Guest waha Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Witam Na poczatku chcialem sie przywitac poniewaz wlasnie sie zarejestrowalemna nissanklub.pl. Mam pytanko do osob poruszajacych sie w przeslzosci lub obecnie almerka N15 o to co moze byc przyczyna ze patrzac na nia z tylu jest przechylona w lewo. Bylem na badaniu zuzycia amortyzatorow i sa ok. Czy to moze sie reguluje jakos na tym mechanizmie na tylnej belce?? Sorry jesli pytanie sa glupie:) ale pojecie o mechanice mam prawie zerowe. Pozdrawiam i z gory dziekuje za udzielenie wyczerpujacych odpowiedzi:) Ps Szacunek dla osob tworzacych strone po prostu SUPER!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 WitamMam pytanko do osob poruszajacych sie w przeslzosci lub obecnie almerka N15 o to co moze byc przyczyna ze patrzac na nia z tylu jest przechylona w lewo. Bylem na badaniu zuzycia amortyzatorow i sa ok. Czy to moze sie reguluje jakos na tym mechanizmie na tylnej belce?? Sorry jesli pytanie sa glupie:) ale pojecie o mechanice mam prawie zerowe. Taki stan rzeczy może świadczyć o dużym przebiegu auta robionym wyłącznie z kierowcą ( najprawdopodobniej ważącym ciut więcej niż średnia krajowa ), wskutek czego sprężyny z lewej strony bardziej się ubijają Amortyzator może być wpełni sprawny, a różnica wysokości auta z jednej i drugiej strony rzędu 1-2 cm nie musi wpływać na jego szybsze zużycie. Najłatwiej wymontować sprężyny i postawić je obok siebie, tyle że to trochę roboty... pzd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest waha Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Dzieki:) Przebieg to 100tys zrobilem od nowosci i waze 95 wiec jakos szczegolnie sredniej niezawyzam chyba:) Moze zaczne wozic worek piasku w zastepstwie pazsazera zeby wyrownac ciezar na pokladzie:) Jeszcze raz dzieki no i przestaje sie tym stresowac i zwracac uwazge ze moje auto poziomu nietrzyma:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 w tym wypadku to nie wina amortyzatorów, ale sprężyn przy amortyzatorach. Badanie amorów nie nic nie wykaże. Auta ma zapewne duży przebieg i jedna ze sprężyn po lewej stronie, jest bardziej zużyta niż pozostałe. Tzn. ta jedna sie po prostu skompresowała:-) Masz do wymiany sprężyny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MIS Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Z TEGO CO WIDZALEM W INNYM DZIALE NAPISALES ZE MIALES WYMIENIONA SPREZYNE... PYTANIE CZY BYLY WYMIENIONE DWIE CZY TYLKO TA PEKNIETA? JESLI TYLKO 1 TO ODP. CHYBA JEST PROSTA : Z JEDNEJ STRONY MASZ NOWKE A Z DRUGIEJ UZYWANA, KTORA JEST JUZ ZUZYTA 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Dzieki:)Moze zaczne wozic worek piasku w zastepstwie pazsazera zeby wyrownac ciezar na pokladzie:) hehe, nie źle mne rozbawiłeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.