kredens Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Witam Ostatnio jezdzilem 2 miesiace tylko po miescie - skonczylo sie zapaleniem kontrolki DPF. Na trasie po jakims czasie znikla, czyli wszystko OK Niestety zauwazylem ze przybylo oleju w silniku (1 "oczko" na wyswietlaczu) Pytanie - wymianiac olej czy nie? Wymienialem pol roku temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Witam Ostatnio jezdzilem 2 miesiace tylko po miescie - skonczylo sie zapaleniem kontrolki DPF. Na trasie po jakims czasie znikla, czyli wszystko OK Niestety zauwazylem ze przybylo oleju w silniku (1 "oczko" na wyswietlaczu) Pytanie - wymianiac olej czy nie? Wymienialem pol roku temu. Skory wzrósl poziom oleju to znaczy ,że olej został rozcieńczony olejem napedowym. Jaki to ma wpływ na własciwości smarne nie trzeba tłumaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Przede wszystkim sprawdź na bagnecie. Z obserwacji stwierdzam, że wskaźnik elektroniczny czasami pokazuje więcej, kiedy tego "więcej" nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Filmik w którym są odpowiedzi na pytanie zawarte w wątku oraz w prosty sposób wytłumaczone jako to jest z filtrem cząsteczek stałych: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredens Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Wnisek jasny. DPF to zlo i wyciac Zastanowilo mnie zdanie o Mazdzie (: "potrafili sciagnac 10 litrów paliwa z silnika 2 litrowego". https://youtu.be/yApmlEVsnh0?t=457 To chyba przez "n" lat liczone, bo inaczej mi sie te 10 litrow nigdzie nie miesci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Wnisek jasny. DPF to zlo i wyciac Zastanowilo mnie zdanie o Mazdzie (: "potrafili sciagnac 10 litrów paliwa z silnika 2 litrowego". https://youtu.be/yApmlEVsnh0?t=457 To chyba przez "n" lat liczone, bo inaczej mi sie te 10 litrow nigdzie nie miesci. W T30 z 2007 r jakiego posiadałem ,który ma silnik o pojemnosci 2,2 litra ,gdzie oleju do silnika wchodzi 5,2litra ,po przejechaniu 10 tys.km przy wymianie zapelniło sie tez niemal w całosci 10 litrowe wiadro. W tamtym czasie szukałem w całej Polsce speca co by potrafił usunac dpf z tego modelu -ale nie udało mi sie znaleść. Przez elektronike Denso jaka była w tym aucie-tylko opcja z emulatorem była dostępna. T31 kupilem dlatego ,ze tu jest juz Bosch i usuniecie dpf jest bezproblemowe.A do tego silnika pomimo,ze ma pojemnośc 2l- mniejsza od T30, nominalnie wchodzi 7 litrów oleju .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.