GodISmE Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Calkiem udany dzien na Hungaroringu i tylko jeden problem. Pod koniec dnia podczas 4-ej sesji na sam koniec pedal sprzegla odbil mi dwa razy tylko do polowy. Podczas piatej zostal w podlodze po jakichs 15 minutach jazdy dopoki nie wrocilem na parking przy pitboxach kiedy to wrocilo cisnienie. Ostatnia szosta sesja to juz w 10-minucie zaczal nie odbijac do konca wiec odpuscilem. Pierwsze trzy sesje bez problemu. Plynu nie ubylo, jest caly czas na max. Wyciekow tez nie zauwazylem ale byl zapocony ten zbiornik. Co poszlo i najlepiej wymienic na cos lepszego, zeby na torze znow mi sie to nie podzialo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Są juz założone 2 tematy w tej sprawie poszukaj na forum. Wymień płyn DOT4, jak nie pomoże to pompa sprzęgła TRW PNB lub wysprzeglik. Bolączka wszystkich zetek TRW PNB 517 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Dokładnie pompa rozwiąże problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 2 uszczelniacze w pompie rozwiążą problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 A pytalem sie czy sa jeszcze jakies fabryczne f*ck-upy w HR-ach, to Coobcie pisał ... nie, nie, tylko te papierowe uszczelki! Możliwe że był wyciek ale nie zauważylemm, więc wymienie płyn na DOT4 i od razu tą pompe http://motoneo.pl/img/161/max/pnb517.jpg Zalewanie do sprzegla też rbf660 Motula? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 W silniku nie ma, ale samochód nie jest bez wad. 5 nie zgrzyta przy downshiftach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Nie, nic nie zgrzyta na szczescie. Synchro ok ... aczkolwiek, duzo razy to jeszcze na piatke zrobic redukcje nie mialem okazji w tym aucie! Mega dlugie te biegi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owojtek Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Jako, że masz HR'a to sprawdź sobie przy okazji czy nie łapie się na akcję serwisową na wysprzęglik. ASO twierdziło, że objawy podobne, a jak się wysypie to nic przyjemnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Dziwne ,że nie ubywa Ci płynu w zborniczku Forum 370z , ale problem ten sam, miłej lektury http://www.the370z.com/engine-drivetrain/25007-sticky-official-370z-clutch-pressure-csc-failures.html Temat poruszany też na naszym forum http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94898-350z-2005-sprz%C4%99g%C5%82o-ucieka/page-1 Pomyślo tym: http://www.zspeedperformance.com/Clutch-Release-System_c114.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) ja sie poważnie zastanawiam nad przerobieniem tego sprzęgła na linke sprzęgło musi być precyzyjne, u mnie jest oki , a jak przypale tarcze przy starcie z 2 biegu to potem nie można przejść na 3 bo pedał zaczyna brać od połowy skoku i nie wysprzęgla do końca teraz mam zastosowaną dodatkową sprężyne na łapie która dociąga łape do do docisku troche to polepsza sytuacje w planie mam zrobić mechaniczną blokade wysprzeglika co by drgania spowodowane np odcinką nie powodowały wypychania plynu z ukladu do zbiorniczka wyrównawczego ps jak nie ubywa płynu a pedał wpada w podłoge to winna jest pompa Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 W silniku nie ma, ale samochód nie jest bez wad. 5 nie zgrzyta przy downshiftach? O mi wlasnie zaczela zgrzytac 5 przy redukcjach. Zmieniac synchro czy tak jezdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Mi w Mps-ie zgrzyta czasem dwojka i jezdze tak juz ponad dwa lata. Mozna sie nauczyc zmieniac bieg tak zeby nie zgrzytlo ale jak masz kase i czas to wymieniaj, najlepiej przy okazji wymiany sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 HR genralnie ma do bani sprzęgło, docisk z autoregulacją taki sam jak 370Z, nie dość że znacznie mniej przenosi momentu to, ciężej pracuje i znacznie cześciej się przegrzewa. W Obu przypadkach osobiście stosuje sprzegła z DE większe o 10mm i wszystko pasuje pnp. Warto przy tym modzie zmienić pompe sprzęgła na taką z mniejszym tłoczkiem czyli na taką z DE zdaje się 7/16 cala bowiem HR i 370Z ma 11/16 cala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.