Gość marrek Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 hej, jestem nowym użytkownikiem. w mojej nowo zakupionej p11 (2001) w trakcie jazdy słyszę niepokojące i dziwne skrzypienie w okolicach lewego przedniego koła. nie potrafię zlokalizować przyczyny. podczas hamowania skrzypienie ustaje. proszę o pomoc, pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek669 Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 ja miałem takie piski i okazało się że to łożysko. ale jak naciskasz hamulec i przestaje to mogą klocki o tarcze szorować albo metlowa osłona tarczy o tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 A ja raczej postawie tutaj standardowo na górny wahacz. Moim zdaniem to on trzeszczy.Choc moze to tez byc np. sworzen dolnego wahacza. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 ale sworzen dolnego wahacza tak szybko by sie wybil ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Wszystko jest mozliwe. Sa czesci wadliwe fabrycznie, ale tez moze kolega duzo jezdzi po dołkach. Roznie to moze byc. Napisalem o sworzniu bo one tez czesto skrzypia i zajrzec i go sprawdzic napewno nie zaszkodzi. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marrek Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 serdecznie dziękuję za odpowiedzi. jutro to wszystko posprawdzam, bo jak bardzo byłem zadowolony po zakupie primerki tak to skrzypienie zakłóciło mój spokój:] zobaczymy. dzięki raz jeszcze. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Wg. mnie na 99% górny wahacz. Tylko nie daj sobie wcisnąć wymiany tulejek, wymieniaj cały wahacz! pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomi_ Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 w swojej P10 miałem to samo, strasznie skrzypiało na wybojach (prawe koło), jak na postoju rozbujałem auto też skrzypiałoi co ciekawe nie skrzypiało gdy hamowałem lub gdy skręcałem w prawo. Przejrzałem cały wahacz, psikałem WD40 gdzie sie dało i nic nie pomogło. Ostatecznie po jakis 2 tygodniach samo przeszło, piszczacło co raz mniej tak jakby coś się ocierało i z biegiem czasu się wytarło. Takie wiec może samo przejdzie, bo mi nie udało się dociec co to było. Pozdrawiam Tomi_ P10 1.6 SRi 1995r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marrek Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Mieliście rację, mam do wymiany przedni sworzeń górnego wahacza!!! Jednak z waszymi sugestiami wymieniam cały wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Gorny wahacz nie ma sworznia, ma tylko 4 tulejki i tu wlasnie zalecamy wymiane calego wahacza. Sworzen natomiast jest w dolnym wahaczu i jesli w dolnym wahaczu skrzypi sworzen, to jest on wymienialny i nie trzeba calego wahacza wymieniac. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Ja też stawiam na górny wachacz i oczywiście polecam zakup całego. Wymiana samych tulejek to strata czasu i pieniędzy. I zdecydowanie należy pytać o wahacze produkcji japońskiej. Ale wracając do skrzypienia - jeżeli nie będzie to górny wahacz, to trzeba sprawdzić dolny: nie sworzeń, ale pozostałe dwa narożniki - tam też są elementy metalowo-gumowe i to całkiem pokaźnych rozmiarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Wg. mnie na 99% górny wahacz. Tylko nie daj sobie wcisnąć wymiany tulejek, wymieniaj cały wahacz! pzd A ja wymieniłem tuleje w obu wahaczach .. jeszcze zanim zacząłem pisac na forum i do tej pory bez zarzutu .. problem leży w tym że tuleje są sprzedawane na sucho i mechanicy używają odrobiny oleju żeby je wcisnąć o tym żeby to g.. porzadnie posmarować żaden nie pomysli . A wsadzone na sucho zaczynają skrzypieć po mniej niż 100km .. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.