Gość tobiasz Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 witam. odebrłaem moja maximke od blacharza,bo miała malego dzwona:(od tej pory co ja odebrałem miała wysokie obroty(na gazie i bezynie jest to samo)sprawdziłem wszystko co mozliwe!I doszedłem do wnisku ze trzeba przecyscic przepustnice!po przeczyszczeniu stła sie katastrofa silnik zaczał nie równo pracowac ciezko odpalac!!a obroty nie zmalały!według mnie nie wyłacza sie ssanie..co moge z tym zrobic??prosze o pomoc!bo juz naprawde rece mi opadaja!a moze wie ktos które z uzadzen jest odpowiedzialne za ssanie??a wracajac do przepustnicy...mogłem cos rozregulowac czyczcac ja??bo od tej pory jak to zrobiłem jest naprawde zle....:(z góry dzieki za jaka kolwiek pomoc... pozdraiwam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 jak czysciles przepustnice mogles cos pokrecic, i nie podpioles wszystkiego jak nalezy jest tam tez tak zwane "idle air control valve" upewniej sie ze pracuje poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tobiasz Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 podpiołem wszystko tak jak było!!napewno nic nie pokreciłem!były tam tylko 2 wezyki od podcisnienia,oraz 2weze przez które płynie woda!noi oczywiscie 2 kostki:)a mogło sie cos popieprzyc od samego zdjecia i załozenia??2w co watpie:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tobiasz Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 a wracjac do tego"idle air control valve"czy to jest taki mały moduł ??do którego ida kable??Przepustnice czysciłem benzyna!starłaem sie zeby paliwo sie nie dostało do tego!a jesli nawet sie dostłąo troszke to mogło cos sie stac od tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 jesli ten zawor sie zatkal/przyciol/popsul to obroty beda szalec, sprawdz rowniez czujnik temperatury silnika bo to o niego zalezy czy auto na ssaniu czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tobiasz Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 ok.dzieki wielki wacu za pomoc!jutro pojade do swojego mechanika!jesli on mi nie pomoze,to pozostaje serwis:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Spróbuj zdjac klemy z akumulatora na klkanaście minut n nieraz takie "zresetowanie " pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 raczej nic nie powinno sie stac. Upewnij sie na 100% ze wszystko jest dobre podpiete. Kostka od MAF sensor jest najwazniejsza do obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tobiasz Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Wiec prubowałem z klemami.Zdjąłem je na całą noc,niestety nic to nie pomogło.Zauwazyłem natomiast jedna rzecz ,na zimnym silniku wszystko jest dobrze auto ma normale obroty i chodzi równo!wystarczy przejchac kilometr i wszystko wraca,obroty znowu są wysokie w granicach 1500/1700obr.min.Samochód jest wyposazony w instalacje gazowa!Nagazie silnik pracuje w miare równo,ale z obrotami jest to samo,zwiekszyłsie tez apetyt na paliwko:(Niestety wydaje misie ,ze bez wizyty w serwisie sie nie obedzie:( Czy ktos sie orjetuje ile sobie zyczy serwis za sprawdzenie komputera? pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 sam mozesz sprawdzic komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tobiasz Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 a w jaki sposób moge go sprawdzic??to jest maxima z 92 roku!jest wogule w niej jakis komputer?? pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 a w jaki sposób moge go sprawdzic??to jest maxima z 92 roku!jest wogule w niej jakis komputer?? pozdrawiam... ooo 92 rocznik, hmmmm myslalem ze to cos nowszego. w takim wypadku pojechalbym na sprawdzenie komputera. nawet jesli lampka od silnika sie niem swieci to i tam moze cos wykazac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tobiasz Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 witam. wiec problem wyglada nastepujaco,obroty sie ustabilizowały wreszcie:)same z siebie:) nie wiem jak to sie stało...ale mniejsza o to!Natomiast teraz wentylatory od chłodnicy chodza ciagle (nawet kiedy silnik jest zimny)Wiem z własnego doswiadczenia ze 2 witraki chodza kiedy auto długo stoi na postoju lub w korku,zazwyczaj chodził jeden!Wynikiem chodzenia tych wetylatorów jest to ze auto nie chce odpalac z rozrusznika bo wentylatory wyciagaja cały prad!:(Wpadłem na pomysł zeby odłaczyc kostki,i jak narazie jest nieezle!:)czy któs sie orjetuje gdzie jest kostka diagnostyczna bo byłem u kolesia zeby mi sprawdził komuter,ale nie mógł jeje znalesc:(Gdzie znajduje sie wogule cały komputer?jest to maxima j30.z 92roku. dzieki za jaka kolwiek pomoc.. pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 zobacz pod klapka z bezpiecznikami a jak nie tam to szukaj w okolicy kolumny kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Podepne sie pod temat bo niechce zakładać nowego. Coś mi sie dzieje ze ssaniem, z tego co wyczytałem na forum to wszystko wskazuje na czujnik temperatury silnika, objawy są takie że jak jest zimny to zaraz po odpaleniu ssanie działa przez jakieś pół minuty i auto gaśnie, zanim sie silnik nie rozgrzeje to nawet potrafi zgasnąć na światłach, obroty są nie równe i troche szarpie, cały problem znika kiedy silnik sie nagrzeje, wszystko wraca do normy. Powiedzcie co o tym myślicie, jeżeli to ten czujnik to może sie ktoś orientuje ile on kosztuje i gdzie sie znajduje. Powoli mnie to wqrza :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz WPR Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Rozrząd do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Rozrząd do wymiany Słynny text rozrząd do wymiany ma Endriu bo żaden klucz do świeć mu nie podszedł na spocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 a dlaczego jacku nie sciagniesz serwosowki?? tam sa podane lokacje wszystkich czujnikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 a dlaczego jacku nie sciagniesz serwosowki??tam sa podane lokacje wszystkich czujnikow Oka, z tym to sobie poradze, tak na szybko chciałem, bardziej chodziło mi czy to nawalił ten czujnik czy może coś innego, jak myślicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Rozrząd do wymiany Słynny text rozrząd do wymiany ma Endriu bo żaden klucz do świeć mu nie podszedł na spocie spadajcie, potem kupilem kolejny klucz i znow sie zlamal, podjechalem do mechanika a on mi to odkrecil porzadnym kluczem nie to co sprzedaja w supermarketach poza tym zawiodlem sie na NIssanomianiakach...zeby tylko Jaca mial klucz :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.