Gość waha Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Witam Na poczatku chcialem sie przywitac poniewaz wlasnie sie zarejestrowalemna nissanklub.pl. Mam pytanko do osob poruszajacych sie w przeslzosci lub obecnie almerka N15 o to co moze byc przyczyna ze patrzac na nia z tylu jest przechylona w lewo. Bylem na badaniu zuzycia amortyzatorow i sa ok. Czy to moze sie reguluje jakos na tym mechanizmie na tylnej belce?? Sorry jesli pytanie sa glupie:) ale pojecie o mechanice mam prawie zerowe. Pozdrawiam i z gory dziekuje za udzielenie wyczerpujacych odpowiedzi:) Ps Szacunek dla osob tworzacych strone po prostu SUPER!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 WitamMam pytanko do osob poruszajacych sie w przeslzosci lub obecnie almerka N15 o to co moze byc przyczyna ze patrzac na nia z tylu jest przechylona w lewo. Bylem na badaniu zuzycia amortyzatorow i sa ok. Czy to moze sie reguluje jakos na tym mechanizmie na tylnej belce?? Sorry jesli pytanie sa glupie:) ale pojecie o mechanice mam prawie zerowe. Taki stan rzeczy może świadczyć o dużym przebiegu auta robionym wyłącznie z kierowcą ( najprawdopodobniej ważącym ciut więcej niż średnia krajowa ), wskutek czego sprężyny z lewej strony bardziej się ubijają Amortyzator może być wpełni sprawny, a różnica wysokości auta z jednej i drugiej strony rzędu 1-2 cm nie musi wpływać na jego szybsze zużycie. Najłatwiej wymontować sprężyny i postawić je obok siebie, tyle że to trochę roboty... pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waha Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Dzieki:) Przebieg to 100tys zrobilem od nowosci i waze 95 wiec jakos szczegolnie sredniej niezawyzam chyba:) Moze zaczne wozic worek piasku w zastepstwie pazsazera zeby wyrownac ciezar na pokladzie:) Jeszcze raz dzieki no i przestaje sie tym stresowac i zwracac uwazge ze moje auto poziomu nietrzyma:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 w tym wypadku to nie wina amortyzatorów, ale sprężyn przy amortyzatorach. Badanie amorów nie nic nie wykaże. Auta ma zapewne duży przebieg i jedna ze sprężyn po lewej stronie, jest bardziej zużyta niż pozostałe. Tzn. ta jedna sie po prostu skompresowała:-) Masz do wymiany sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Z TEGO CO WIDZALEM W INNYM DZIALE NAPISALES ZE MIALES WYMIENIONA SPREZYNE... PYTANIE CZY BYLY WYMIENIONE DWIE CZY TYLKO TA PEKNIETA? JESLI TYLKO 1 TO ODP. CHYBA JEST PROSTA : Z JEDNEJ STRONY MASZ NOWKE A Z DRUGIEJ UZYWANA, KTORA JEST JUZ ZUZYTA 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Dzieki:)Moze zaczne wozic worek piasku w zastepstwie pazsazera zeby wyrownac ciezar na pokladzie:) hehe, nie źle mne rozbawiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.