karibox1 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 no dajesz foty. Ale taki wątek już jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Połączyłem tematy. Fotki kolegi Crayou jeszcze są, ale wnet mogą zniknąć, bo są z hostingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi50 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jestem po demontażu silnika nawiewu i powiem, że łatwo nie było ale przy odrobinie chęci da się zrobić. W wolnej chwili wrzucę tutaj zdjęcia to może komuś się przyda. Demontaż zajmuje ok 4-4,5 godz. Ja będę to robił jutro będę wdzięczny za zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fzr Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) U mnie również poszła dmuchawa(silnik).Najlepsze jest to że szczotki całe a komutator nie wytrzymał. Demontaż to około pół godziny ale ciekawe ile będę to wszystko składał do kupy Edytowane 26 Lutego 2017 przez fzr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewek Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Witajcie! Mam od tygodnia problem(Nissan X trail 2002r. 2.2 (114KM) i nie mogę znaleźć na ten temat odpowiedzi. Mianowicie chodzi o to że włączył mi się wentylator na maksymalny bieg i mimo wyłączenia go na konsoli lub zmniejszenia biegu nie wyłącza się ani nie słabnie. Wymieniłem bezpiecznik w opornicy i nadal jest to samo, i tutaj moje pytanie, Po sprawdzeniu czy dochodzi do opornicy prąd stwierdzam iż sterowany jest masą i dochodzi do niego stały prąd na grubym kablu nawet gdy wyłączę dmuchawę albo nawet wyciągne wtyczkę, na drugim kablu cienkim( sterującym) także idzie cały czas prąd w postaci masy co prawda przygasa gdy reguluje się obrotami no i na wyjściowym tym do dmuchawy rzecz jasna też idzie napięcie, czy tak powinno być? Jeśli tak to zamawiam zaraz inną opornicę, wolę wiedzieć czy to jest na pewno winowajca żeby nie tracić pieniędzy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solar21 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 To jakaś plaga. Mam dokładnie to samo od soboty. Wentylator odpala się przy włączeniu stacyjki i regulacja nie działa. Rozumiem, że nadal nie znalazłeś rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Panel sterowania albo opornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solar21 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Ani to, ani to. Winny jest tranzystor. Jakby co, to rozwiązanie w tym wątku: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86034-dmuchawa-brak-regulacji-nadmuchu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Ani to, ani to. Winny jest tranzystor. Jakby co, to rozwiązanie w tym wątku: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86034-dmuchawa-brak-regulacji-nadmuchu/ tranzystor jest właśnie elementem całego potocznie nazywanego "rezystora" dmuchawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba19992 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 A jak sprawa wygląda w t31? Mi również padł nadmuch, wyciągnąłem filtr ze środkowej części od strony kierowcy , tylko ,że tam jest za wąsko, aby cokolwiek zobaczyć, a co dopiero odkręcić. Gdzie znajduję się ten silniczek nadmuchu czy rezystor (tranzystor) w T31 , o którym pisze Virilitas na pierwszej stronie tego tematu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Część 27226N na dole rysunku. Widać że jest przy filtrze kabinowym. https://partsouq.com/tesseract//images/global//NIS201504/source/EL/026_270_2973696.gif Ma wyglądać tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba19992 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 (edytowane) Tylko jak sie do tego dobrac? Od strony pasazera sciagajac schowek czy jakos postarac sie zdemontowac boczny panel centralnej czesci kokpitu przy pedalach? Edytowane 8 Sierpnia 2017 przez Kuba19992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rebel13 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Dziękuje Crayou, bardzo mi pomogłeś !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 crayou już nie ma z nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 crayou już nie ma z nami z tego co wiem to jeszcze żyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 z tego co wiem to jeszcze żyje I ma się dobrze, tylko w innym furaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 to miałem na myśli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek_62 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Witajcie! Podłączyłem się do tego tematu, bo dokładnie mam taki sam problem z dmuchawą. Po przeczytaniu wszystkich podpowiedzi i uszczęśliwiony, że pewnie już wiem jak problem rozwiązać, zabrałem się do demontażu schowka, wyjąłem filtr... i jak go zobaczyłem, to uświadomiłem sobie, że nie pamiętam kiedy go wymieniałem. Mam T-30 tkę od pięciu lat. Pomyślałem, że pewnie mi się silniczek zjarał. Ale coś mię tknęło i przekręciłem kluczyk, a dmuchawa ruszyła. Ciupasem pojechałem do sklepu kupiłem i założyłem nowy filterek, no i dmuchawa śmigała... do dzisiaj. Radość się skończyła. Ponownie wyjąłem filtr... i powtórka. Dmuchawa chodzi. Myślałem, że coś haczy. Wkładałem rękę, no wszystko chodzi jak powinno. Nie chcę demontować całego modułu w ślepo. Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Chyba, że to już było gdzieś na forum tylko mi umknęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Obstawiam ,że szczotki się kończą. Następnym razem jak stanie to po prostu walnij w nią od spodu. Jak ruszy to będą to szczotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek_62 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Obstawiam ,że szczotki się kończą. Następnym razem jak stanie to po prostu walnij w nią od spodu. Jak ruszy to będą to szczotki Też tak myślałem, już za pierwszym razem stukałem i nie ruszył. Ale spróbuję jeszcze raz. Jak na razie wczoraj zrobiłem, dzisiaj jeszcze dmuchało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek62 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Cześć, Ja mam Nissana z 2007 i u mnie wentylator zaczął hałasować. Tak trochę na początku z przerwami, później coraz głośniej. W końcu wziąłem się do roboty. Mam parę dni wolnego to zacząłem rozbierać. Wyszło w końcu jak na filmie. Ale nie odważyłem się ściągnąć całego pulpitu. U mnie wentylator jest pod spodem. Dostęp tylko po demontażu pedału gazu i hamulca - są zblokowane ( zapomniałem dodać ,że to automat). Po demontażu całego bajzlu - czas około 3-5 h Wzbogaciłem się o klucz torx - 50 - niezbędny demontaż siedzenia kierowcy, Do tego długa/głęboka 13 - niezbędna do demontażu śrub mocujących zblokowany pedał gazu i hamulca. Dostęp jest deko ciężki. Jak ktoś dawno nie ćwiczył to parę panienek poleci. U mnie po demontażu widać, że silnik ciężko chodzi i ma luzy od strony dmuchawy. Na razie nie widzę nigdzie zamiennika, postaram się go przekonserwować i założyć. Wieczorkiem jak może skończę to wkleję jakieś fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 W serwisie ponoć 600 pln-ów kosztuje ?https://pl.aliexpress.com/item/Brand-New-Heater-Fan-Control-Resistor-for-Nissan-X-Trail-OE-2W6003-277W100A-27225-8H31C/32241804015.html?spm=a2g17.search0104.3.2.DvFz4w&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_5000015_10151_10065_10344_10068_10342_10343_51102_10340_10341_5130015_10609_10084_10083_10304_10307_10301_5080015_10312_10059_10313_10314_10534_100031_10604_10103_10605_10594_5060015_10142_10107,searchweb201603_1,ppcSwitch_4&algo_expid=b24efd07-27f8-4728-aa51-cb6647355848-0&algo_pvid=b24efd07-27f8-4728-aa51-cb6647355848&rmStoreLevelAB=5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek62 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Niestet nie skończ7yłem, zrobiłem jakąś protezę z używanym silnikiem. Dało to tyle, że wiem jakie łożyska są do silnika, jadą już. Problem jest z hałasem nadal. Ale to pewnie wynika z tego, że ktoś już to rozbierał i dlatego są powyłamywane łopatki z wentylatora. Jedna w całości, ze trzy na końcach. Wentelator nie ma wyważenia i pewnie za jakiś czas znów to się stanie. Nie wie ktoś z kolegów gdzie dostać do mojego wózka taki wentylator, sam plastik. Jest fajny na amazonie i niedrogi 38 $ ale przesyłka 67. Jak by się znalazło ze dwóch chętnych to gra warta świeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 plastik nie będzie taki sam z anglika ? powinno być na necie coś do wyboru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenaj Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Witam posiadam x-traila z 2005r,mój silniczek również wydaje niepokojące dźwięki, rozebrałem juz schowek dolny i górny. I nie wiem jak zdemontować ten silniczek dmuchawy. Trzeba zdjąć całoś (w sensie tą część z filtrem) czy można tylko sam dół (od filtra w dół)? I jak to zdjąć w ogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.