johnyjp Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Witam serdecznie, Szanowni koledzy szukam pomocy w rozwiązaniu problemu falujących obrotów silnika na biegu jałowym. Problem pojawia się przy rozgrzanym silniku po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Auto nie szarpie, nie traci na mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areks343 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Też miałem to w tym silniku , pomogło czyszczenie przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnyjp Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 W 2,0 dCI próżno szukać przepustnicy, powietrze idzie prosto na turbinę ale ostatnio zauważyłem wyjąwszy filtr powietrza, że jest zachlapany jakby olejem. wygląda jakby olej się gdzieś cofał ale przez turbinę? Może to wina EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 W tym silniku musisz polubić tę przypadłość. Zaolejenie filtra nie ma nic wspólnego z EGR. Poszukaj, jest obszerny watek na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnyjp Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Berater dzięki za podpowiedź, widzę że zachlapany filtr to normalka, więc tylko czyszczenie przewodów i wymiana filtra co jakiś czas. Niepokoją mnie tylko te falujące obroty przy rozgrzanym silniku. zabrudzony EGR czy może sonda lambda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.