kemotsolar Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Witam wszystkich forumowiczów. Zakupiłem Nyse T31 2.0 dci w automacie lecz niestety nie miała gałki zmiany biegów. Muszę zakupić taka gałkę,ale mam pewne wątpliwości,bo nie znam zasady działania przycisku na gałce i czy mój wybierak nie jest uszkodzony...?!. Skrzynia reaguje i pracuje we wszystkich pozycjach jak należy,ale nie wiem,czy białe cięgno,które wystaje z chromowanego pręta którym zmieniamy pozycje od P do R powinno sprężynować po wciśnięciu-znaczy odbijać,czy nie ??. U mnie jest tak,że muszę użyć lekkiej siły,żeby je wcisnąć w celu zmiany pozycji lewarka ( po wciśnięciu nie cofa się do góry),a po ponownym powrocie na P i zgaszeniu auta muszę lekko pociągnąć je do góry,żeby zwolnić blokadę w stacyjce celem wyjęcia kluczyka. Chciałem kupić samą gałkę,ale mam obawy,że coś tu jest nie tak. Szukałem po różnych forach,ale nigdzie nie mogłem znaleźć nic na ten temat. Jeśli ktoś mógłby dopomóc w tej kwestii będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 A jak z czystością w komorze lewarka. Z doświadczenia wiem że brak nasmarowania, brud a zwłaszcza złuszczajacy się meszek potrafi dać się we znaki w poprawnym działaniu lewarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemotsolar Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Wszystko nasmarowane i czyste. Próbowałem też psiknąć trochę płynu odrdzewiającego Wurtha do środka tego chromowanego pręta,ale bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.