gregson Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Ktos korzystal z ich uslug? Widze na ich stronie zdjecie bialego QQ J11 1.2 dig-t -przyznawac sie ktos u nich byl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 to nie ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Poczytaj opinie na google Tapniete przez p8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Firma z Opola - często koło nich przejeżdzam i widzę , że mają ręce pełne roboty - też po głowie mi chodzi żeby do nich podjechać i przynajmniej spytać się co mogą zaproponować i za ile. W Opolu mają bardzo dobre opinie ale osobiście nie mam z nimi żadnego doświadczenia - tylko ze słyszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Z tego co mi sie udało w Google znaleźć to mieli kiepskie opinie w okolicy 2011r, od tego czasu więcej pozytywnych. Dlatego interesuje mnie jak to wyglada teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Ktos korzystal z ich uslug? Widze na ich stronie zdjecie bialego QQ J11 1.2 dig-t -przyznawac sie ktos u nich byl Był u nich jeden z nas ,ale już nie uczestniczy w forum.Pisałem z nim na maila i był super zadowolony z tuningu,auto żwawsze,szybciej reagowało na gaz ,Nie było problemów z wyprzedzaniem i to co najistotniejsze,1.2 ociupinkę mniej palił Spędził tam cały dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Bardziej polecalbym ecu z wrocka Tapniete przez p8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 A co tam, wyslalem zapytanie do kilku firm: 44tuning-Opole kreatormocy-Wawa vtech-Wawa unitronic-Wawa Ecu Performance-Wawa Ecu Project-Wroclaw Na poczatek zalezy mi aby dokladnie sprawdzic wydajnosc samochodu, czy wszystkie elementy pracuja prawidlowo. Dla mnie wykres mocy/momentu to za malo. Chce widziec czy wszystko dziala prawidlowo i jest prawidlowo ustawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Kreatora bym sobie odpuścił... Kreator vel kremator Vtech juz jest lepszy. Ja jak będę robił to wybiorę się pewnie do Krakowa do gcstuning. Tylko u mnie jest problem w skrzyni CVT której nie da sie "hamować". Edytowane 13 Września 2016 przez pawcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Był u nich jeden z nas ,ale już nie uczestniczy w forum.Pisałem z nim na maila i był super zadowolony z tuningu,auto żwawsze,szybciej reagowało na gaz ,Nie było problemów z wyprzedzaniem i to co najistotniejsze,1.2 ociupinkę mniej palił Spędził tam cały dzień Jacko a ile ten ex-kolega zapłacił. Bo rozumiem że to była QQ 1,2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 2800zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 a na hamowni jak to wyglądało Jacko? Ile mu to wzrosło wszystko w góre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Oj tego to już nie pamiętam,ale wiem,że był z tegozadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 14 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 a na hamowni jak to wyglądało Jacko? Ile mu to wzrosło wszystko w góre? Na ich stronie jest informacja, ze w przypadku 1.2 DIG-T 115KM przyrost byl +30 KM oraz +55Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sph3r3 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 No Jacko, jak pamiętasz to ja też się kiedyś orientowałem u nich w sprawie wersji "z chipem" (chyba że to o mnie piszesz że mnie już tu nie ma ), działa to tak: sterownik DPP Performance. Przyrosty ok. 25 KM i 50 Nm, zalecane paliwo 98 oktan. Tuning w formie Indywidualnej regulacji poprzez zamontowanie wielokanałowego, najnowszego na rynku sterownika DPP Performance – 4 lata gwarancji (montaż + indywidualna regulacja – optymalizacja w formie „uszycia garnituru na miarę”) całościowo z w/w diagnostyką i pomiarami 2800 zł brutto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Nie o Tobie Kolega był z okolic Wielkopolski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Ale dopoki samochod jest na gwarancji to mysle, ze nikt sie do takiej modyfikacji oficjalnie nie przyzna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sph3r3 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Ale dopoki samochod jest na gwarancji to mysle, ze nikt sie do takiej modyfikacji oficjalnie nie przyzna. Dlatego ja myślałem o tej zmianie bo to jest tylko dokładany zewnętrzny chip który w każdym momencie można odpiąć i wtedy nie ma nigdzie śladu (oprócz wtyku) że cokolwiek było zmienione. Na razie z braku kasy darowałem sobie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Ja robiłem mapy,co prawda w Juke'u, w ecu performance w wawie i jestem zadowolony tak z wyników jak i z obsługi vtech wtedy nissanów nie robił b. dobre opinie ma też Coobcio (właściwie głównie nissany z i saaby) ale chyba długie terminy. Spróbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klincz Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) Przepraszam za spóźnioną reakcję. Widzę że zostałem wywołany do tablicy przez JAKO29. Przesyłam wykres porównawczy z hamowni. Edytowane 25 Listopada 2016 przez klincz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 No witaj! I jak się jeździ podrasowaną kosiarką??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klincz Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 To była ważna decyzja bo poważnie zastanawiałem się nad pozbyciem się tego wynalazku. To co mnie prześladuje z tym autem zaczęło się już w salonie przy odbiorze i praktycznie trwa do dziś. Powiem obiektywnie że to jest jedyna poważna i udana ingerencja w auto. Z czystym sumieniem mogę polecić zakład z Opola. Najpierw wywiad i oczekiwania właściciela. W moim przypadku nie tyle moc co zmniejszenie efektu 'zapaści' przy ruszaniu. To wymaga dodatkowych zabiegów przy strojeniu w dolnym zakresie obrotów i podnosi koszt usługi. Oryginalne zestrojenie powoduje że silnik na wyższych obrotach dość szybko traci moc i wymusza zmianę biegu. Mocno to skraca zakres obrotów użytkowych. Mieszkam przy węźle autostrady i często jadę z zachodu na wschód przez Wartę. Ten odcinek wznosi się. Byłem zszokowany gdy musiałem redukować z 6/5 bo po prostu nie dawał rady. To w końcu nie góry. W znacznym stopniu zbliżył się do jednostki wolno ssącej. Śmigam np. z rowerami na tyle 120-140 i wyraźnie przyśpiesza gdy trzeba. To ostatecznie motorynka. Przykład: Jadę 70 ( spory ruch na obrzeżach miasta). Dojechało nowe Clio i chce mnie popchać. Przyszedł moment że się zwolniło z przodu więc depnąłem. Jechał za mną na zderzaku, zastawiałem mu wiatr. Przyszedł moment że musiał zmienić bieg, ja ciągle przyśpieszam i wchodzę w zakres gdzie też musiał bym zmienić bieg. Wyższy bieg i własny wiatr spowodowały że w pewnym momencie po prostu odpadł. To był wyjątkowy przypadek, trafiłem 'napała'. W Opolu trochę się męczyli z nim bo trafiłem w czasie gdy temperatura dochodziła do 40* C. Są problemy z jego ustabilizowaniem, należy o tym pamiętać. Na miejskim odcinku autostrada przebiega w głębokim wykopie. Wjechałem na nią z korka z rozgrzanym silnikiem. Termometr pokazał 43*C. W takiej sytuacji dopada go zadyszka i trzeba przejechać 3-5 km by się ustabilizował. Myślę że to przypadłość typowa dla tej motorynki, ale przy podniesionej mocy bardziej odczuwalna. Poprzedni samochód miałem z VVTi który kręcił się di 6,5 t. o/m. i często 'przeskakiwałem' biegi. W Qq tego za bardzo się nie da. Po wizycie w Opolu zmieniła się charakterystyka i robię to samo. Jeździ się w miarę dynamicznie i oszczędnie. Po pół roku jazdy zadzwoniłem do Opola i podziękowałem za udany tuning. Na koniec dodam że można za kilka złotych dokupić 'mostek'. Samochód poddałem tuningowi po półrocznej eksploatacji. Wypina się moduł zastępując go wspomnianym motkiem i jest fabryczny (pozostają widoczne przewody). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 A jak ze zużyciem oleju po zabiegu? 1. Nie żre wcale. 2. Żre mało. 3. Żre jak u Jacka. 4. Poziom oleju wzrasta. 5. Nie interesuje mnie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klincz Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Serwisuję w marcu. Poziom delikatnie opadł. Z silnikiem nie ma i nie było problemów. Przejechałem 41 000. Edytowane 26 Listopada 2016 przez klincz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Nieodgadnione są te motorki. Jednym olej znika, innym przybywa, a jeszcze innym nic się nie dzieje. Chyba jakiś brak powtarzalności wyrobów. Widocznie normy jakościowe na linii montażowej QQ wzorowane są na najtańszej chińszczyźnie i trzeba mieć szczęście żeby trafić na egzemplarz składany przez uważnego Chińczyka. Ty trafiłeś więc gratuluję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi