej niż przód. Na asfalcie jest chyba normalnie a przynajmniej nie odczuwam zbyt silnego hamowania tyłu. zaczął u mnie ciec właśnie, mam podejrzenie że może podejść od L200: http://e-pajero.pl/pozostale/2957-korektor-sily-hamowania-l200.html wygląda właściwie identycznie jak mój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pickup_D21 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Waitam. I jak pasuje ten korektor od l200 bo szukam tekże do swojego D21 i wiele jest podobnych a ceny o 70 zł 2200zł i sam nie wiem co do czego czym się różni. Pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 ja kupiłem taki regulowany zamontowałem pod maską i jest ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pickup_D21 Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Kupiłem korektor siły chamowania od l200 i założyłem do d21 i pasuje idealnie. odrobina się różni budową ale to mocowanie zasada działania podłączenie - jest takie samo. a cena chyba 400 zł gdzie do D21 kosztuje 980zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leonsl Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 W dniu 10.02.2021 o 20:19, Pickup_D21 napisał: Kupiłem korektor siły chamowania od l200 i założyłem do d21 i pasuje idealnie. odrobina się różni budową ale to mocowanie zasada działania podłączenie - jest takie samo. a cena chyba 400 zł gdzie do D21 kosztuje 980zł A możesz powiedzieć który przewód w który otwór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.