Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Pedal sprzegla zostaje w podlodze po upalaniu i wraca pozniej


GodISmE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Calkiem udany dzien na Hungaroringu i tylko jeden problem. Pod koniec dnia podczas 4-ej sesji na sam koniec pedal sprzegla odbil mi dwa razy tylko do polowy. Podczas piatej zostal w podlodze po jakichs 15 minutach jazdy dopoki nie wrocilem na parking przy pitboxach kiedy to wrocilo cisnienie. Ostatnia szosta sesja to juz w 10-minucie zaczal nie odbijac do konca wiec odpuscilem. Pierwsze trzy sesje bez problemu. Plynu nie ubylo, jest caly czas na max. Wyciekow tez nie zauwazylem ale byl zapocony ten zbiornik.

Co poszlo i najlepiej wymienic na cos lepszego, zeby na torze znow mi sie to nie podzialo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są juz założone 2 tematy w tej sprawie poszukaj na forum. Wymień płyn DOT4, jak nie pomoże to pompa sprzęgła TRW PNB lub wysprzeglik. Bolączka wszystkich zetek

TRW PNB 517

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pytalem sie czy sa jeszcze jakies fabryczne f*ck-upy w HR-ach, to Coobcie pisał ... nie, nie, tylko te papierowe uszczelki! ;)

 

Możliwe że był wyciek ale nie zauważylemm, więc wymienie płyn na DOT4 i od razu tą pompe http://motoneo.pl/img/161/max/pnb517.jpg

 

Zalewanie do sprzegla też rbf660 Motula?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nic nie zgrzyta na szczescie. Synchro ok ... aczkolwiek, duzo razy to jeszcze na piatke zrobic redukcje nie mialem okazji w tym aucie! Mega dlugie te biegi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że masz HR'a to sprawdź sobie przy okazji czy nie łapie się na akcję serwisową na wysprzęglik. ASO twierdziło, że objawy podobne, a jak się wysypie to nic przyjemnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie poważnie zastanawiam nad przerobieniem  tego sprzęgła na linke 

sprzęgło musi być precyzyjne,  u mnie jest oki , a jak przypale tarcze przy starcie z 2 biegu to potem nie można   przejść na 3 bo pedał zaczyna brać od połowy  skoku i nie wysprzęgla   do końca   

teraz mam zastosowaną dodatkową sprężyne na łapie  która dociąga łape do do docisku  troche to polepsza sytuacje 

w planie mam zrobić mechaniczną blokade wysprzeglika co by drgania spowodowane np odcinką nie powodowały wypychania plynu z ukladu do zbiorniczka wyrównawczego  

 

ps  jak nie ubywa płynu a pedał wpada w podłoge to winna jest pompa 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku nie ma, ale samochód nie jest bez wad. 5 nie zgrzyta przy downshiftach? 

O mi wlasnie zaczela zgrzytac 5 przy redukcjach. Zmieniac synchro czy tak jezdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w Mps-ie zgrzyta czasem dwojka i jezdze tak juz ponad dwa lata. Mozna sie nauczyc zmieniac bieg tak zeby nie zgrzytlo ;) ale jak masz kase i czas to wymieniaj, najlepiej przy okazji wymiany sprzegla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HR genralnie ma do bani sprzęgło, docisk z autoregulacją taki sam jak 370Z, nie dość że znacznie mniej przenosi momentu to, ciężej pracuje i znacznie cześciej się przegrzewa.

W Obu przypadkach osobiście stosuje sprzegła z DE większe o 10mm i wszystko pasuje pnp.

Warto przy tym modzie zmienić pompe sprzęgła na taką z mniejszym tłoczkiem czyli na taką z DE zdaje się 7/16 cala bowiem HR i 370Z ma 11/16 cala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...