Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144]Skrzypienie w okolicach lewego przedniego koła


Gość marrek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej, jestem nowym użytkownikiem.

w mojej nowo zakupionej p11 (2001) w trakcie jazdy słyszę niepokojące i dziwne skrzypienie w okolicach lewego przedniego koła. nie potrafię zlokalizować przyczyny. podczas hamowania skrzypienie ustaje. proszę o pomoc, pomysły. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest mozliwe. Sa czesci wadliwe fabrycznie, ale tez moze kolega duzo jezdzi po dołkach. Roznie to moze byc. Napisalem o sworzniu bo one tez czesto skrzypia i zajrzec i go sprawdzic napewno nie zaszkodzi.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w swojej P10 miałem to samo, strasznie skrzypiało na wybojach (prawe koło), jak na postoju rozbujałem auto też skrzypiałoi co ciekawe nie skrzypiało gdy hamowałem lub gdy skręcałem w prawo. Przejrzałem cały wahacz, psikałem WD40 gdzie sie dało i nic nie pomogło. Ostatecznie po jakis 2 tygodniach samo przeszło, piszczacło co raz mniej tak jakby coś się ocierało i z biegiem czasu się wytarło.

Takie wiec może samo przejdzie, bo mi nie udało się dociec co to było.

Pozdrawiam

Tomi_ P10 1.6 SRi 1995r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorny wahacz nie ma sworznia, ma tylko 4 tulejki i tu wlasnie zalecamy wymiane calego wahacza. Sworzen natomiast jest w dolnym wahaczu i jesli w dolnym wahaczu skrzypi sworzen, to jest on wymienialny i nie trzeba calego wahacza wymieniac.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też stawiam na górny wachacz i oczywiście polecam zakup całego. Wymiana samych tulejek to strata czasu i pieniędzy. I zdecydowanie należy pytać o wahacze produkcji japońskiej. Ale wracając do skrzypienia - jeżeli nie będzie to górny wahacz, to trzeba sprawdzić dolny: nie sworzeń, ale pozostałe dwa narożniki - tam też są elementy metalowo-gumowe i to całkiem pokaźnych rozmiarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie na 99% górny wahacz. Tylko nie daj sobie wcisnąć wymiany tulejek, wymieniaj cały wahacz!

 

pzd

A ja wymieniłem tuleje w obu wahaczach .. jeszcze zanim zacząłem pisac na forum i do tej pory bez zarzutu .. problem leży w tym że tuleje są sprzedawane na sucho i mechanicy używają odrobiny oleju żeby je wcisnąć o tym żeby to g.. porzadnie posmarować żaden nie pomysli .

A wsadzone na sucho zaczynają skrzypieć po mniej niż 100km ..

 

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...