Tomo350z Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Przeszukałem forum z podobnym tematem ale niestety nic nie znalazłem. Po wymianie uszkodzonej pompy abs nie znikaja mi kontrolki ,,TCS off" oraz ,,SLIP'' z zegarów. Kontrolka od ABS zgasła po wykasowaniu błędu z komputera. Moje pytanie brzmi czy popełniłem błąd wykasowując błąd z komputera i wypieły się nastawy od trakcji tak jak to dzieje się w hondach accord z nastawami VSA? Jeżeli tak to czy ktoś ma kompa w Warszawie do zrobienia tego za mniej niż ASO??? Jeżeli nie to czy ktoś miał podobny problem????? ABS po wymianie pompy działa (montowana używana pompa). Brak jakichkolwiek błędów w komputerze pokładowym. Moja Zetka to coupe z 2003 wersja US, system Brembo. Będę wdzięczny za każdą poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Numery obu pomp te same były ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo350z Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Dokładnie te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.