Gość saki Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 na lewym jak i prawym lusterku są pionowe kreski. Mógłby mi ktoś powiedzieć co one oznaczają? bo ni cholery nie mogę na to wpaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Od kreski do brzegu lusterka to jest wskazanie martwego punktu. Chyba sie nie myle. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Od kreski do brzegu lusterka to jest wskazanie martwego punktu. Chyba sie nie myle. POZDRAWIAM..... Zgadzam się. A przy okazji za kreską jest inny kąt szkła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość USURI Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 No racja i jeśli podczas zmiany pasa zobaczysz coś pomiędzy kreskami a zewnętrzną krawędzią lusterka to masz jak w banku, że zajedziesz komuś drogę lub zmieniasz profil błotnika :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Wg mnie "martwe pole" raczej zależy od ustawienia lusterka a nie od kreski na nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Chodzi o to ze masz lusterko zwane panoramicznym lub asferycznym, faktycznie jest inny stopien zalamania lutra od tego miejsca w celu ZMINIMALIZOWANA efektu tzw 'martwego pola'. A zeby jeszcze bardziej je zminimalizowac polecam prawidlowo ustawic lusterko tak, aby nie widziec srodkowego slupka :wink: Przy prawidlowo ustawionym lusterku bardzo, bardzo zmniejsza sie 'martwe pole' i profil blotnika wspomniany wczesniej dluzej pozostanie nienaruszony 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 coś tu się chyba nie zgadza. Dla mnie martwe pole to ta częśc pasa obok mnie, której ja nie widzę. Więc jeżeli cokolwiek jest w lusterku, bez względu na to, czy w kresce czy poza nią, to nie jest to już martwa strefa. Tak to logicznie rozumuję. Czy dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 @saki zgadza sie, martwe pole to to co nie znajduje sie w widoku lusterka a nie siegasz tego jeszcze tzw 'katem oka' Natomiast po to powstaly lusterka panoramiczne (asferyczne) aby te martwe pole zminimalizowac, do tego dolozyc prawidlowe ustawienie i znacznie pomaga je ZMINIMALIZOWAC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 własnie się zastanawiam czy dodatkowo nie pomoga to w zminmalizowaniu odbjania światła jadącego za nami ?np.,jazda naszym rodzimym wynalazkiem FSo w nocy kończy się tak że lusterka trzeba (_wywijać_),a już w promyczku jest o wiele lepiej ,a jak klamerce...oczywiście chodzi o jazde w nocy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.