Onyx Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 gratuluje niezle to wyglada P.S. ja bym poroownal wyniki jeszcze na innej hamowni zeby byc 100% pewien odnosnie osiagoow pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 A oto omawiany wykres: Nie to żebym się czepiał ale moim zdaniem przyrost mocy na tym wykresie wyszedł zdecydowanie zbyt optymistycznie, jeszcze się nie spotkałem żeby po zrobieniu głowy moment tak ładnie wzrósł w całym zakresie obr :? Zresztą widać że to ustawiony wykres - wykres mocy strat mówi sam za siebie (ten na samym dole) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Najdziwniejszy jest w tym wszystkim właśnie taki duzy przyrost momentu obrotowego! Teraz powinny sie już pojawiać małe problemy z trakcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Siemka. Od czasu modyfikacji minal juz miesiac i kilka tankowan. Zauwazylem, ze auto mniej pali tj. ok. 0.3-0.4 litra na 100km, mimo ze jezdze ostro. Dodam, ze na hamowni spec od gazu wyregulowal na laptopie sklad mieszanki gazowej. A ja sie balem ze bede musial wiecej paliwa lac. Hurrra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Ps. Może przejedziemy się do M.Grabowskeigo na hamownie troche zbyt optymistycznie to wygląda tak żeby w całym zakresie wszystko się porpawiło... Jeśli te wykresy z obydwuch hamowni będą takie same to mozna ją bedzie kazdemu smialo polecić i pochwalić promotora a jeżeli nie będzie tak kolorowo to wiadmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Jesli mozesz to podaj dokladny adres, telefon i cene hamowni p. Grabowskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Powołasz sie na mnie a cena za pomiar wyniesie Cię 50zł hamowania jest na ul. mineralna 21, tel. 604 400 134 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 dokladnie najpierw pomiar a potem do mnie wpadaj na male testy drogowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavecky Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 I jak? Te testy weryfikujące u Grabowskiego się odbyły? Bo jakaś cisza od 2 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 No właśnie, odbyły się próby drogowe i hamownia u Grabowskiego? Byłoby to potwierdzenie, że silnik QG18 nie jest do końca takim shitem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 kolega nie wyrazal checi mimo kilku propozycji ustawki z mojej strony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Z d*py... Ja się mogę z Tobą ustawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 hehe no pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.