Gość mikey_one Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 aluski dobrze zabezpieczone (pomalowane) są raczej odporne na sól, jednak niskie temperatury sprawiają, że są mniej odporne na uszkodzenia mechaniczne co przy naszym stanie dróg ma spore znaczenie. Jednak jeśli się uprzesz to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Bombelu - nie generalizuj. Aluski są odporne na sól - jednak dotyczy się tych prawdziwych stopów aluminium. Powszechnie spotykane w Polsce mają przeróżne domieszki metali, na które nasza zima wpływa jednak niekorzystnie. Poza tym wszystkie inne punkty się zgadzają :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba.mak1 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 a ja chce kupic takie alumki tzn takie jak te: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942585 jak na tym Nissku?? Czy te nadaja sie sa dobre czy nie bardzo [ Dodano: Pią 15 Gru, 2006 01:38 ] a co powiecie na temat takich oponek: http://www.allegro.pl/item147856823_nowki_..._175_70_13.html ino zastanawia mnie dlaczego tak tanio :027: Moze ktos zna jakies inne namiary na dobre i tanie nowe oponki [ Dodano: Pią 15 Gru, 2006 21:30 ] i co nik nie zna Tych oponek co napisalem wyzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabiozo Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 mam pytanie. byłem wczoraj i zakupiłem letnie oponki (spory koszt) i wulkanizator mi powiedział że zimówki były 'poszarpane' tzn starte jakos z jednej strony i mi strasznie buczało (myślałem ze to łożyska) a przy 100 km/h drgania kierownicy. Teram ma nowe oponki ale kurcze musze coś z tym zrobić bo nowe też mi sie źle zjadą :/ koleś wulkanizacji mówił że to amortyzatory. Spodkał sie ktoś z czymś takim. z góry dzięuje za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Jeśli na oponie wystąpiło tzw. "lamelkowanie" czyli kostki bieżnika ścierały się bardziej po krawędzi natarcia to może być wina amortyzatorów - czyli nadają się do wymiany. Natomiast na różne zużywanie się opon wpływają różne czynniki - kąt zataczania (czyli kąt pochylenia koła - tak po chłopsku), zbieżność i wogóle cała geometria... Rada - diagnostyka - kosztuje niewielkie pieniądze a masz pewność co do trwałości opon oraz prowadzenia auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 to moze byc rowniez wina luzow w zawiasach [ Dodano: Pią 30 Mar, 2007 11:44 ] oczywiscie nie drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabiozo Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 nie wiecie ile taka diagnostyka kosztuje, jutro zamieżam skoczyć w Olsztynie gdzies do stacji kontroli pojazdów. [ Dodano: Pią 30 Mar, 2007 19:53 ] Prosił bym o pomoc, mymieniłem opony, dzisiaj przejechałem 100 km i nie jest OK, na zakrętach auto jak by pływało (na zakrętach d*pa goni tył), jak dojechałem zauważyłem że od strony kierwocy z przodu i z tyłu po zewnętrznej stronie mam mocniej obtare niż w pozostałych. nie wiem czy mam jechać na zbieżność czy na badanie amorków :/ szkoda mi oponek PROSZE O POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Pierwsza lepsza stacja diagnostyczna, np. tam gdzie podbijają przeglądy... przegląd zawieszenia przedniego i ustalenie usterki w granicach 25 - 40 złotych. Badanie amorków to dodatkowy wydatek ale ja najpierw zacząłbym od sprawdzenia zawieszenia i układu kierowniczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabiozo Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 byłem sprawdzili mi amory i wypadły całkiem dobrze (wg nich dobrze mam jakiś wydruk) zawieszenie też OK, koleś mówi że nowe opony i to może być przez te włoski sam nie wiem już teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blandman Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 bez przesady... co maja do tego włoski? a moze Twoja fryzura tez mu nie pasowała? a sprawdzał luzy na zawieszeniu czy skupił sie tylko na amorkach i włoskach? a bym obstawiał wachacze a może wysttarczy ustawic zbieznośc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 fabiozo Wysłany: Sob 31 Mar, 2007 17:49 Temat postu: -------------------------------------------------------------------------------- byłem sprawdzili mi amory i wypadły całkiem dobrze (wg nich dobrze mam jakiś wydruk) zawieszenie też OK, koleś mówi że nowe opony i to może być przez te włoski sam nie wiem już teraz. a przynajmniej zdiagnozował dobrze całą zawiechę?? bo coś mi się wydaje, że włoski to jemu troszkę oczka przysłoniły... Jak masz możliwość to podnieś po kolei obydwa koła i ruszając nim tak jakbyś chcial skręcić oraz w pozostalych płaszczyznach a gdzieś wyczujesz luz... później tylko kanał, ktoś do pomocy i ustalić co jest nie halo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabiozo Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 dzięki za pomoc, wiecie co sie okazało ?? zmieniłem oponki na nowe i wulkanizator napompował mi 1.4-1.5 atmosfery lol :/ wójek buja kołem i mówi że jakies miękkie te gumy, no i na stacji wyszło że za mało w kołach. dopompowałem do 2.0 atmosfery i jest git a zawieszenie mi badał amorki i ukł. kirowniczy tez ok, wszystko sztywne na szczęscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blandman Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 to mnie zawiodłes kolego... ja jestem lewus ale tu przesadziłes.... nie mniej gratuluje ze sie udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabiozo Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 zawiodłem ?? hehe idziesz do wulkanizatora i wogle wykluczyłem taką możliwosć że kolo nie napompował opon :/ zawiódł mnie to ten fachmen, jak nie wiem to mógł zapytać ile napompować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blandman Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 masz racje. jadac do takich fachmanów wydaje sie nam ze oddajemy auto w dobre rece... kiedys mi napompowałe za duzo.... a ostatnio jak mi taki kluczem od kół obczyszczał próg ze śniegu - myslałem ze go pier... tym kluczem. niestety tak to juz jest z tymi majstrami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaga Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 podłączę się do tego tematu. planuję kuupno nowych opon letnich. Obecnie jeżdzę na 13tkach 175/70. jednak moje słonko (n14 1.4 16v 91r) wydaje się być mało zrywne i mało dynamiczne. Czy powinienem kupić takie same czy może trochę węższe aby zwiększyć dynamikę auta. Jakie opony polecacie (rozmiary)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ConectA Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 witam. mam takie pytanie czy moze ktos napisac dokladny wymiar jakie powinny miec alusy do sunny ?? chce napewno 15" i wiem ze rozmiar srub jest 4x100 ale nie wiem co z tym ET ??? jaki powinnien byc tego rozmiar ??? i jakie najlepsze oponki do takich aluskow ???znalazlem fajne i niedrogie felgi OZ na allegro. z tym ze troche mnie przerazil rozmiar opon. alusy 15" a opona 215/45/15. chyba za duze nie ?? i jezeli chodzi o zalozenie 15" czy przy maksymalnym skrecie nie beda sie ocieraly o nadkole ???i które uwazacie ze lepsze te aluski ??? http://moto.allegro.pl/item194159495_4_alu...sliczne_15.html http://moto.allegro.pl/item190432841_aluko..._4x100_15_.html http://moto.allegro.pl/item190585968_alusy..._4x100_15_.html http://moto.allegro.pl/item190795438_15_4_...zda_toyota.html http://moto.allegro.pl/item191427692_15_4x...5_50_opel_.html http://moto.allegro.pl/item192338967_orygi...x100_opony.html http://moto.allegro.pl/item192520083_15_4x...ne_zobacz_.html http://moto.allegro.pl/item192602567_15_wo...lli_p5000_.html http://moto.allegro.pl/item193596141_felgi...panami_15_.html jezeli ma ktos chwile czasu zeby je obejrzec to zapraszam i prosze o fachową odpowiedź pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.