Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144]Skrzypienie w okolicach lewego przedniego koła


Guest marrek
 Share

Recommended Posts

hej, jestem nowym użytkownikiem.

w mojej nowo zakupionej p11 (2001) w trakcie jazdy słyszę niepokojące i dziwne skrzypienie w okolicach lewego przedniego koła. nie potrafię zlokalizować przyczyny. podczas hamowania skrzypienie ustaje. proszę o pomoc, pomysły. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest maniek669

ja miałem takie piski i okazało się że to łożysko. ale jak naciskasz hamulec i przestaje to mogą klocki o tarcze szorować albo metlowa osłona tarczy o tarcze

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

A ja raczej postawie tutaj standardowo na górny wahacz. Moim zdaniem to on trzeszczy.Choc moze to tez byc np. sworzen dolnego wahacza.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Wszystko jest mozliwe. Sa czesci wadliwe fabrycznie, ale tez moze kolega duzo jezdzi po dołkach. Roznie to moze byc. Napisalem o sworzniu bo one tez czesto skrzypia i zajrzec i go sprawdzic napewno nie zaszkodzi.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

serdecznie dziękuję za odpowiedzi.

jutro to wszystko posprawdzam, bo jak bardzo byłem zadowolony po zakupie primerki tak to skrzypienie zakłóciło mój spokój:]

zobaczymy.

dzięki raz jeszcze.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

w swojej P10 miałem to samo, strasznie skrzypiało na wybojach (prawe koło), jak na postoju rozbujałem auto też skrzypiałoi co ciekawe nie skrzypiało gdy hamowałem lub gdy skręcałem w prawo. Przejrzałem cały wahacz, psikałem WD40 gdzie sie dało i nic nie pomogło. Ostatecznie po jakis 2 tygodniach samo przeszło, piszczacło co raz mniej tak jakby coś się ocierało i z biegiem czasu się wytarło.

Takie wiec może samo przejdzie, bo mi nie udało się dociec co to było.

Pozdrawiam

Tomi_ P10 1.6 SRi 1995r

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Gorny wahacz nie ma sworznia, ma tylko 4 tulejki i tu wlasnie zalecamy wymiane calego wahacza. Sworzen natomiast jest w dolnym wahaczu i jesli w dolnym wahaczu skrzypi sworzen, to jest on wymienialny i nie trzeba calego wahacza wymieniac.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest jurgenik

Ja też stawiam na górny wachacz i oczywiście polecam zakup całego. Wymiana samych tulejek to strata czasu i pieniędzy. I zdecydowanie należy pytać o wahacze produkcji japońskiej. Ale wracając do skrzypienia - jeżeli nie będzie to górny wahacz, to trzeba sprawdzić dolny: nie sworzeń, ale pozostałe dwa narożniki - tam też są elementy metalowo-gumowe i to całkiem pokaźnych rozmiarów.

Link to comment
Share on other sites

Wg. mnie na 99% górny wahacz. Tylko nie daj sobie wcisnąć wymiany tulejek, wymieniaj cały wahacz!

 

pzd

A ja wymieniłem tuleje w obu wahaczach .. jeszcze zanim zacząłem pisac na forum i do tej pory bez zarzutu .. problem leży w tym że tuleje są sprzedawane na sucho i mechanicy używają odrobiny oleju żeby je wcisnąć o tym żeby to g.. porzadnie posmarować żaden nie pomysli .

A wsadzone na sucho zaczynają skrzypieć po mniej niż 100km ..

 

Sławek

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...