Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

..... wielki problem.............


Guest tobiasz
 Share

Recommended Posts

Guest tobiasz

witam.

odebrłaem moja maximke od blacharza,bo miała malego dzwona:(od tej pory co ja odebrałem miała wysokie obroty(na gazie i bezynie jest to samo)sprawdziłem wszystko co mozliwe!I doszedłem do wnisku ze trzeba przecyscic przepustnice!po przeczyszczeniu stła sie katastrofa silnik zaczał nie równo pracowac ciezko odpalac!!a obroty nie zmalały!według mnie nie wyłacza sie ssanie..co moge z tym zrobic??prosze o pomoc!bo juz naprawde rece mi opadaja!a moze wie ktos które z uzadzen jest odpowiedzialne za ssanie??a wracajac do przepustnicy...mogłem cos rozregulowac czyczcac ja??bo od tej pory jak to zrobiłem jest naprawde zle....:(z góry dzieki za jaka kolwiek pomoc...

 

pozdraiwam

Link to comment
Share on other sites

jak czysciles przepustnice mogles cos pokrecic, i nie podpioles wszystkiego jak nalezy jest tam tez tak zwane "idle air control valve" upewniej sie ze pracuje poprawnie

Link to comment
Share on other sites

Guest tobiasz

podpiołem wszystko tak jak było!!napewno nic nie pokreciłem!były tam tylko 2 wezyki od podcisnienia,oraz 2weze przez które płynie woda!noi oczywiscie 2 kostki:)a mogło sie cos popieprzyc od samego zdjecia i załozenia??2w co watpie:(

Link to comment
Share on other sites

Guest tobiasz

a wracjac do tego"idle air control valve"czy to jest taki mały moduł ??do którego ida kable??Przepustnice czysciłem benzyna!starłaem sie zeby paliwo sie nie dostało do tego!a jesli nawet sie dostłąo troszke to mogło cos sie stac od tego?

Link to comment
Share on other sites

jesli ten zawor sie zatkal/przyciol/popsul to obroty beda szalec, sprawdz rowniez czujnik temperatury silnika bo to o niego zalezy czy auto na ssaniu czy nie

Link to comment
Share on other sites

Guest tobiasz

Wiec prubowałem z klemami.Zdjąłem je na całą noc,niestety nic to nie pomogło.Zauwazyłem natomiast jedna rzecz ,na zimnym silniku wszystko jest dobrze auto ma normale obroty i chodzi równo!wystarczy przejchac kilometr i wszystko wraca,obroty znowu są wysokie w granicach 1500/1700obr.min.Samochód jest wyposazony w instalacje gazowa!Nagazie silnik pracuje w miare równo,ale z obrotami jest to samo,zwiekszyłsie tez apetyt na paliwko:(Niestety wydaje misie ,ze bez wizyty w serwisie sie nie obedzie:( Czy ktos sie orjetuje ile sobie zyczy serwis za sprawdzenie komputera?

 

pozdrawiam..

Link to comment
Share on other sites

a w jaki sposób moge go sprawdzic??to jest maxima z 92 roku!jest wogule w niej jakis komputer??

 

pozdrawiam...

 

ooo 92 rocznik, hmmmm myslalem ze to cos nowszego.

w takim wypadku pojechalbym na sprawdzenie komputera. nawet jesli lampka od silnika sie niem swieci to i tam moze cos wykazac

Link to comment
Share on other sites

Guest tobiasz

witam.

wiec problem wyglada nastepujaco,obroty sie ustabilizowały wreszcie:)same z siebie:) nie wiem jak to sie stało...ale mniejsza o to!Natomiast teraz wentylatory od chłodnicy chodza ciagle (nawet kiedy silnik jest zimny)Wiem z własnego doswiadczenia ze 2 witraki chodza kiedy auto długo stoi na postoju lub w korku,zazwyczaj chodził jeden!Wynikiem chodzenia tych wetylatorów jest to ze auto nie chce odpalac z rozrusznika bo wentylatory wyciagaja cały prad!:(Wpadłem na pomysł zeby odłaczyc kostki,i jak narazie jest nieezle!:)czy któs sie orjetuje gdzie jest kostka diagnostyczna bo byłem u kolesia zeby mi sprawdził komuter,ale nie mógł jeje znalesc:(Gdzie znajduje sie wogule cały komputer?jest to maxima j30.z 92roku.

 

dzieki za jaka kolwiek pomoc..

pozdrawiam...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Podepne sie pod temat bo niechce zakładać nowego.

 

Coś mi sie dzieje ze ssaniem, z tego co wyczytałem na forum to wszystko wskazuje na czujnik temperatury silnika, objawy są takie że jak jest zimny to zaraz po odpaleniu ssanie działa przez jakieś pół minuty i auto gaśnie, zanim sie silnik nie rozgrzeje to nawet potrafi zgasnąć na światłach, obroty są nie równe i troche szarpie, cały problem znika kiedy silnik sie nagrzeje, wszystko wraca do normy.

Powiedzcie co o tym myślicie, jeżeli to ten czujnik to może sie ktoś orientuje ile on kosztuje i gdzie sie znajduje.

Powoli mnie to wqrza :029:

Link to comment
Share on other sites

Rozrząd do wymiany

Słynny text :D rozrząd do wymiany ma Endriu bo żaden klucz do świeć mu nie podszedł na spocie :D

Link to comment
Share on other sites

a dlaczego jacku nie sciagniesz serwosowki??

tam sa podane lokacje wszystkich czujnikow

Oka, z tym to sobie poradze, tak na szybko chciałem, bardziej chodziło mi czy to nawalił ten czujnik czy może coś innego, jak myślicie

Link to comment
Share on other sites

Guest EnDrIu WAWA
Rozrząd do wymiany

Słynny text :D rozrząd do wymiany ma Endriu bo żaden klucz do świeć mu nie podszedł na spocie :D

spadajcie, potem kupilem kolejny klucz i znow sie zlamal, podjechalem do mechanika a on mi to odkrecil porzadnym kluczem nie to co sprzedaja w supermarketach ;) poza tym zawiodlem sie na NIssanomianiakach...zeby tylko Jaca mial klucz :028: ;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...