DiLGT Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Moj qshqai +2 ma taka przypadlosc jak wjezdzam w zakret na wyzszym biegu albo przy podjezdzie pod gorke i dodaniu powoli gazu wyczuwam drżenie - wibracje. Co moze byc powodem? Ktos mial podobna przypadlosc? Silnik 2.0 dCi Skrzynia: automat Zakres obrotow podzas ktorych wystepuje problem 1500-2000 Naped: auto 4x4 Predkosci przy ktoych to zauwazam 40-70 Dzieje sie tak na paliwie ze Shela, BP i lokalnego dystrybutora Lotos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Moj qshqai +2 ma taka przypadlosc jak wjezdzam w zakret na wyzszym biegu albo przy podjezdzie pod gorke i dodaniu powoli gazu wyczuwam drżenie - wibracje. Co moze byc powodem? Ktos mial podobna przypadlosc? Silnik 2.0 dCi Skrzynia: automat Zakres obrotow podzas ktorych wystepuje problem 1500-2000 Naped: auto 4x4 Predkosci przy ktoych to zauwazam 40-70 Dzieje sie tak na paliwie ze Shela, BP i lokalnego dystrybutora Lotos A na innym paliwie nie? A tak poważnie sprawdź przeguby. Mogą mieć już luzy i stąd te drgania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Jak telepie budą na niskich obrotach to dwumas sie kończy Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Jak telepie budą na niskich obrotach to dwumas sie kończy Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka W automacie ??1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Również stawiam na przeguby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiLGT Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 No wlasnie w automacie z tego czytalem nie ma dwumasy. Natomiast przeguby by wality tez przy powolnym ruszaniu na skreconych kolach a jakis czas temu wibrowalo przy przyspieszaniu na prostej pod gorke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Z tego co piszesz to na 99% obstawiam przegub (prawdopodobnie wewnętrzny - uszkodzony krzyżak). Luzy na przegubie nie muszą skutkować hałasowaniem na skręconych kołach. Edytowane 4 Października 2016 przez horte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiLGT Opublikowano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Jaka jest szansa ze sie to wysypie podczas jazdy? Musze zrobic trase 700km i nie mam opcji tego naprawic. Jak sie diagnosuje czy to jest lewy czy prawy? W ASO wymieniaja caly przegod czy krzyzak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miloniu Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Witajcie, moja Qaśka +2, 2.0 dci automat też drży, ale przy rozpędzaniu auta delikatnie, a przy hamowaniu dużo mocniej. Czy to mogą być tarcze, czy przeguby, czy dwumas?? W dieslach automat jest dwumas ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Witajcie, moja Qaśka +2, 2.0 dci automat też drży, ale przy rozpędzaniu auta delikatnie, a przy hamowaniu dużo mocniej. Czy to mogą być tarcze, czy przeguby, czy dwumas?? W dieslach automat jest dwumas ??? Możliwe, że końcówki drążków kończą swój żywot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeooo Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Mialem to samo w 1.6 i byl to prawy wewnetrzny przegub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiLGT Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Dla potomnosci: w ASO potwierdzili ze winna jest polos i przegub wewn. Nowy w aso ok 3tys + 500 za wymiane. Kupilem jedyny zamiennik na rynku za oszalamiajace 400zl + 100 za wymiane u mojego mechanika. Wibracje ustaly, na uszkodzonym przegobie przejechalem ok 2tys km. Ale pod koniec jazda byla bardzo uciazliwa ale nie bylo wyjscia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biotyk Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Witajcie, moja Qaśka +2, 2.0 dci automat też drży, ale przy rozpędzaniu auta delikatnie, a przy hamowaniu dużo mocniej. Czy to mogą być tarcze, czy przeguby, czy dwumas?? W dieslach automat jest dwumas ??? Sprawdź czy to nie krzyżaki na wale. U mnie takie były objawy ich zużycia. Nowy wał 6000 zł, regeneracja 700 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieetreek Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam ! Mam to samo dodatkowo mam delikatne drgania przy ruszaniu, wiem ze to nie są przeguby bo wymienione na nowe, hamulce tył wymienione na nowe,hamulce przód wymienione 6 miesięcy temu, no chyba że trefne tarcze dodatkowo wymieniona jedna piasta prawy przód łożysko siadało, a drgania dalej są i nasilają się przy hamowaniu i teraz lekko odczuwam to na pedale hamulca i bardzo delikatnie na kierownicy. Ma ktoś jakiś pomysł co może być. Zastanawiam się jeszcze nad tą piastą co była wymieniana. Dodam że to samo jest na oponach letnich i zimowych, letnie na alusach zimowe na stalowych Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez pieetreek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Posprawdzaj dobrze poduszki silnika. Bardzo możliwe, że któraś się kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieetreek Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) Czy dobrze pamiętam że są trzy? W aso niby sprawdzali przy wymianie wachacza potem sam sprawdzałem górna i niby ok, ale dla świętego spokoju góną jutro sprawdze a pozostałe musze poczytać jak sprawdzidz, zastanawiam się czy nie podjechać do jakiegoś dobrego mechanika zeby to sprawdzidz bo moze ja zle oceniam stan tej poduchy i jest jednak uszkodzona. Jutro spróbuje sprawdzidz. Sprawdzałem poduszke i chyba jednak ona nie mam pewności nagrałem filmik jak się zachowuje ale generalnie guma po ruszeniu ręką lata lużno Powodem drgań okazała się korozja pomiędzy tarczą a piastą Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez pieetreek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasiat Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Jak drgania są odczuwalne na kierownicy i pedale hamulca to bym obstawiał tarcze. Miesiąc temu miałem sytuację taką, że po zamontowaniu nowych tarcz na przodzie miałem impulsowe hamowanie wyczuwalne również na pedale hamulca. Skrzywiona była nowa tarcza hamulcowa firmy TRW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieetreek Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Powodem drgań okazała się korozja pomiędzy tarczą a piastą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniells78 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Witam Panowie potrzebuję wparcia/porady ..... Pacjent Nissan QQ 2009 2.0 benzyna 4x4 Od dłuższego czasu walczę z wibracjami przy przyspieszaniu na biegu 2 oraz 3 pomiędzy prędkościami około 20 do 60 najbardziej jest to odczuwalne przy gwałtownym przyspieszaniu. Objaw ten występuje przy jeździe na wprost oraz strasznie się nasila przy skręcie w lewą stronę podczas dynamicznego przyspieszania. W przypadku skrętu w prawą stronę objawu takiego brak bądź jest niewyczuwalny. Wibracje są wyczuwalne z prawej strony czuć je z pozycji kierowcy oraz pasażera. Wymiana kompletnej lewej półosi nic nie pomogła. Prawa półoś wysłana do regeneracji w Toruniu poprawy brak ........ może ktoś ma jakiś pomysł w która stronę iść ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 wymienione wcześniej w tym wątku rzeczy sprawdzałeś ? wał (krzyżak / podpora), poduszki silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieetreek Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Witam ponownie ! Ostatnio pisałem ze problem zniknął bo powodem była korozja miedzy tarczą a piasta niestety problem powrócił. Znowu drzy Samochód przy hamowaniu i przy ostrym ruszaniu. Nie mam pojecia co jeszcze mozna sprawdzic mechanik tez juz rozkłada ręce wymienione juz prawie wszystkie elementy napedowe i hamulcowe a problem nadal jest i podobno z tylnej czesci nadwozia. Wymienione sa juz trzy piasty na nowe wymienione obie półosie z przodu z przegubami wymienione tarcze przód i klocki sprawdzone tarcze tył i klocki sprawdzone wachacze przednie i wymienione sworznie. Ma ktos jakis pomysł co jeszcze sprawdzić czy moze to byc wina wachaczy tyl miałem obcierke z prawej strony jakis czas temu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Ja mam. Jak masz inne opony lub koła to je zamontuj. Znam z własnego przypadku sytuację, że nowe, wyważone na 0 opony ( u różnych wulkanizatorów) powodowały drgania auta. Aha... Półosie były wymieniane kompletne? Z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym? Edytowane 26 Lutego 2018 przez horte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieetreek Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Półosie kompletne wszystkie cztery przeguby nowe Koła zmieniałem zimowe i letnie to samo byłem zimowe wyważać u innego wulkanizatora wyważył ale sytuacja sie nie poprawiła Juz pisałem do mechanika dodatkowo zeby moze załozył kola od innego samochodu i sprawdził Edytowane 26 Lutego 2018 przez pieetreek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 dwumasa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Z tym sprzęgłem, to może okazać się słuszna koncepcja. Jeżeli faktycznie wszystko jest posprawdzane, półosie kompletne wymienione, hamulce zrobione i piasty, to chyba tylko dwumas pozostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.