kamilekmiszczu Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Witam. Od pewnego czasu Micra K12 1.2 65KM 2003r zaczyna gasnąć w różnych okolicznościach Dodam, że katalizator został zdemontowany przez mechanika i pozbawiony środka, a następnie wstawiono pustą puszkę po katalizatorze. Stosunkowo często auto faluje na obrotach, ale najbardziej irytujące jest gaśnięcie silnika w różnym czasie (nie ma zasady - czasami gaśnie zaraz po odpaleniu co kilka metrów, a czasami można przejechać całą trasę bez tego problemu). Auto ma założoną instalację LPG (sprawdzałem - problem występuje podczas jazdy na benzynie i na gazie). Swoją micrę podłączałem dwoma testerami diagnostycznymi : Bosch KTS 570 błędy P0011 oraz P0420 (w załączniku poniżej) oraz testerem DELPHI (załącznik poniżej). Rozrząd był wymieniany ok 2 miesiące temu (do tej pory było wszystko dobrze). Przepustnica wyczyszczona i zamontowana spowrotem. Ma ktoś jakiś pomysł ? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc micra k12 autocom.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Jest szansa że zmienne fazy rozrządu szwankują , elektrozawór , koło rozrządu , źle poskładany rozrząd ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilekmiszczu Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Wariator rozrządu również został wymieniony ok 4 miesiące temu na nowy, nieoryginalny (firmy FAI) --- przez kilka miesięcy przyniosło to poprawę. Prawdopodobnie zaryzykuję wymianę czujnika wałka rozrządu i zobaczę. A czy auto by nie miało spadku mocy i szarpania, gdyby źle został złożony rozrząd ? Dzięki za poszlakę. Sprawdzę ustawienie rozrządu i czujnik położenia wałka rozrządu na oscyloskopie. Zobaczymy czy to pomoże Edytowane 11 Lipca 2016 przez kamilekmiszczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listomek2015 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Witaj.Jeśli masz takie objawy jak opisałeś to ja stawiam na komputer przechodziłem to samo w innym aucie identyczne objawy wymieniłem też czujnik wału nawet katalizator a nie był tani i du...a i okazał się komputer trzeba dobrać się do styków poczyścić spryskać i będzie jak nowy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Oliwia Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Witam, mam problem z nissanem micrą. W lutym został wymieniony rozrząd z firmy FAI oraz olej. Samochód zgasł mi podczas jazdy i okazało się że łańcuszek wyciągnął się o jedno oczko. Od jakiegoś czasu mam kolejny problem z samochodem, wsiadam i jadę normalnie po czym gdy za godzinę lub dwie chcę ruszyć samochód nie odpala. Początkowo po paru minutach załapywał i jechał normalnie dalej. Ostatnio już potrafił nie odpalać dobę, po czym gdy się udało, to po paru godzinach znowu nic. Oddałam do mechanika i na komputerze wyszło, że czujnik. Jednak mechanik po znalezieniu starego pudełka po czujniku, które leżało od zakupu samochodu i przeze mnie nie było wymieniane, stwierdził że czujnik musi być nowy i to rozrząd albo jest źle złożony albo w ogólne jakiś chiński. Za samo dojście naliczył 750 zł, za nowy rozrząd 950zł i robocizna 700 zł trochę sporo tych kosztów. Po konsultacji z dwoma innymi mechanikami poprosiłam o samą wymianę czujnika i czekam na informacje czy coś się poprawiło. Gdyż powiedzieli, że nie możliwe że to rozrząd po takim krótkim czasie.. Czy ktoś miał podobny problem ? Wariator rozrządu również został wymieniony ok 4 miesiące temu na nowy, nieoryginalny (firmy FAI) --- przez kilka miesięcy przyniosło to poprawę. Prawdopodobnie zaryzykuję wymianę czujnika wałka rozrządu i zobaczę. A czy auto by nie miało spadku mocy i szarpania, gdyby źle został złożony rozrząd ? Dzięki za poszlakę. Sprawdzę ustawienie rozrządu i czujnik położenia wałka rozrządu na oscyloskopie. Zobaczymy czy to pomoże Czy wymiana czujnika coś pomogła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilekmiszczu Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Witaj.Jeśli masz takie objawy jak opisałeś to ja stawiam na komputer przechodziłem to samo w innym aucie identyczne objawy wymieniłem też czujnik wału nawet katalizator a nie był tani i du...a i okazał się komputer trzeba dobrać się do styków poczyścić spryskać i będzie jak nowy A w jakim aucie miałeś podobne objawy ? W benzynie czy dieslu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listomek2015 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Miałem to przypadłość dwukrotnie w dwóch markach w benzynie ale nie ma to znaczenia bo w dieslu też masz komputer.Ale co sprawdzałeś ten komputer styki które tam wchodzą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilekmiszczu Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Nie sprawdziłem komputera, bo nie bardzo wiem jak to zrobić. Jeszcze raz dostanę się do rozrządu i wymienię czujnik zmiennych faz i zobaczę czy pomoże Problem rozwiązany.Wystarczyło zrobić adaptację przepustnicy testerem diagnostycznym np. kts 570 oraz podnieść obroty na biegu jałowym (też testerem) i auto śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listomek2015 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 To super można powiedzieć bzdet to tak jak z zębem boli a do dentysty nie idę ale ważne że tabletka pomogła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilona Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 mam podobny problem kupilam pare dni temu micre k12 1.2 80km i tez mi czsami zgasnie na luzie, zwlaszcz rano jak jade do pracy. Mechanik wymysla niesamowite chistorie pewnie chce mnie naciagnac na kase tak sie domyslam. Prosze o pomoc, jeszcze raz opisze co sie dzieje: odpalilam rano moja micre wszystko ok po przejechaniu ok 5km silnik sie rozgrzal i na swiatlach na luzie zaczely wachlowac obroty, podczas jazdy jest wszystko ok zmiana biegow ok tylko jak gdzies stoje troche dlozej to wachlowanie obrotow sie zaczena i jest bardzo denerwujace Moje pytanie mozna tak jezdzic? czy cos sie powaznego zepsulo? Prosze o pomoc ILONA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Pomarańczowa kontrolka silnika zaświeca się ???? Jeśli tak to odczytaj błędy z komputera , wtedy można coś powiedzieć . Jeśli nie świeci to tylko dobry mechanik co ogarnia Micry . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilona Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 dziekuje za podpowiedz, pojechalan na diagnostyke komputerowa wyswietla sie blad P0340 . Mechanik jest Holendrem i powiedzial mi ze kobiecie nie potrafi wytlomaczyc tyle zrozumaialam ze cos z powietrzem? i co mam zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) Kod błędu oznacza czujnik wałka rozrządu. Może też być rozciągniety łańcuch Edytowane 24 Lutego 2017 przez camello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Jest kilka tematów poczytaj ale przeważnie kończy się łańcuchem http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/102324-k12-czy-to-rozrz%C4%85d/?hl=p0340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.