Rolandinho Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) Ciężko powiedzieć ile zjada, mam czasem tak, że po 3 tyg jazdy nic nie weźmie, ogólnie robiąc około 1200 km miesięcznie dolewałem 1L, o neste nie słyszałem, ale mogę wypróbować czemu nie Rolka wymieniona, bandaż na dolot zamontowany, prostownik swoje zrobił, kamerka na miejscu no i koła zimowe są i techniczny przeszedł na "zielono" Gotowy do zimy :D Edytowane 28 Grudnia 2016 przez Rolandinho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Poprawy nie zauważyłem raczej, jest tak, że czasem nic nie zje oleju a czasem wchłonie aż miło, nie wiem od czego to zależy pewnie od stylu jazdy i odcinkach w danym czasie, tak czy owak błękitny dym jest od momentu jak wyjechał z Poznania A2 do Wawy, a skoro teraz i tak będę wymieniał to może warto zalać coś bardziej przyjazne 350z mimo iż na 10w40 ciśnienie trzyma rewelacyjne amsoil jednorazowo nie ma problemu bo to tylko 50 zł za 1 litr czyli jakieś 250 zł, gorzej, że przy zużyciu średnio litr miesięcznie zaczynają być chore koszta dolewek No ale skoro do Maja wtopie min 10K w auto i to tylko na urozmaicenie samochodu, to 50 zł miesięcznie nie powinno być problemem... Zetka to mega skarbonka bez dna ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Hehe z Saabem Ci się pomyliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) Co prawda ostatni post w zeszłym roku, ale nie było leżakowania... Od końcówki grudnia zrobiłem: -Wymiana filtrów w LPG -Wymiana świec, cewek -Wymina rolki napinacza - Wymienione kompletne sprzęgło na EXEDY + nowa dwamasa LUKa + OEM pompa sprzęgła + oczywiście nowy Ferodo DOT-3 W między czasie zwykła eksploatacja: -Wszedł NESTE 5W-50 -Filtr oleju K&N -Przewód sprzęgła HEL -Klocki przód/tył FERODO DS PERFORMANCE -Płyn hamulcowy MOTUL DOT-5 -Nowy płyn chłodniczy MANNIOL -Nowy Akumulator YUASA YBX5005 -Uszczelki pokrywy zaworów L/P -Uszczelka kolektora ssącego -Uszczelnienie wycieków oleju Z dodatków wpadły: -Nowe dywaniki na zamówienie z haftem "350z" + podstawka "Nismo" -Bandaż Termo na dolot Wymieniłem także na młodsze o przebiegu do 60k -Przepustnica -Pompa paliwa Z dziwadeł: -Wymieniłem klamkę pasażera -Zregenerowałem silniczki szyb L/P Z tuningu wizualnego zrobiłem: -Hydrografika 20+ elementów w Matowym Gold Karbonie -Przyciemniłem tylną + boczne małe szyby -Okleiłem dach folą -Zmieniłem gałkę na MOMO Nero -Zmieniłem radio na FH-X730BT Niby nic, ale Radio obecnie sterowane jest z kierownicy (wreszcie) + ma BT i zmiennie kolory - na czym bardzo mi zależało, dodatkowo trzeba było poza odpowiednim radiem kupić przejściówkę pod konkretnego producenta i specjalny adapter do komunikacji kierownica-radio https://www.car-tronic.pl/adapter-do-sterowania-z-kierownicy-nissan-navara-x-trail-350z-ctsns0162-p9160 , no i oczywiście ramkę na koniec... Wymyśliłem Sobie tez inne podświetlanie zegarów, także zaproponował mi mój magik RGB Ledy, ale niestety nasze tarcze mają naprasowany "pomarańcz" zatem włożenie leda da tylko jaśniejszy/ciemniejszy pomarańcz - zatem padła decyzja aby kupić u MoMan'a nowe tarcze również te malutkie - efekt w załącznikach, zmienne kolory sterowane z pilota nigdy mi się nie znudzą - roboty dużo ale warto - jest niczym w NFS Dodatkowo zamontowaliśmy peszel niebieski dla wzmocnienia barw pod maską... Parę filmików, reszta w załącznikach Edytowane 8 Lipca 2017 przez Rolandinho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolaar13 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Powiedz mi czy licznik po tej modyfikacji nie będzie zawyżał bądź zaniżał prędkości ? Bo była gdzieś na forum informacja, że po usunięciu wskazówki cały licznik zostaje rozkalibrowany i później jest słabo z tym. ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Widzę że tarcze takie jak u mnie, Ale fajniej wyszło z RGB może kiedyś się skuszę jeszcze to poprawić no i nad tą gałka też się zastanawiałem i fajnie wygląda! Ogólnie super ! Pozdrawiam (mi licznik zawęża o 3km/h poza tym spoko dalo by się to poprawić ale już mi się nie chciało rozbierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Uprzedziłem magika o liczniku... powiedział, że się zrobi i zrobił idealnie ale spędził nad tym tyle czasu... MMati9 tak zegary zassałem od Ciebie tak jak pisaliśmy - zależało mi na czasie a Twój projekt mi podpasował w 6 dni zrobili kolejna kopie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolaar13 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Orientujecie się co trzeba poprawić/przestawić lub jak ustawić żeby później nie było problemów z prędkościomierzem ? Pytam ponieważ u siebie będę chciał przerobić zegary na EU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Mi sie za to glownie podoba hydrografika. Jest klasa, moje gusta jakie koszta z ciekawosci? Kurde ja mam u siebie tez radio pioneera 2 din ale nie zakupilem ori ramki i kieszeni mam troche fuszersko zamontowane :/ sa jakies uniwersalne uchwyty do pioneera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Cenę za hydro tylu elementów + dach folia + przyciemnienie szyb dostałem za 2100zł netto czyli około 2500zł Ramka tu jest do każdego radia 2din https://car-tronic.pl/ramka-radiowa-2-din-nissan-350z-z33-2003-2005-p6560 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Orientujecie się co trzeba poprawić/przestawić lub jak ustawić żeby później nie było problemów z prędkościomierzem ? Pytam ponieważ u siebie będę chciał przerobić zegary na EU. Ja to robiłem w ten sposób że rozkrecilem zegary ustawiłem na płasko ściągnąłem te kółeczki na których spiera sie wskazówka gdy jest na 0. Dałem jej opasc i zaznaczyłem punkt w którym się zatrzymała porobilem zdjęcia dodatkowo . Po zmianie tarcz starałem się ustawić w tym samym punkcie. Później przed skręceniem przejażdżka z wskazówkami i tarczami na wierzchu żeby sprawdzić czy wskazuje tak samo jak komputer w aucie ja się trochę pospieszylen i zawyża o 3km/h ale kiedyś to poprawię choć mi nie przeszkadza. Obrotonierz udało się ustawić idealnie ładowanie również a temperatura wody i ciśnienie minimalnie zaniza ale wszystko da się skalibrowac tylko trochę cierpliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.