wacuś Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Mam problem z wymianą kostki stacyjki, a dokładnie z jej górną śrubą. Jaki jest patent na jej odkręcenie - trochę odkręciłem i blokuje się o blachy regulacji wysokości kierownicy.? Nie mam pomysłu jak ją do końca wykrecić. Dodatkowo mam błędy w kompie, które jednak nie powodują zapalenia kontrolki silnika check engine: DF017 - regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie (stały lub nieciągły) - rozumiem ,że któraś ze świec się skończyła (znaleść i wymienić)? DF097 - obwód czujnika wałka rozrządu : niezgodność sygnału (stały) - tu nie mam pomysłu - auto ma problemy z odpalaniem po postoju na słońcu i nagrzaniu wnętrza (dlatego chcę wymień kostkę stacyjki). Zauważyłem takze, że w blokach pomiarowych silnika temperaturę powietrza pokazuje na (-)40 stopni. Pozostałe parametry prawidłowe. Check na zegarach nie włącza się. Traktować to jako usterkę czujnika temperatury powietrza? Dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemów Odpowiem sobie sam - kostkę stacyjki udało się wymienić - śrubkę odkręciłem. DF017 - regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie (stały lub nieciągły) - rozumiem ,że któraś ze świec się skończyła (znaleść i wymienić)? - spalone 2 świece z 4. Po wymianie i skasowaniu błędu - nie wyskasuje ponownie. DF097 - obwód czujnika wałka rozrządu : niezgodność sygnału (stały) - tutaj nie wiem, ale napewnie nie jest to uszkodzony czujnik wałka rozrządu Zauważyłem takze, że w blokach pomiarowych silnika temperaturę powietrza pokazuje na (-)40 stopni. Pozostałe parametry prawidłowe. Check na zegarach nie włącza się. Traktować to jako usterkę czujnika temperatury powietrza? - tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.