Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Porównanie wybranych zestawów LPG z cenami Warszawa


turbokozik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Jestem nowy na forum. Lada dzień będę szczęśliwym posiadaczem Primery P11 2.0i 130KM. Bez "rudej szmaty" :)

Przebieg 260 tyś. Sedan. Chcę ją zagazować, mieszkam w Wawie. Otrzymałem oferty od kilku instalatorów. Nie znam się zupełnie więc proszę o poradę który zestaw wybrać i na co zwrócić uwagę.

 

sterownik reduktor listwa

koszt

 

KME Next omvl Tomasetto

2100 brutto

 

Lovato Smart Lovato Smart Lovato Smart

2300 brutto

 

Sec Eco MIMGAS SGI Tomasetto IT01Plus

1600 brutto

 

STAG GO FAST MIMGAS SGI Tomasetto IT01Plus

1800 brutto

 

LPG Tech 224 KME Silver Dragon/Hana

2500 brutto

 

Stag   Stag Stag

2000 brutto

 

KME Nevo KME Tur STAG/VALTEC

2000 brutto

 

STAG QBOX Basic  AC R01 150 AC W01 2500 brutto

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie masz filtr oleju?? z boku czy z tyłu?? 

 

pytałeś o zdjęcie kolektora do wiercenia?? bo w tych cenach raczej tego nie robią 

 

zestaw z hanną 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DINO zrobią tylko trzeba wiedzieć gdzie,u kogo i jak rozmawiać( nawiasem dzięki DINO i troche forum) A podstawą poprosić o zwrot starej uszczelki.

 

 

Tech224, Silwer lecz Baraki pojedyńczo, filtr Kme(górna półka), ze zdjęciem kolektora zabuliłem 2,3. I to z pięknym ułożeniem na równo.

Pzd

Edytowane przez NEO NFS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DINO zrobią tylko trzeba wiedzieć gdzie,u kogo i jak rozmawiać( nawiasem dzięki DINO i troche forum) A podstawą poprosić o zwrot starej uszczelki.

 

 

Tech224, Silwer lecz Baraki pojedyńczo, filtr Kme(górna półka), ze zdjęciem kolektora zabuliłem 2,3. I to z pięknym ułożeniem na równo.

Pzd