MEFisto087 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Spec 2016 SILNIK: CA18DET Seryjne korby i tłoki, nominalny wał, nowa pompa oliwy, nowa pompa wody pasek rozrządu Contitech, uszczelka głowicy Elring Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + 2 wiatraki od mondeo Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ (leży i czeka na montaż) Przewody chłodnicy Samco Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12 Olej Motul 15w50 300V Le Mans Poduszki silnika na poliuretanie od Sliver project UKŁAD DOLOTOWY: Przepływka seria Filtr powietrza grzybek HKS od Neo2005 FMIC + orurowanie chinol Opaski i silikony od Fmic.pl TURBOSPRĘŻARKA: Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie) Emp-turbo Przewody do turbo w oplocie od BanOff UKŁAD WYDECHOWY: 3 calowy przelot od turbiny do końca, od Odina po dużych przeróbkach wymuszonych usunięciem garba na seryjny katalizator. Za downpipem V-band 3" ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: ECU 4map od Xree Zegary Shadow (SM warning/peak) w miejscu środkowego nawiewu - Doładowanie - Ciśnienie oleju - Temperatura oleju - Temperatura spalin 2 Wiatraki na chłodnicy sterowane z kabiny Wyłącznik prądu Aku. przeniesiony do bagażnika Odchudzona wiązka idąca na tył auta UKŁAD PALIWOWY: Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik) Alu. zbiornik paliwa w bagażniku od Odina Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta Końcówki do przewodów paliwowych Neo2005 Wtryski seria UKŁAD NAPĘDOWY: Mocny docisk od Erisona Tarcza Exedy Stage 2 organiczna Skrzynia seria od CA Poduszka pod skrzynią na poliuretanie od Silver Project Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera ZAWIESZENIE: ISC Drift twardość 6/4 Poliuretanowe tuleje w: - tylnym wózku od Silver Project - przekładni kierowniczej od Strong Flex - regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie od Silver Project ROZPÓRKI: Przód: - górna od Erisona - dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza Tył: - górna noname - c-pillar własna inwencja twórcza Dystans 2szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu) Skrócone wąsy na zwrotniach Przedłużone wahacze Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy) Końcówki pod te drążki KOŁA: Felgi przód: Z racji hebli, nie mniejsze niż 17’ 4x114,3 Felgi tył: cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania UKŁAD HAMULCOWY: Przód zaciski 4 tłoczkowe z S14 Klocki EBC Red Stuff Tracze 325mm z Nissana 350Z (Z33) Relokatory zacisku od Scratcha Tył seria Nowe przewody miedziane Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie Black Diamond Wyrzucony ABS Pompa hamulcowa od Nissana Patrola Płyn Motul RBF 600 NA ZEWNĄTRZ: Poszerzki (sierpy) Jun do JDM Body Shop (na razie założony sam tył) Tylna dokładka zderzaka Vertex od JDM Body Shop Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu Progi type-x od JDM Body Shop Przedni zderzak zen-ki pignose (przed lift) Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze Ledy: Przednie pozycje Przednie kierunki Boczne kierunki Wsteczny Kolory: Ral 7016 Antracytowy Szary, Ral 9011 grafitowy czarny WNĘTRZE: Brak tapicerki Brak audio Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug (wygrana w konkursie na forum TK) Kubeł Mirco Wrc mocowany na sztywno, maksymalnie nisko dla kierowcy Seryjny fotel dla pasażera Pasy 3" 4pkt. Takata x2 od Neo2005 Kierownica Raid Dino (połowa lat 80, czeka na obszycie) Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80) Naba Raid (czeka na skrócenie) Quick release D1 2014 2015 2016 Zlot TK spot TK & NT https://lh3.googleusercontent.com/DTXPvepRgky3ZWeyjy2AdkhjJCc-q6ibCpJwrSZv5TAEhYz0I1EPn48CJQhjqVlOpHGJSbuXLKiMJzzlNFySsZXVi4zgiovh6MuU8tylL1oh4bc75kRp5jGg8RAfYXuw8FwMLDCt3lDfqFrFyLqe1o5dU3fx6LtkHL7tvwwqZ8kTDLri1C5J7FRX5gyTw0-dKi0ESDmP_uWjsvh4TCBBfHAUatCyHyTXHtsU-EpsVfkR8NiUoyUPaqsu4J3Sk2X83m7qY4lSHs7Dgrv2CrGegyEPNC9XdBKIxI7omOx14mkDDrkCh8rsnupeifCFDuc1mmCoxv75i5Pz3AATFIL5j3V4hgDbFMLQSNPXyjznJIdrLw_3ZG3pqSBm4cmCHrtaiqwkYwOlyEygpGlHZnohF49TP75KnEC_G1cG9wTmIeCUt2-JWrPU8yhjWJg4fxazdqrDewfpf2QjK95EnbVV5ZizTKB74KTG07UO6k_FjpqCVuBnat_7QC98AQnbRq4cHCcsuNrBdgCRzBSiqLHXZHP4ZUnaagnAN2f0MyTKi-zIyNoMGyEGbv-9RQnFMW_J6FuAq09ws7tMn7fqP2rpWpTXCfvDoeL2_AfcJ-l8tKD4gMBhbagAi-xFTlP3ha9cpg2JTLniszly36Kubd9n5tovYGoqIlQ79Bc=w1155-h770-no https://lh3.googleusercontent.com/pf1ISo9Wz_CfV7vFesF0_dRVMzBGa3al-jXav7gROOvA-TozLYxxMajNLbm0aHcD8de9ABIgymDBW82EKAqL-mEkDXKATCE27_RvnJK3F86yOQRxUzY4C03gI9-chESfKD5xgRtFldpAq3wPMquJ2togKnyGJ8RMLlPUXsgzDFvLlXL5YIdrUu3qFGeoeb-71Rc6VTnTSpMFjEUwYG0raop7M8lPP7zmc6rUCxbvwIEDh_s3u_K-S98QB-R51SRvP4AYFh8fRWfMj2a2AhcU-WXzUpXnWuvNt911snPdRWDFxZqELd37saLskZ8dUxho-w1etaFwYXR4KxT8a8E2noBOvpVOYELKDZKjLk_b-oaOKFPr0MHTB03TzCV0Zamg7JjV7Ny0WItJAXgeLqaOBtbw1kQPg1nAI6R0voOKDgeKQxuBtWtg8wN0HoC-4Czmd3Zc6_iCgEGlHVu_4gxokYFuCRKm0a1hXXEGGHsjm28HbfUraMX-jIiqenV0hMyg8UyU-81ijhFHsb4vRYSQD8A65eWawtDQXAfkfowTRZK2AAPCFFLReuwkvSmVqEt8YPVBi6bZK-3NG7EtalAXxBRw5yZjtOTNMvwT8TeFC2FPWPTxsgFoX7GGoZzY1lBZpXfC7tiGf9uLGLQFmEhlXEu-glAbaOVMvZ0=w1155-h770-no Zlot TK Ostatni spot w sezonie Spec 2017 SILNIK: CA18DET Nominalny blok Seryjne tłoki Seryjne korby Nominalny wał Nowa pompa oliwy oem (2014r.) Nowa pompa wody GMB (2014r.) Pasek rozrządu Contitech Uszczelka głowicy Elring Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo Przewody chłodnicy Samco - Tomson Motorsport Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12 Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ otwarcie Filtr oleju K&N Olej Motul 15w50 300V Le Mans Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project UKŁAD DOLOTOWY: Przepływka seria Filtr powietrza grzybek HKS - Neo2005 FMIC + orurowanie Opaski i silikony - Fmic.pl TURBOSPRĘŻARKA: Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie) - Emp-turbo UKŁAD WYDECHOWY: Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic - Driftshop.pl Uszczelka kolektor - turbo stalowa - Fmic.pl 3 calowy przelot od turbiny do końca - Odin Za downpipem V-band 3"(Fmic.pl). Całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: ECU 4map - Xree RWD Power - Multi dyspaly - rozbudowane ebc klasy Apexi Avc-r + kontroler wiatraków (woda/ olej) + 7 zegarów (boost, temp. wody, temp. oleju, ciś. oleju, egt, ait, ładowanie aku.) + shift light i to wszystko w jednym kompaktowym urządzeniu - Driftshop.pl Solenoid sterujący wastegate - MAC - Driftshop.pl Wyłącznik prądu RRS 6-B FIA Aku. przeniesiony do bagażnika Odchudzona wiązka idąca na tył auta Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów UKŁAD PALIWOWY: Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku.) - Tomson Motorsport Alu. zbiornik paliwa w bagażniku - Odin Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta Końcówki do przewodów paliwowych - Neo2005 Reg. ciś. paliwa Tomei type S - Neo2005 Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa - Erison Performance Wtryski seria UKŁAD NAPĘDOWY: Wzmocniony docisk - Erison Performance Tarcza Exedy Stage 2 organiczna Skrzynia seria od CA Olej Motul 90PA Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project Wał napędowy seria Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera Olej Motul 90PA ZAWIESZENIE: Gwint ISC Drift z camber palte twardość 6/4 - Isc Polska Poliuretan w: - tylnym wózku - Silver Project - regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman - mocowanie maglownicy - Strong Flex Dystans 2szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu) Skrócone wąsy na zwrotnicach Przedłużone wahacze Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy) Końcówki pod te drążki UKŁAD HAMULCOWY: Nowe przewody miedziane Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond Wyrzucony ABS Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60 Płyn Motul RBF 600 Przód: Relokatory zacisku - Scratch zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14 klocki: EBC Red Stuff tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3) Tył: zaciski: seria szczęki: seria klocki: Lucas tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest KOŁA: Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8.7' R17; 4x114,3/5x114.3 Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3 + cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania ROZPÓRKI: Przód: - górna - Erison Performance - dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza Tył: - górna noname - c-pillar własna inwencja twórcza NA ZEWNĄTRZ: Przedni zderzak zen-ki pignose (przed lift) Progi type-x - JDM Body Shop Poszerzki Jun - JDM Body Shop Tylna dokładka zderzaka Vertex - JDM Body Shop Blenda/lotka tylnej szyby Gpsport (czeka na montaż) - JDM Body Shop Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze Ledy: Przednie główne 5x7 cala dedykowana do Jeep-a Cherokee XJ 1984-2001 Przednie pozycje: 2x W5W Przednie kierunki: 2x P21W Boczne kierunki: 2x W5W Wsteczny: 2x P21W Tylne: 4x P21W5 Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat WNĘTRZE: Fotel kierowcy: Mirco Wrc Pasy kierowcy: Takata 4pkt. 3' - Neo2005 Fotel pasażera: seryjny przedlift Pasy pasażera: Takata 4pkt. 3' - Neo2005 Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000 Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80) Naba Raid (będzie custom za jakiś czas) Quick release D1 (leży w schowku czeka na montaż) Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug Dywaniki w kratę - JapanizeD Czarny aluminiowy drift button (czeka na montaż) - JapanizeD cup holder zamiast popielniczki własna inwencja twórcza (w trakcie) Led w zegarach 3xT10 i 2xT5 Brak dywanu i wygłuszeń Brak audio Brak tapicerki z tyłu Ca przyjmuje 1.5b doładowania i działa Ponaprawiane i wstępnie jeżdzące Bardzo mocno odchudzona z wielu kabelków wiązka kabinowa z tyłu zostało tylko zasilanie lamp i sygnał dla pompy paliwa. https://gdurl.com/DUVz Przeniesione gniazdko ładowania + 2x usb do podłokietnika, w oryginalne miejsce zapalniczki(mam nadzieję że przed zlotem TK w Toruniu) trafi korektor siły hamowania. https://gdurl.com/EcpA W zeszłym sezonie udało mi się zerwać poliuretan w obu poduszkach silnika :shock: szybka naprawa, na biedaka, wycięte zerwane kołnierze (wałki poli. są nadal w środku poduch) i zastąpione stalowymi podkładkami, oraz zmieniona orientacja z poziomej na pionową - przetestowane działa i nie przenosi więcej drgań niż wcześniej. https://gdurl.com/Z_kD nowe poszerzenia tylne do JDMBodyShop - stara wersja była wporzo, nowa wersja jest jeszcze lepsza 8) https://gdurl.com/Tmmt Domalowałem jeszcze jakieś pierdoły po bokach https://gdurl.com/9-Qe Przetestowane nowe lampy podczas jazdy - są za***iste, mega jasno świecą, wyraźna linia odcięcia światła, bardzo udany zakup Przy okazji poprowadzone nowe przewody z wywaleniem fabrycznej chodniczki płynu sprzęgła i wymiana pompy sprzęgła i to dwa razy :/ za pierwszym razem poszedł zapas z regału, niestety bez poprawy, drugą pompę podrzucił mi znajomy z TK, i sprzęgło zaczęło działać, jeszcze nie jest idealnie bo nie do końca wysprzęgla. Przez to postaram się jeszcze w tym sezonie kupić i włożyć do Suczy pedalboxa - nie nie jest to przerost formy nad treścią tylko logicznie przygotowanie auta pod nowy silnik i wygospodarowanie miejsca w komorze. Po tym sezonie Sucz idzie na zasłużoną odbudowę i Ca już nie wróci do tej kasy, pomomo że bardzo lubię charakterystykę i dźwięk tego silnika to niestety zbliżenie się do bezpiecznych 400hp to już za duży koszt i bardzo duże poświecenie elastyczności w tej pojemności. A i na deser filmik 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEFisto087 Opublikowano 3 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Po rozpoczęciu sezonu Turbokillers.com/NissanTech.pl, Sucz zaczęła wpadać w bardzo duże wibracje, więc auto poszło do góry i poszarpałem za wszystkie możliwe elementy zawieszenia i o dziwo wszystko wydawało się być w normie :/ Więc zaczęło się szukanie czego kol wiek co nie jest do końca ok. Tym sposobem poszła wymiana łożyska przedniego prawego koła, prawej półosi (przegub wewnętrzny dawno temu pożegnał się z życiem), wyważenie wszystkich kół, na szczęście dla siebie jak wciągałem się pod auto złapałem za drążek kierowniczy który miał luz !!! Okazało się że sprawcą całego tego cyrku był magicznie wykręcony z maglownicy, drążek kierowniczy :shock: więc wkręciłem drążek - straciłem zbieżność i pojechałem na mini tripa Czas przygotowań do zlotu Turbokillers: Przed zlotem miałem w końcu chwilę czasu na Sucz, standardowy serwis z wymianą oleju i filtra. Podmiana maglownicy na taką sprawną bez luzów 8) niestety trochę pokapuje więc jak poprzednia będzie po regeneracji to będzie kolejna podmiana. Przy okazji zdemontowałem kolumnę kierownicy i podmieniłem elastyczny łącznik na aluminiowy zamiennik od SilverProject Potem przyszedł czas na wymianę wypalonej uszczelki kolektor-turbo i turbo-dp, wszystko ładnie skręcone nowymi nakrętkami miedzianymi. Dwa dni do wyjazdu, czas odpalenia i sprawdzenia czy wszystko jest git, niestety auto odpaliło tylko na 2 cylindrach Więc przewalam wszystkie wtyczki i masy i znalazłem dwie zerwane masy między blokiem silnika a grodzą i masa cewek. Masa cewek dostała nowe oczko miedziane, masa silnik-gródź zrobiona nowa. Przed kolejnym odpalaniem stwierdziłem że w sumie do wyjazdu mam jeszcze półtora dnia. Nowe świece NGK BCPR7ES-11 - delikatnie sklepane do 0.9mm Środa, dzień do wyjazdu , uproszczony układ wodny z pominięciem podgrzewania przepustnicy i tylnej części kolektora dolotowego, wywalony Air Regulator i AACValve (były odłączone od dawna i tylko miejsce zawalały), dodatkowo wywalony kawałek sztywnych przewodów paliwowych przykręcanych do kolektora. Po tych porządkach zrobiło się przejrzyściej przy kolektorze dolotowym i zostało tylko to co działa Uzbrojenie ostaniach pustych felg w opony. Dzień wyjazdu na zlot, o 10 rano jeszcze była wspawywana plecionka w wydech. Potem z nieocenioną pomocą znajomego, spakowaliśmy cały majdan, koła, narzędzia, części zamienne, namioty i pewnie jeszcze kilka innych śmieci o których już nie pamiętam ;P do kombiaka i przyczepki i ruszyliśmy dzielnie na zlot. Kombi (P11) + przyczepka jako serwis i Sucz (S13) standardowo po raz kolejny na kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEFisto087 Opublikowano 21 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 No to jedziemy dalej: Trasa na zlot TK pokonana dość sprawnie pomimo kilku burz i gałęzi walających się po drogach. No dobra w kombi 2 razy zabrakło paliwa :P, w Suczy przez cała trasę nic się nie wydarzyło. Dojechaliśmy na miejsce zaparkowaliśmy auta, przywitaliśmy się z obecnymi, rozstawiliśmy namioty i padła decyzja o przestawieniu auta: https://drive.google.com/file/d/1V2dnbs-1B-LLF0M138WP5qANR0-NeSBY/view?usp=sharing No i pęka jeden z niewielu oryginalnych przewodów wodnych, jeszcze przed integracją i snem winowajca został namierzony - górny wąż od nagrzewnicy, naprawę zostawiłem na rano. Pobudka o 7:00, na pierwszy ognień podmiana pękniętego węża na sprawny i odpowietrzenie Suczy. Podmiana ładnych laminatów na połamane zamienniki z poprzednich sezonów i jazda. Przez pierwszą cześć dnia wszystko było ok. Później pojawiły się problemy z zdmuchiwaniem iskry. Kolejno było ściąganie doładowanie na 1.3b problem nadal występował 1.2b nadal, 1.1b to samo. Zmiana mapy na Japońską serię i zejście do 1.0b doładowania rozwiązały problem. Przez pewien czas był spokój auto podawało, zużywało opony i paliwo w sposób akceptowalny. Przy doglądaniu Suczy bardzo pomagał mi Karols w sumie to też parę razy polatał nią po torze. Standard w moim wykonaniu, skoszony słupek opon zamiast muśnięcia narożnikiem Ostatni zjazd na wyminę opon. I od tego momentu zacząłem pić CA18DEAD zastukała panewka, na pewno nie stało się to bez przyczyny ale nie mam czasu na rozłożenie silnika, pomimo wyraźnego panewkowego stuku ca nadal trzyma książkowe ciśnienia oleju Z racji tego że wszytko miało miejsce w piątek to chyba nie ma żadnej foty jak auto jest na torze :? W sobotę Suka przetoczyła się na zdjęcie grupowe i zasunęła kolejnego, ostatniego focha, zmarł wyprzęgnik więc dzięki pomocy pchającym udało mi się wpiąć 2 bieg i stoczyć z toru o własnych siłach. Podmieniłem laminaty na niepołamane i pozostało się dalej integrować z turbokillersową rodziną. W niedzielę spakowaliśmy cały majdan do przyczepki i kombiaka, Sucz trafiła na lawetę do Patryka i koło 23:00 byliśmy w domu. Po raz kolejny wielkie dzięki za Zlot i wszelaką pomoc Co do CA to pomimo panewki nadal uważam że to są dobre silniki mój jest ze mną od 2012r. w 2014r. dostał nowe pompy (woda, olej) czyszczenie bloku i nowy rozrząd + w między czasie dużo różnych gratów. Przyjmował przeładowania turbo po 1,6b jeździł na 1,5b doładowania, zrobił sporo kilometrów, prawie zawsze jechałem i wracałem z pojeżdźawek na kołach, oczywiście były różne sytuacje, połamane wahacze, zmielone skrzynie, zabite sprzęgła, zimne styki tu i ówdzie, wypalone uszczelki wydechowe, czy przy turbo, pęknięte węże, zmarłe rozruszniki, maglownice ale sam silnik poddał się pierwszy raz, do tej pory nawet uszczelka po głowicą nie była ani razu wydmuchana. Szkoda tego silnika, ale i jednocześnie jest motywacja na znalezienie godnego następcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEFisto087 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Spec 2018 SILNIK: CA18DET - zmarł po 6 latach w moich rękach :cry: Nominalny blok Seryjne tłoki Seryjne korby Nominalny wał Nowa pompa oliwy oem (2014r.) Nowa pompa wody GMB (2014r.) Pasek rozrządu Contitech Uszczelka głowicy Elring Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo Przewody chłodnicy Samco - Tomson Motorsport Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12 Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ Filtr oleju K&N Olej Motul 15w50 300V Le Mans Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project po naprawie UKŁAD DOLOTOWY: Przepływka seria Filtr powietrza grzybek HKS - NeoTurbo FMIC + orurowanie Opaski i silikony - Fmic.pl TURBOSPRĘŻARKA: Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie) - Emp-turbo UKŁAD WYDECHOWY: Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic - Driftshop.pl Uszczelka kolektor - turbo stalowa - NeoTurbo Uszczelka turbo - dp, stalowa - NeoTurbo 3 calowy przelot od turbiny do końca - Odin Za downpipem V-band 3"(Fmic.pl). Całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: ECU 4map - Xree Multi dyspaly - RWD Power - rozbudowane ebc klasy Apexi Avc-r + kontroler wiatraków (woda/ olej) + 7 zegarów (boost, temp. wody, temp. oleju, ciś. oleju, egt, ait, ładowanie aku.) + shift light - wszystko w jednym - Driftshop.pl Solenoid sterujący wastegate - MAC - Driftshop.pl Główny wyłącznik prądu - RRS 6-B FIA Aku. przeniesiony do bagażnika Odchudzona wiązka idąca na tył auta Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów UKŁAD PALIWOWY: Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik) - Tomson Motorsport Alu. zbiornik paliwa w bagażniku - Odin Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta Końcówki do przewodów paliwowych - NeoTurbo Reg. ciś. paliwa Tomei type S - NeoTurbo Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa - Erison Performance Wtryski seria UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU Wzmocniony docisk - Erison Performance Tarcza Exedy Stage 2 organiczna Skrzynia seria od CA Olej klasy GL-4 wg Api 80W90 Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project Wał napędowy seria Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera Olej Motul 90PA ZAWIESZENIE: Gwint ISC Drift z camber palte twardość 6/4 - Isc Polska Poliuretan w: - tylnym wózku - Silver Project - regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman - mocowanie maglownicy - Strong Flex Dystans 2 szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu) Skrócone wąsy na zwrotnicach Przedłużone wahacze Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy a32) Końcówki pod te drążki UKŁAD HAMULCOWY: Nowe przewody miedziane Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond Wyrzucony ABS Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60 Płyn Motul RBF 600 Przód: Relokatory zacisku - Scratch zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14 klocki: EBC Red Stuff tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3) Tył: zaciski: seria szczęki: seria klocki: Lucas tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest KOŁA: Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8,7 ‘ R17; 4x114,3/5x114.3 Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3+ cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania ROZPÓRKI: Przód: - górna - Erison Performance - dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza Tył: - górna noname - c-pillar własna inwencja twórcza NA ZEWNĄTRZ: Przedni zderzak zen-ki pignose z dokładką (przed lift) Progi type-x - JDM Body Shop Poszerzki Jun przód + tył - JDM Body Shop Tylna dokładka zderzaka Vertex - JDM Body Shop Blenda/lotka tylnej szyby Gpsport (czeka na montaż) - JDM Body Shop Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze Ledy:Przednie główne 5x7 dedyk do lekkich ciężarówek Przednie pozycje: 2x W5W Przednie kierunki: 2x P21W Boczne kierunki: 2x W5W Wsteczny: 2x P21W Tylne: 4x P21W5 Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat WNĘTRZE: Fotel kierowcy: Mirco Wrc Pasy kierowcy: Takata 4pkt. 3' - NeoTurbo Fotel pasażera: Mirco XL Pasy pasażera: Takata 4pkt. 3' - NeoTurbo Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000 Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80) Naba Raid (będzie custom za jakiś czas) Quick release D1 (leży w schowku czeka na montaż) Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug Dywaniki w kratę - JapanizeD Czarny aluminiowy drift button (czeka na na montaż) - JapanizeD Led w zegarach 3xT10 i 2xT5 Brak dywanu i wygłuszeń Brak audio Brak tapicerki z tyłu W podłokietniku schowane dwa gniazda usb + standardowe samochodowe gniazdo ładowania _____________________________Spec 2015 strona 1 Spec 2016 strona 6 Spec 2017 strona 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEFisto087 Opublikowano 9 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 miał być godny następca, ale z racji konieczności posiadania Suczy przemieszczającej się o własnych siłach w tym sezonie, nie ma godnego następcy tylko opcja na szybko lewitujące ca18ded Zwłoki i "łatacz dziury" No i ca18det siedzi w kaście Od odpalenia Sucz zaliczyła kilka przelotów + spot miesięczny Turbokillers.com/Nissantech.pl i w sumie zrobiła około 300km o własnych siłach, oczywiście jest jeszcze sporo pierdołek co by człowiek był zadowolony ale jest dobrze. Bonusowo wpadło elektryczne wspomaganie kierownicy przewód elastyczny do wyprzęgnika, teflon w stalowym oplocie MultiDyspaly - RwdPower/DriftShop.pl - najprościej Ebc klasy Apexi Avcr + kontroler wiatraków + 10 zegarów wszystko w jednym I mały spec dysplaya: Obsługuje poniższe parametry: - EGT - temperatura płynu chłodzącego - temperatura oleju - opcjonalna temperatura (np. IAT - temperatura powietrza w dolocie) - ciśnienie oleju - ciśnienie paliwa - BOOST (ciśnienie doładowania i podciśnienie) - RPM (prędkość obrotowa silnika) - SPEED (prędkość samochodu) - napięcie akumulatora - przebieg od ostatniego włączenia silnika, oraz przebieg "użytkownika" (możliwość kasowania) - czas pracy samochodu (ostatni przejazd, użytkownika) Daje możliwość ustawiania dowolnych alarmów na wszystkich wyświetlanych parametrach, odczyt "PEAK" oraz wyświetlanie statystyk przejazdu. Dodatkowo: - shift light RPM (+ wyjście na zewnętrzną kontrolkę + płynny SHIFTLIGHT na skali 24 różnokolorowych LED) - 2 x shift light na prędkość Urządzenie pozwala również na sterowanie dwoma zewnętrznymi urządzeniami (np. wentylatory elektryczne). MultiDisplay posiada wbudowany bardzo zaawansowany Boost-controller z opcją wprowadzenia pełnej charakterystyki doładowania w funkcji obrotów. Wykresy mogą być inne dla każdego biegu osobno (nr biegu na którym jedziemy jest wykrywany). Nie jest to wyłącznie procentowy mnożnik, ale kilka niezależnych charakterystyk Boost i duty. Współpracuje z solenoidem fabrycznym (SR20DET, RB25DET) oraz N75 vag, MAC, AEM, APexi, Greddy itd. Potrafi przeskalowywać wartość prędkości i obrotów. W 200sx s13, s14 po swapie np. na RB25, potrafi pokazać poprawne wartości RPM na fabrycznym obrotomierzu, nad którym przejmuje kontrolę. Nie ma znaczenia również zmiana przełożeń mostu itd - można precyzyjnie wyskalować prędkość. opis skopiowany z Drift Shopu: http://www.driftshop.pl/shop/index.php?944,multi-display-(do-nissanow)-parametry-silnika-i-boost-controller-w-jednym Co do samego silnika hm... Kupiłem cały słupek i w sumie jest wart tyle i za niego finalnie zapłaciłem - Ca18det z wałem na 3 szlifie - dostał ode mnie wszystkie nowe uszczelki, świeżą pompę oliwy, pompę wody, cały osprzęt z poprzedniego silnika, razem z uproszczonymi obiegami wodnymi, podciśnieniami i bez zbędnych pierdół, przewody do turbo w oplocie, wywalenie ori. wymiennika ciepła olej/woda i zstąpienie go podstawką z zewnętrzną chłodnicą oleju z termostatem, z racji uszkodzeń w suczy jest też nowy wyprzęgnik, kilka nowych końcówek na przewodach paliwowych bo niestety stare rozszczelniły się przy przykręcaniu.. Teraz jeszcze zostało podmienić przedni zderzak na mniej zmęczony i odmalować auto z zewnątrz i może jeszcze poajwi sie dyfuzor z RB v2 pod tylnym zderzakiem 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noico Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 podziwiam projekt i zajawkę z jaką jest tworzony, WOW! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEFisto087 Opublikowano 19 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 dzięki wielkie Powodem dla którego Sucz musiała być jezdna w tym roku był fakt że mieliśmy nią jechać do ślubu, więc : 9 dni do ślubu 7 i 6 dni do ślubu 5 i 4 dni do ślubu 3 i 2 dni do ślubu W piątek (1 dzień przed ślubem) jeszcze zrobiłem szybką polerkę rantów w felgach No i standard, rano w dniu ślubu kokardki, wstążeczki i welon dla pinup girl w przeciągu 1,5 tygodnia Sucz została pomalowana w środku + na zewnątrz + zdobienia + nowe naklejki + polerka felg wiem że wieje nudą taki wpis ale jeszcze klika fotek na deser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEFisto087 Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Spec 2019 SILNIK: CA18DET - w sumie nieotwierany ale w teorii jest: Blok - jest Tłoki - są Korby - są Wał na 3 szlifie - tak trzeci szlif największy nadwymiar Uszczelka blok -głowica - jest Potem dołożone zostało: Pompa oliwy oem po małym przebiegu Pompa wody GMB po małym przebiegu Pasek rozrządu Contitech Zestaw uszczelek cometic pod pompy i kolektor dolotowy Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo Przewody chłodnicy Samco Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12 Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ - inny egzemplarz nie ta sama Filtr oleju K&N Olej Milers CFS 10w60 Nt + Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project po modach UKŁAD DOLOTOWY: Przepływka seria Filtr powietrza grzybek HKS FMIC + orurowanie Opaski i silikony TURBOSPRĘŻARKA: Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie Emp-Turbo) Węże wodne w oplocieWęże olejowe w oplocie UKŁAD WYDECHOWY: Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic Uszczelka kolektor - turbo stalowa oem Uszczelka turbo - dp, stalowa 3 calowy przelot od turbiny do końca Za downpipem V-band 3" ,całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: ECU 4map - XreeMulti dyspaly - RWD Power małe centrum dowodzenia zastępujące ori licznik + 7 zegarów dodatkowych + ebc + shift light - Driftshop.pl Solenoid sterujący wastegate - MAC Główny wyłącznik prądu - RRS 6-B FIA Aku. przeniesiony do bagażnika Odchudzona wiązka idąca na tył auta Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów UKŁAD PALIWOWY: Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik) Alu. zbiornik paliwa w bagażniku Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta Końcówki do przewodów paliwowych Reg. ciś. paliwa Tomei type S Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa Wtryski seria UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU Wzmocniony docisk - Erison Performance Tarcza Exedy Stage 2 organiczna Skrzynia seria od CA Olej klasy GL-4 wg Api 80W90 Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project Wał napędowy seria Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera Olej Motul 90PA ZAWIESZENIE: Gwint ISC Drift z camber palte twardość 6/4 Poliuretan w: - tylnym wózku - Silver Project - regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman - mocowanie maglownicy - Strong Flex Dystans 2 szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu) Skrócone wąsy na zwrotnicach Przedłużone wahacze Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy a32) Końcówki pod te drążkiElektryczna pompa wspomagania TRW UKŁAD HAMULCOWY: Nowe przewody miedziane Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond Wyrzucony ABS Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60 Płyn Motul RBF 600 Przód: Relokatory zacisku zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14 klocki: EBC Red Stuff tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3) Tył: zaciski: seria szczęki: seria klocki: Lucas tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest KOŁA: Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8,7 ‘ R17; 4x114,3/5x114.3 Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3+ cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania ROZPÓRKI: Przód: - górna - Erison Performance - dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza Tył: - górna noname NA ZEWNĄTRZ: Przedni zderzak zen-ki pignose z dokładką (przed lift) Progi type-x - JDM Body Shop Poszerzki Jun przód + tył - JDM Body Shop Tylny zderzak - seria Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze Ledy: Przednie główne 5x7 dedyk do lekkich ciężarówek Przednie pozycje: 2x W5W Przednie kierunki: 2x P21W Boczne kierunki: 2x W5W Wsteczny: 2x P21W Tylne: 4x P21W5 Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat WNĘTRZE: Fotel kierowcy: Mirco Wrc Pasy kierowcy: Takata 4pkt. 3' Fotel pasażera: Seria przedlift Pasy pasażera: Takata 4pkt. 3' Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000 Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80) Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug Dywaniki w kratę - JapanizeD Led w zegarach 3xT10 i 2xT5 Brak dywanu i wygłuszeń Brak audio Brak tapicerki z tyłu W podłokietniku schowane dwa gniazda usb + standardowe samochodowe gniazdo ładowania _____________________________Spec 2015 strona 1 Spec 2016 strona 6 Spec 2017 strona 9Spec 2018 strona 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEFisto087 Opublikowano 25 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 (edytowane) [b]Spec 2020[/b] [b]SILNIK:[/b] CA18DET Blok - jest Tłoki - są Korby - są Wał na 3 szlifie [b]Uszczelka blok -głowica - Erling Nowe szpilki głowicy[/b] Pompa oliwy oem po małym przebiegu Pompa wody GMB po małym przebiegu Pasek rozrządu Contitech Zestaw uszczelek cometic pod pompy i kolektor dolotowy Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo Przewody chłodnicy Samco Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12 Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ Filtr oleju K&N Olej Milers CFS 10w60 Nt + Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project po modach [b]UKŁAD DOLOTOWY:[/b] Przepływka seria Filtr powietrza grzybek HKS FMIC + orurowanie Opaski i silikony [b]TURBOSPRĘŻARKA:[/b] Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie Emp-Turbo) Węże wodne w oplocie Węże olejowe w oplocie [b]UKŁAD WYDECHOWY:[/b] Uszczelki blok - kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic Uszczelka kolektor - turbo stalowa oem Uszczelka turbo - dp, stalowa 3 calowy przelot od turbiny do końca Za downpipem V-band 3" ,całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą [b]ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:[/b] ECU 4map - Xree Multi dyspaly - RWD Power (7 zegarów + ebc + shift light)- Driftshop.pl Solenoid sterujący wastegate - MAC Główny wyłącznik prądu - RRS 6-B FIA Aku. AGM Optima Yellow Top - przeniesiony do bagażnika Odchudzona wiązka idąca na tył auta Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów [b]UKŁAD PALIWOWY:[/b] Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik) Alu. zbiornik paliwa w bagażniku Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta Końcówki do przewodów paliwowych Reg. ciś. paliwa Tomei type S Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa Wtryski seria [b]UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU[/b] Wzmocniony docisk - Erison Performance Tarcza Exedy Stage 2 organiczna Skrzynia seria od CA Olej klasy GL-4 wg Api 80W90 Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project Wał napędowy seria Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera Olej Motul 90PA [b]ZAWIESZENIE:[/b] Gwint ISC Drift z camber palte [b]twardość 10/6 [/b] Poliuretan w: - tylnym wózku - Silver Project - regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman - regulowane tylne górne wahacze na poliuretanie - Silver Project - regulowane tylne długie wahacze od zbieżności na poliuretanie - Silver Project - mocowanie maglownicy - Strong Flex Dystans 2 szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu) Skrócone wąsy na zwrotnicach Przedłużone wahacze przednie Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy a32) Końcówki pod te drążki Elektryczna pompa wspomagania TRW [b]UKŁAD HAMULCOWY:[/b] Nowe przewody miedziane Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond Wyrzucony ABS Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60 Płyn Motul RBF 600 Przód: Relokatory zacisku zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14 klocki: EBC Red Stuff tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3) Tył: zaciski: seria szczęki: seria klocki: Lucas tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest [b]KOŁA:[/b] Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8,7 ‘ R17; 4x114,3/5x114.3 Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3+ cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania [b]ROZPÓRKI:[/b] Przód: - górna - Erison Performance - dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza Tył: - górna noname [b]NA ZEWNĄTRZ:[/b] Przedni zderzak zen-ki pignose z dokładką (przed lift) Progi type-x - JDM Body Shop Poszerzki Jun przód + tył - JDM Body Shop Tylny zderzak oem Jdm + dokładka G-Grow - JDM Body Shop Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze Ledy: Przednie główne 5x7 dedyk do lekkich ciężarówek Przednie pozycje: 2x W5W Przednie kierunki: 2x P21W Boczne kierunki: 2x W5W Wsteczny: 2x P21W Tylne: 4x P21W5 Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat [b]WNĘTRZE:[/b] Fotel kierowcy: Mirco Wrc [b]Pasy kierowcy: Sparco Latch & Link 5ptk (3’ ramiona i biodra + 2’ kroczny) [/b] Fotel pasażera: Seria po lift [b]Pasy pasażera: Sparco Latch & Link 5ptk (3’ ramiona i biodra + 2’ kroczny)[/b] Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000 [b]Guzik klaksonu Nismo - stare logo ❤️ [/b] [b]Naba typu short hub - NeoTurbo[/b] Quick Release D1 Spec - po 5 latach leżakowania wrócił do auta Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug Dywaniki w kratę - JapanizeD Led w zegarach 3xT10 i 2xT5 Brak dywanu i wygłuszeń Brak audio Brak tapicerki z tyłu W podłokietniku schowane dwa gniazda usb + standardowe samochodowe gniazdo ładowania Ostatni jezdny spec przed rozebraniem auta _____________________________ [url=http://turbokillers.com/viewtopic.php?f=34&t=30524]Spec 2015 strona 1[/url] [url=http://turbokillers.com/viewtopic.php?f=34&t=30524&start=75]Spec 2016 strona 6[/url] [url=http://turbokillers.com/viewtopic.php?f=34&t=30524&start=120]Spec 2017 strona 9[/url] [url=http://turbokillers.com/viewtopic.php?f=34&t=30524&start=150]Spec 2018 strona 11[/url] [url=http://turbokillers.com/viewtopic.php?f=34&t=30524&start=180]Spec 2019 strona 13[/url] [url=http://turbokillers.com/viewtopic.php?f=34&t=30524&start=210]Spec 2020 strona 15[/url] Edytowane 25 Listopada 2021 przez MEFisto087 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.