Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350z Blue Aluminium by owojtek


owojtek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po prawie dwóch latach szukania i długim czasie od rejestracji na forum w końcu mam powód do założenia galerii. Wygląda on następująco:

 

MODEL:
- Nissan 350z Z33, 2007
- Europa

SILNIK:
- VQ35HR
- program robiony w VTG
- 349KM, 373Nm wg. pomiarów poprzedniego właściciela
- była instalacja nitro od NX, ale już nie ma
- olej: Mobil 1 5W50 Peak Life
- płyn chłodniczy: ?

UKŁAD DOLOTOWY:
- K&N Typhoon

UKŁAD WYDECHOWY:
- testpipe’y
- cat-back INVIDIA Gemini

UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia seria
- LSD seria
- olej w skrzyni: ?
- olej w dyfrze: ?

ELEKTRONIKA:
- ESP
- ABS
- Kierownica wielofunkcyjna
- Elektryczne szyby i lusterka
- Tempomat
- Centralny zamek
- 6x airbag
- Klimatyzacja
- Podgrzewane fotele
- Regulacja elektryczna foteli

ZAWIESZENIE:
- seria

UKŁAD HAMULCOWY:
- układ Brembo
- klocki: TRW
- tarcze: ?
- płyn hamulcowy: ?

NADWOZIE:
- folia niebieski mat + czarny dach, lotka i fragmenty lusterek
- usunięte oznaczenie modelu
- przyciemnione tylne szyby
- przyciemnione tylne lampy

KOŁA:
- felgi seria, pomalowane na czarny mat
- dystansy: przód - 20mm, tył - 20mm (w bagażniku :) , może wróca jak znikną R888)
- opony: przód - Bridgestone RE050 235/45/R18, tył: Toyo R888 275/40/R18

WNĘTRZE:
- seria, jasna skóra
- audio BOSE
- fabryczna nawigacja

INNE:
-

i trochę fortek:
66cf7410079d76eegen.jpg

56c8781ce3235c67gen.jpg

709e40b0bfc7924egen.jpg

1f34fe948b7f50dcgen.jpg

139c072d2f09b0ebgen.jpg

Edytowane przez owojtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

373Nm. Jak dojdę do tego, żeby zeskanować to wrzucę.

Czekam z niecierpliwością, żeby zmierzyć to u Coobcia, bo nic chce mi się wierzyć, że wykręcił tyle bez nitro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem go na cwiartce w Olsztynie. Coobcio chyba ma jakiś jego wykres wydaje mi się ze kiedyś wspominał ale nie pamiętam szczegółów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukajcie w dziale kilka pytań o 350z - tam chyba było rzucone ogłoszenie z allegro i Coobcio chyba coś tam komentowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem go na cwiartce w Olsztynie. Coobcio chyba ma jakiś jego wykres wydaje mi się ze kiedyś wspominał ale nie pamiętam szczegółów

 

Rodzinne strony poprzedniego właściciela. Można nawet znaleźć filmiki i zdjęcia z Night Power z tym autem.

chyba widziałem ją na PTP??

Dobrze widziałeś. Wcześniej jeździłem pralką.

Z tego co patrzę to jakiś taki naturalny trend. Ludzie z Prelude przesiadają się na Zety :) a wszystko przez brak tylnego napędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne zdecydowanie, ale nie na tyle, żeby Preludowiczów do Zet nie ciągnęło.

Też swoją wspominam z łezką w oku. Zresztą do dzisiaj nie zdarza się, żebym się nie obrócił jak jedzie 4gen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo zajwiskowo wyglądająca zetka za sprawą tego koleru.

Dbaj o nią i niech cieszy :)

Z czasem wrzucimy ja na rolki, ale jak nie ma katów i ma porządny wydech to obstawiam że realne 310KM moze mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie wygląda, oklejana chyba w Olsztynie, robota powinna być dość profesjonalna. Sam na nią patrzyłem, ale inną ustrzeliłem.

 

Powodzonka i koniecznie do Kuby na rolki ją daj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Rzeczywiście oklejenie wygląda na zrobione profesjonalnie.

 

W okolicach długiego weekendu Zeta dostała nowy olej silnikowy i filtr (Mobil1 5W50 i filtr OEM). Mocno zdziwiło mnie, że filtr do 3,5-litrowego silnika jest taki malutki, ale w końcu nie boje się o to czy zatrę silnik :)
Miał wlecieć też nowy olej do dyfra (Castrol 75W140), ale nie starczyło czasu.

df309c04e55e8aa6gen.jpg

62813f6058128bcdgen.jpg

468e4cbf97c0c03cgen.jpg

c482d5af467c72e0gen.jpg

 

Ciągle otwarta pozostaje kwestia czym zalać skrzynię. Co polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubi, lubi, ale ostatnio miałem przestój. Dupowóz jednak ma jeździć, a nie stać na cegłach. Zabawka to zupełnie co innego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna, mój gust! :) Przypomina mi tą młodszą ale grubszą siostrę ;)

825289663_1_732x488_stan-idealny-salon-p

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. 370ka hortexa zdecydowanie daje radę.

Jak na nią patrzę to coraz bardziej się zastanawiam nad czarnym dołem zderzaka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pędzelek, dwie butelki Meguair's, kilka ręczniczków z mikrofibry i po niedługim czasie jasne skóry wyglądają świeżo i czysto. No i są zdecydowanie bardziej miękkie i lepiej chronione.

Niestety, czyszczenie odsłoniło kilka pęknięć i zadrapań. Liczyłem, że to jednak tylko brud.

------------------------

Weekend okazał się dobrą okazją, żeby wrócić do wymiany oleju w skrzyni i dyfrze.

67851b9afcf134begen.jpg

I tu ponownie 1:0 dla Zety. Próba odkręcenia korka wlewowego w skrzyni skończyła się tym:

42b99ba09ed8830bgen.jpg

Na szczęście złamał się klucz, ale sam korek się trzyma. Trzeba będzie do tego wrócić z lepszym sprzętem.

 

Ostatecznie chociaż wyprowadzenie na spacer się udało:

02f6fd97d2fe80dagen.jpg

 

29.06.2016 ------------------------

 

Wczoraj wieczorową porą Zeta wzbogaciła się o:

- olej w skrzyni: Motul GEAR 300 75W90
- olej w dyfrze: Castrol Syntrax Limited Slip 75W140

Wymiana tym razem już bez problemów, w warsztacie samoobsługowym KMF.

 

Przy okazji, czy ktoś z Was spotkał się z niebieskim olejem do skrzyni manualnej? Co to za cudo?

Edytowane przez owojtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motul Gear Competition 75W140

 

Jednak ten olej stosuje się raczej do tylnych mostów, jest dość gęsty i ma klasę lepkości API GL-5

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Chyba zalanie 75W90 do skrzyni, a 75W140 do dyfra pomogło...

Dodatkowo dowiedziałem się, że silnik trochę momentu trzyma, a opony kleją, bo... urwałem mocowanie dyfra :]

 

3e1f344ea116499bgen.jpg

b6a8da9069726bb2gen.jpg

0d70678929c5958dgen.jpg

 

Takie śmieci udało mi się jeszcze zebrać z drogi. Po śrubie nie było śladu.

f6318787777c6e56gen.jpg

e490759271ac4e9fgen.jpg

 

Mam takiego klopsa i pytanie: Czy w takim układzie, z poliuretanową tuleją, mam do kupienia tylko tą śrubę, która idzie przez tuleję do dyferencjału, czy coś jeszcze?

No i jaka to śruba, bo wydaje mi się, że nie fabryczna?

Edytowane przez owojtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...