Alex_Sosnowiec Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Witam serdecznie użytkowników i serwisantów Navary D40 Po odebraniu samochodu z ASO Nissan Dąbrwoscy Zabrze gdzie wymieniali instalacje elektryczną pojawiły mi się 4 problemy i od ponad 6 miesięcy nie potrafią tego naprawić. Wezwałem NISSAN Polska do zajęcia Stanowska w tej sprawie. 1.Nie wyświetla temperatury zewnętrznej na desce rozdzielczej.Czujnik temperatury sprawny przełożony do innej D40 i odwrotnie (w innej sztuce oba działają) 2.Nie działa klimatyzacja i ogrzewanie ( np prawa strona pasażera nie grzeje wcale) podejrzewam że może mieć to wpływ na brak danych czujnika zewnętrznego temperatury. 3.Usterka polegająca na mocnym dymieniu z rury wydechowej na postoju np: oczekując na światło zielone do jazdy “oczekując na jazdę” ( siwy dym –100 % nie dopalona ropa, lub za duża dawka ropy, lub podawana w nie odpowiednim monecie) usterka ustawała w momencie wyłączenia stacyjki i ponownym uruchomiana pojazdu. Dzieje się to nieregularnie czyli obojętnie czy zimny czy ciepły silnik, obojętne jaka temperatura na zewnątrz. Czasem się dzieje tak ze tydzień jest ok i ani dymka nie puści a czasem ze non stop na każdym postoju (VIDEO W ZAŁĄCZNIKU LINKU) - komplet filtrów + wtryski po regeneracji dalej to samo. Nowe turbo dalej to samo 4. Problem z napędem 4x4 czasem działa czasem nie. Obecnie wyświetla mi się ze niby teraz jeżdżę na 4x4a wcale tak nie jest (można to rozpoznać po oporze toczenia się pojazdu przy skręconych kołach) na filmiku również widać burdel jaki się dzieje na desce rozdzielczej przy załączaniu. ( nie jest to wina reduktora oraz puszki przy reduktorze bo sprawdzałem z inna D40 i jest ok) LINK DO FILMU: Na filmie widać jak auto kopci a potem po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu objaw znika. Napęd 4x4 widać na filmie że jest załączony reset stacyjką i nagle na desce że jest wyłączony. Ludzie proszę o pomoc - sam sobie to naprawie tylko mnie nakierujcie. Auto potrzebuje do pracy - władowałem kupę kasy w zderzak, wyciągarkę, poduszki pneumatyczne na tył i inne rzeczy. Chce dalej użytkować auto. PS: nie wie ktoś czego dotyczyła akcja serwisowa wymiany wiązki ? Wezwanie do naprawy: Nissan Dąbrowscy Zabrze 41-804 Zabrze ul. Wolności 59 NISSAN Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o. Oddział w PolsceAl. Jerozolimskie 176Warszawa, 02-486 TUiR Allianz Polska S.A. ul. Łopuszańska 38C 02-232 Warszawa Wezwie do zakończenia naprawy. Dotyczy szkody: NISSAN NAVARA SO 0316G szkoda nr 112-1113111 Ostateczne wezwanie do usunięcia usterek powstałych w wyniku szkody AC nr 112-1113111 w pojeździe NISSAN NARAVA D40 2,5 DCI podczas pożaru samochodu. Szkoda powstała 12.03.2015 po przekazaniu państwu pojazdu do NISSAN DĄBROWSCY w Zabrzu naprawialiście go Państwo ponad 6 miesięcy i do dnia dzisiejszego samochód nie jest naprawiony. W październiku 2015 odebrałem od Państwa „naprawiony według was” pojazd. Po odebraniu pojazdu zgłosiłem Państwu następujące usterki które zauważyłem w pierwszych dniach eksploatacji po naprawie: 1. Nie pokazuje temperatury zewnętrznej ( wyświetlane na tablicy wraz z kilometrami) 2. Nie działa prawa strona klimatyzacji (elektronicznie). 3. Usterka polegająca na mocnym dymieniu z rury wydechowej na postoju np: oczekując na światło zielone do jazdy “oczekując na jazdę” ( siwy dym –100 % nie dopalona ropa, lub za duża dawka ropy, lub podawana w nie odpowiednim monecie) usterka ustawała w momencie wyłączenia stacyjki i ponownym uruchomiana pojazdu. Na dzień 19.10.2015 usterka nie występuje- kabelek za to odpowiedzialny “styka” gdzieś jakaś wtyczka nie dociśnięta, zaśniedziała lub tak zwany zimny lut w instalacji. Podczas oględzin w umówionym przez Państwa terminie środę 21/10/2015r godz 13:00. Serwisanci Nissana nie potrafili znaleźć przyczyn usterki i nakazali Państwo umówić się na następny termin na dłuższy czas diagnozy. Po następnych oględzinach serwisanci Nissana stwierdzili uszkodzenia zestawu wskaźników oraz uszkodzony silnik regulacji powietrza oraz zostałem obciążony kwotą 307,91 zł za diagnozę. W związku z powyższym wzywam do usunięcia w/w usterek powstałych podczas szkody 112-1113111. Przed szkodą powyższe usterki nie występowały. W trakcie powstania szkody (pożaru instalacji podczas jazdy) wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej się świeciły, mrugały a następnie zgasły więc uznaje, że powstały podczas pożaru. Brak zajęcia stanowiska ze strony Nissan Dąbrowscy Zabrze przy ul. Wolności 59 oraz Nissan Polska spowoduję oddanie pojazdu na oględziny do Stowarzyszenia Rzeczoznawców Samochodowych Ekspermot a następnie oddanie samochodu do naprawy innego autoryzowanego serwisu NISSAN`a w celu usunięcia usterek powstałych podczas szkody. Brak usunięcia szkód spowoduje rozśnież wezwanie TUiR Allianz Polska S.A. aby wezwał Nissan Dąbrowscy do zwrotu kosztów napraw pojazdu z uwagi na to, iż do dnia dzisiejszego nadal nadal jest niesprawny. Wzywam również Nissan Dąbrowscy Sp z o.o. do korekty niezasadnej faktury 1-181198 z dnia 14.03.16 za świadectwo kontroli przedmiotowego. CCF20160331.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Masz wypis z ASO co robili?? Jeśli są sporadyczne problemy z dawkowaniem paliwa to albo ECM (Engine Control Module) padł albo jest jakieś zwarcie w instalacji. Kontrola klimatyzacji, skrzyni i czujniki temperatury to inny komputer a dokładnie BCM (Body Control Module). Szukałbym problemów elektrycznych w pracy pomiędzy nimi. Maja Consulta więc mogą obserwować zachowanie komputerów. Ale paproki straszne. Teraz doczytałem całość. Po pożarze to możesz mieć zwalone wszystko począwszy od zwarcia w instalacji skończywszy na uszkodzonych komputerach. Nie wierzę że cała elektrykę wymienili. Gdzie był zlokalizowany ten pożar?? Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gente Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Może też zgłoś się do Turbo kamery z TVN Turbo, oni tam też pomagają ludziom którzy walczą z serwisem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex_Sosnowiec Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie chce mi się z nimi walczyć.... wole se piwko wypić w cieniu pod parasolkami. Męczy mnie już jeżdżenie (piaty czy szósty) tam na diagnozy z których nic nie wynika. Jak ma ktoś identyczny model czyli D40 2,5 AUTOMAT to chciałbym za odplata przełożyć na kilka minut 4 przekaźniki i zobaczyć czy to one nie są uszkodzone,,,, poprosiłem o info dotyczące przekaźników zależy mi na najszybszym naprawieniu auta aby nie kopcić innym użytkownikom dróg... Oczywiście na ostatniej diagnozie dymienie potwierdzili i nie wiedzą czemu. Masz wypis z ASO co robili?? Jeśli są sporadyczne problemy z dawkowaniem paliwa to albo ECM (Engine Control Module) padł albo jest jakieś zwarcie w instalacji. Kontrola klimatyzacji, skrzyni i czujniki temperatury to inny komputer a dokładnie BCM (Body Control Module). Szukałbym problemów elektrycznych w pracy pomiędzy nimi. Maja Consulta więc mogą obserwować zachowanie komputerów. Ale paproki straszne. Teraz doczytałem całość. Po pożarze to możesz mieć zwalone wszystko począwszy od zwarcia w instalacji skończywszy na uszkodzonych komputerach. Nie wierzę że cała elektrykę wymienili. Gdzie był zlokalizowany ten pożar?? Puszka z przekaźnikami - malutki pożarek ( w głównym poście jest PDF i tam na dole jest świadectwo kontroli) Czy istnieje coś takiego jak loger błędów w czasie rzeczywistym ? np podłącze do OBD 2 i jak mi zacznie dymić to sprawdzę datę godzien czy wyświetlił się jakiś błąd. Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Alex_sc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 OBD2 to za mało potrzeba wyższej integracji z językiem pojazdu a tego bez Consulta nie zrobisz, po za tym podejrzewam że błędów nie wywala. Przy takim pożarze możesz mieć jak napisałem padnięte kompy. Ustalono przyczynę pożaru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex_Sosnowiec Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) OBD2 to za mało potrzeba wyższej integracji z językiem pojazdu a tego bez Consulta nie zrobisz, po za tym podejrzewam że błędów nie wywala. Przy takim pożarze możesz mieć jak napisałem padnięte kompy. Ustalono przyczynę pożaru? a sprzęt WAG na kablu ? i poszukam na chomiku jakiegoś oprogramowania.. mam tez obd 2 na Bluetooth mogę kupić jakis soft na google jak ktoś cos poleci... Lub mogę kupiec na allegro i z laptopem podłączonym będę jeździć Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Alex_sc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Sam ma dwa moduły OBD2 i wierz mi nic tym nie zrobisz. WAG odpada, nie ten język. To japońska jednostka, obsługuje tylko NIssanowskiego Consulta. Można przez OBD i np. Torque czytać dane niektórych czujników ale poziomów poszczególnych czujników widzianych przez ECM lub BCM nie sprawdzisz. Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Alex musisz kupić consulta, zwykłymi testerami można odczytać cisnienie na pompie, turbiny itp. takie podstawowe rzeczy. Głębiej poszperać w "systemie" się nie da, nawet kabel pod renówki i niby japońce nie chce się komunikować.... też przerabiałem ten temat, kumpel moze grzebać w kazdym aucie ale nissan go przerósł........ niestety tylko consultem można sie pobawić jak Vag'iem Masz albo padnięte moduły, brak komunikacji, (jakiś nadpalony kabel) czy nawet brak masy i wszystko głupieje. W c zechach (zaraz za naszą granicą) jest gość od elektroniki samochodowej, fachman jakich mało. Robi cuda, niestety nie mam osobiscie namiarów, może znajdziesz na necie lub ktoś z forum wie coś więcej na jego temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex_Sosnowiec Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak dacie linka na jakiś sprawdzony w przystepnej cenie to kupie bo rozbieżność cenowa jest od 30zł - 2500 zł Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez Alex_sc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 http://www.ebay.com/itm/NISSAN-CONSULT2-CONSULT-II-VETRONIX-can-Converter-/201560785017?hash=item2eedf58079:g:6qQAAOSwiCRUkB0U&item=201560785017&vxp=mtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex_Sosnowiec Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Witam serdecznie, napęd 4x4 naprawiłem sobie sam- okazało się że jest uszkodzony bezpiecznik w skrzynce z przekaźnikami za 0,27 groszy. Oddałem auto 5 raz do serwisu na naprawę i diagnozę i po 3 dniach znowu zaczęło strasznie kopcić. Mówili że wyczyścili egr oraz przeprogramowali komuter https://www.youtube.com/watch?v=i9xar9ubp4I https://www.youtube.com/watch?v=DBwtk5NCm7M https://www.youtube.com/watch?v=WhyyNC9spA0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymion620 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Witam serdecznie, napęd 4x4 naprawiłem sobie sam- okazało się że jest uszkodzony bezpiecznik w skrzynce z przekaźnikami za 0,27 groszy. Oddałem auto 5 raz do serwisu na naprawę i diagnozę i po 3 dniach znowu zaczęło strasznie kopcić. Mówili że wyczyścili egr oraz przeprogramowali komuter https://www.youtube.com/watch?v=i9xar9ubp4I https://www.youtube.com/watch?v=DBwtk5NCm7M https://www.youtube.com/watch?v=WhyyNC9spA0 Ja czasem mam to samo raz na miesiąc .Na drugi dzień wraca wszystko do normy ale ja stawiam na wtrysk bo sprawdziłem wtryski wcześniej i wiem ze mam uszkodzony jeden . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex_Sosnowiec Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Ludzie pomocy.... nadal lipa - EGR wymieniony, turbina zregenerowana, wtryski zregenerowane pomierzone z gwarancja, nowy aku, nowy czujnik ciśnienia montowany z lewej strony intercoolera, nowy elektrozawór turbiny kolo filtra paliwa, nowe filtry paliwa i wszystkie możliwe nowy soft. Czy znacie jakiś serwis na śląsku co by wgrał by jakiś soft wypier....jacy wszytko zbędne( dpf`y egr`y inne badziewia). Już się tym interesuje TV bo ASO nie potrafi sobie z tym poradzić za wszelka cenę nawet przy pomocy NISSAN POLSKA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 a jakie objawy masz teraz? zaślepiłeś EGR'a? To zrób to, i napisz co się dzieje. Jesli dalej bedzie kupa to pozostaje udać się do Aligatora.... http://www.dynosoft.pl/kontakt.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Kody z wtryskiwaczy zapisane w ECM??? Dane zaworu SCV skasowane?? Edytowane 3 Czerwca 2016 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex_Sosnowiec Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Kody z wtryskiwaczy zapisane w ECM??? Dane zaworu SCV skasowane?? a jakie objawy masz teraz? zaślepiłeś EGR'a? To zrób to, i napisz co się dzieje. Jesli dalej bedzie kupa to pozostaje udać się do Aligatora.... http://www.dynosoft.pl/kontakt.html Auto nadal na diagnozie w ASO Nissan Dąbrowscy Zabrze wymienili sobie EGR na własny koszt i nadal dymi diagnozują je z 3 tydzień. Wezwałem ich do udzielenia pisemnej informacji czy jako serwis potrafią diagnozować i naprawiać pojazdy które sprzedają (NISSAN). Zadzwoniłem do gościa od wtrysków i kody wtryskiwaczy ECM zapisane oraz dane zaworu skasowane. Ale ASO pewnie nie jednokrotnie wgrywało jakieś rzeczy. Konsultują się również cały czas z NISSAN Sales Central & Eastern Europe Kft. poinformowałem ich ze zaraz całą sytuacje nagłośnie w mediach, że sprzedają produkty w PL których nie potrafią naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.