chudson Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Dosyć duży kawał trzeba wyszarpać ale chyba jakoś na wysokości filtra jest łączenie. Możesz grzebać dookoła śrubki żeby rozkręcać albo wykręcić całe aż do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Witam. Niestety nie znalazłem tematu z takim problemem więc bardzo proszę o pomoc ,bo upały ! Klimatyzacja napełniona / ciśnienie trzyma /chłodzi jak lodówka . Dwa dni temu byłem u sprawdzonego mechanika . Niestety jeśli jest ponad 24 stopni klima chodzi kilka minut i się wyłącza (sprężarka "pulsuje " - działa ). Wyłączam klimę i po kilku minutach włączam - chłodzi ale znowu kilka minut. I tak w kółko . Po prostu parno się robi czyli nie chłodzi. Zanim pojadę do "fachowców" co mi każdy kit mogą wcisnąć ,może ktoś z kolegów coś podpowie. Jakiś czujnik od regulacji temperatury klimy ? Do czego to jest i gdzie to szukać ? Już kombinuje .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Zajrzyj tu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Ale u mnie nawiew działa . Kto mnie przerzucił na ten temat . Mam problem z klimatyzacją . Edytowane 10 Czerwca 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Ja Ciebie przerzuciłem. Pytałeś się o rezystor nawiewu to przeniosłem twój post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Widać ,że nie przeczytałeś jaki mam problem . To było tylko pytanie - co to jest ?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Kolego przeczytałem. Zadałeś dwa pytania w jednym poście (czego nie powinieneś robić) - to na jedno dostałeś odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Czytaj ze zrozumieniem ... "Mam problemy z klimą - może to to ?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 @fonir faktycznie pisałeś o klimie ale dałeś też zapytanie o rezystor co jak jest uszkodzone również spowoduje brak klimy. Nie mniej, dopisałeś w kolejnym poście, że sam nawiew działa więc rezystor zostaw w spokoju ;). Jeżeli klima się załącza to czy załączają się też wentylatory na chłodnicy? Powinny ruszyć od razu po załączeniu sprężarki klimy. Druga sprawa, czy sprawdzałeś w układzie jakie panuje ciśnienie podczas pracy sprężarki? Może jest za duże i czujnik ciśnienia rozłącza kompresor aby obniżyć ciśnienie. Dla tego wentylatory powinny działać (w naszym modelu, od razu po włączeniu sprężarki). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 (edytowane) Witam. Padł mi silnik nawiewu. Wyjęcie całej obudowy to było wyzwanie . Rozłączyłem wszystkie kable . Wymontowałem komputer. Bez odpowiedniego ściągacza silnika musiałem go wybić prętem - Kupiłem zamiennik i gumowym młotkiem wbiłem. Tak tam ciasno ,że pękła plastikowa obudowa - skleiłem. Po zamontowaniu w samochodzie silnik działa i reaguje na zmiany prędkości ale nie wieje przez kratki nawiewu . Nie mam pomysłu czemu ! Do tego po podłaczeniu wtyczki do tego sterownika od klapek nie reaguje na przełączenia - nogi / szyba / przód itd . Jakieś pomysły ? Może gdzieś jest bezpiecznik od tego . Pomocy bo już się poddaje ... Edytowane 15 Lipca 2018 przez fonir uzupełnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 (edytowane) Po napisaniu postu wpadło mi do głowy w którą stronę kręci się silnik ??! Właśnie sprawdam - w prawo ! A chyba powinno być odwrotnie .? Jak przełożę kable w wtyczce zmienią się obroty ? Nie uszkodzę silnika ? Edytowane 15 Lipca 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Dziękuję wszystkim za szczerą pomoc. Już doszedłem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Winny był kierunek obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Tak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Na urlopie wiec mało czytam ale czy zamiennik był nowy? Pytam bo może od angola kupiłeś a one kręcą się w drugą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 (edytowane) Tak nowy z Allegro sprzedawca - "dla auta" zdaje się . Obciąłem wtyczkę, przełożyłem kable i ma odpowiednie obroty . Edytowane 20 Lipca 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Nooo, zaczyna się i w moim Kamazie problem z silnikiem nawiewu. Wpada w wibracje na zakrętach, a że u mnie ich sporo to muszę wyłączyć całkiem nawiew. Szlag mnie trafia jak pomyślę ile to roboty z wymianą tego ustrojstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) Oj zabawy sporo! Ale tylko z wyjsciem i wsadzeniem.☺ Edytowane 12 Listopada 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 No i zabrałem się za dziada. Posiłkowałem się opisami z tego tematu. Trzeba wykręcić kilka wkrętów i rozchylić kilka zatrzasków. Na tym etapie myślałem że koniec, ale niestety. Wentylator da się odkręcić ale silnik twardo siedzi, mimo że odkręciłem wkręt od spodu który go trzyma. Trza było dostać się do ostatniego wkręta który jest za rezystorem nawiewu. Dostać się tam z wkrętakiem graniczy z cudem. Obudowa wyjęta a silnik nadal twardo siedzi. Pomogło powieszenie chwasta pod sufitem i szarpnięcie obudowy w dół. Wirnik silnika ma luzy poprzeczne i ciężko się obraca. Nowy zamówiony. Udało mi się tylko dwa zatrzaski złamać, więc chyba nie jest źle A zbójnik wisi za pośrednie ziebro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Silnik przyszedł. 148 zł z przesyłką. Jeszcze tylko filtr kabinowy i koniec. Dmuchawa działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazygus Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 (edytowane) Witam, Wczoraj wymieniłem całą dmuchawę (w całości) bez demontażu deski rozdzielczej. Dmuchawa jest zamocowana tylko na trzech śrubach, w celu wyjęcia dmuchawy w całości, należy wypiąć wszystkie wtyczki z dmuchawy i te które znajdują się po lewej stronie oraz zdemontować dwa wsporniki. W sumie trzeba wypiąć osiem wtyczek, trzy na dmuchawie (silnik wentylatora, silnik ruchu klapkami oraz od rezystora nawiewu), kolejne pięć znajdują się po lewej stronie od dmuchawy. Po wypięciu wtyczek i zdemontowanie dwóch wsporników, będzie dostęp do silnika odpowiedzialnego za ruch klapkami, należy go odkręcić (trzy śrubki).. Do obudowy dmuchawy nawiewu są przytwierdzone trzy wiązki, należy je oddzielić. Po tych działaniach będzie można bezpiecznie usunąć dmuchawę w całości, miejsca nie jest za dużo ale jest to do wykonania Cały zabieg trwał około 2,5 godziny z demontażem i montażem. Powodzenia. Pozdrawiam, Crazygus Edytowane 21 Lutego 2019 przez Crazygus 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makarony7 Opublikowano 25 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2022 Mam podobny problem, z którym chciałbym się z Wami podzielić i prosić o pomoc. Włączam silnik i dmuchawa działa na każdej prędkości, ale jadąc przez np 400 km, to po jakimś czasie mimo, że pokrętło mocy jest na maksie i słychać silnik (buczenie), to "podmuch" nie wydobywa się z żadnych elementów. Ani nawiewu na szyby, ani na nogi, ani na twarz. Jest huk, ale nie ma "podmuchu". Po odpaleniu silnika jest git, ale po x czasie jazdy wentylacja nie działa. Jest dźwięk na maksie pokrętła mocy, ale nie ma "wiatru". To jest pierwszy problem. Drugim jest to, że w zależności na co się ustawi dmuchawę, to działają wszystkie poziomy, prócz jednego najważniejszego. Nie działa ustawienie dmuchawy na "tylko i wyłącznie na przednią szybę". Jak przekręcam na szybę, to jest dźwięk rytmicznego przeskoku (trzasku plastik o plastik), jakby trybiki chciały się przestawić, ale nie mogą. Taki samochód kupiłem i chciałbym obie usterki sam naprawić, a na pewno nie u mechanika, który sobie sporo policzy. Czy ktoś z Was pochodzi z kujawsko-pomorskiego, najlepiej z Torunia lub ewentualnie z podkarpacia, najlepiej z Sanoka, który odpłatnie mógłby mi pomóc w naprawie powyższych usterek? Może ktoś byłby w stanie mi pomóc zdalnie przez odległość? Mój samochód: Nissan X-Trail I 2.2 Dci 4x4 136KM 2006r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chelek Opublikowano 16 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2023 Koledzy kupiłem ten rezystor dmuchawy ale każdy pisze że on jest w innym miejscu ....mój wóz to Nysa z 2002 2.0 Benz ....mógłby ktoś dokładniej naprowadzić ociemniałego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2023 6 godzin temu, Chelek napisał: Koledzy kupiłem ten rezystor dmuchawy ale każdy pisze że on jest w innym miejscu ....mój wóz to Nysa z 2002 2.0 Benz ....mógłby ktoś dokładniej naprowadzić ociemniałego Pod schowkiem nad stopami pasażera szukaj tego co jest zakreślone na załączniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.