Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Praca sprzęgła i skrzyni biegów


tigr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie bardziej korci CX-4, niech się w końcu pokaże poza Chinami :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AleCX-4 jest chyba większy od CX-5?

Tak mi się gdzieś mignęło w mediach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim QQ pękła mi szyba więc co to za problem :ball:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, trochę na ten temat jest na forach. Z drugiej strony po to są ubezpieczenia, gwarancja.

Niestety nie ma aut idealnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obawiasz się pękającej przedniej szyby?

Pękające szyby to nie tylko przypadłość CX,przeżyłem to w Note

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odbieram nie długo ;)

Strasznie długo każą sobie czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja poczekam az nconnecta (z podgrzewana szyba) zejdzie ponizej 100k a jesli mialbym CX5 kupowac to pewnie uzywke bo ponad 100k za wozidlo nie dam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież N-ka z pakietem zimowym jest w okolicach 100k, wszystkie wersje benzynowe się łapią i mały diesel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rolnikiem ani nauczycielem nie jestem. Nie mam tez DG :) dla nich N-C kosztuje < 100k. Dla pozostalych ok 103k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Temat wybiega poza ustalone ramy.


Odwiedziłem dzisiaj ASO w celu regulacji mechanizmu zmiany biegów i jest super!

Przed regulacją lewarek mocno wchodził w lewo by wbić jedynkę,czy dwójkę,czasami te biegi się blokowały uniemożliwiając wbicie,teraz jest to bardzo krótki ruch nie ma haczenia.Tak samo jest z pozostałymi biegami,króciutkie przełożenia biegi wchodzą delikatniej i płyciej.Mało tego:nie ma efektu pływania lewarka przód -tył podczas hamowania silnikiem,nie ma luzu bocznego na lewarku w pozycji 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelacja, czyli mówisz że warto podjechać na regulację albo zrobić to przy okazji przeglądu? Bo myślę, że mało który QQ ma fabrycznie dobrze to wszystko ustawione, np u mnie czasem jedynka wchodzi z oporem, czasem lekko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno warto....tylko jest jedno ale :thumbsdown:

Regulacja,jako sama w sobie jest odpłatna,a zgłaszane jako usterka bedąca utrapieniem od początku nabycia samochodu ,podlega naprawie nieodpłatnej!

Czyli jak jechać,to od razu walić:panie od początku blokują mi się biegi i inny bajer o braku możliwości wrzutu 1 czy 2ki


Z tego co widziałem,to mechanik dostawał się  mechanizmu od środka,czyli zdejmował mieszek z podstawą i dokręcał mechanizm.Całość zajęła mu może z 20 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem dziś II przegląd i własnie zgłosiłem haczenie przy zmianie 1-2 biegu, wyregulowali i chyba nie skasowali bo na fakturze nie ma oddzielnej pozycji tylko za OT2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukać serwisu który już to przerabiał. 3 razy zgłaszałem że skrzynia "haczy" przy 1-3 ale olali sprawę. Dopiero 3 serwis zajął się problemem na poważnie. Skrzynia w QQ jest wraz ze sprzęgłem spasowana spartacko i częstymi objawami jest kangurek przy ruszaniu o haczenie zmiany biegów od 1 do 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie byłem dzisiaj w serwisie Nissana w sprawie wstecznego. Czasem muszę wysprzęglić żeby za drugim razem móc wbić wsteczny. Dostałem info,że ten typ tak ma? Prawda to ili niet ? :> A że jutro i tak wybieram się po nowy soft do radyjka, to wolę się upewnić i w razie czego wałkować temat sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacięcie,czy tam jak kto zwał zablokowanie wstecznego zdarzyło mi się może ze trzy razy przez prawie dwa i pół roku użytkowania,pomagało zawsze delikatne popuszczenie sprzęgła z jednoczesnym trzymaniem lewarka na wbicie.Trzeba pamiętać o tym ,że wsteczny nie jest zsynchronizowany,więc może wystąpić taka sytuacja.Jeżeli dzieje się to często to chyba nie jest to zdrowa sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy pojawiły się jakieś 3 miesiące temu. Na początku myślałem, że do końca nie wcisnąłem sprzęgła, ale po n-tym razie już pojechałem do serwisu na rozeznanie tematu. Taka sytuacja powtarza się przynajmniej 2 razy na miesiąc. Jutro jeszcze porozmawiam w serwisie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ,czy czasami nie masz na lewarku zbyt dużego luzu na boki,ja tak miałem.Serwis w try miga to usztywnił i teraz biegi wchodzą cacy!

Gdybyś miał luzy,takie że lewarek przy lekkim ruchu ręką kołysze się na lewo i prawo to na bank masz poluzowany układ wybieraka.Muszą wyjąć mieszek z kanału i dokręcić.To jest 30 minut z przerwą na papierosa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem żebym miał luzu, ale może serwis to poprawił. Przy okazji podpytałem dwóch Panów z serwisu i powiedzieli, że problemy z wbiciem wstecznego to ponoć taka natura skrzyni. Zobaczymy co się będzie działo dalej. Poza tym, serwis bardziej skupili się na problemie z radio - szerzej pokrętło z prawej strony odmawia posłuszeństwa i nawet nowego softu nie mogli wgrać bo pokrętło sobie przeskakuje. Pierwszy raz zdarzyła im się taka sytuacja i piszą do Warszawki o wymianę radyjka :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...