Thunder Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Nie chyba, tylko na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bborn Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Ta pompa jest gdzieś pod siedzeniem? Chyba też mi padła bo nie mogę dotankować ponad pół zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruchy18 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Nie, pompka jest z tyłu samochodu nad tylnym mostem. U mnie sprawa załatwiona, co prawda sam nie znalazłem czasu ale mechaniory poradzili i hulam. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orion764 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Nie, pompka jest z tyłu samochodu nad tylnym mostem. U mnie sprawa załatwiona, co prawda sam nie znalazłem czasu ale mechaniory poradzili i hulam. . Witam mam taki sam problem. Przerdzewiały końcówki pompy paliwowej zewnętrznej. W serwisie pompa kosztuje 3165zł. Do czego ona służy jak się wyjmie kable to samochód dalej pracuje. Mam pytanie czy zakupiona pompa we Wrocławiu działa poprawnie? czy pasują końcówki elektryczne i jaki ma być model tej pompy. Bo na stronie internetowej podają model który wyświetla użytkownik kalleanka, a użytkownik kruchy18 przedstawił inne zdjęcie. W serwisie nissana podano że ma to być model 170408H80A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruchy18 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Zbiornik w x sie jest grodziowy pompa służy do przepompowania paliwa z jednej grodzi do drugiej. Ja założyłem pompę mniejszą gabarytowo z gotowym mocowaniem ale podana na stronie wrocławskiej firmy też powinna działać prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Panowie dorzucam zdjęcia pompy. Zdjęcia są wzięte z zagranicznego portalu aukcyjnego ale w dość dobry sposób dokumentują tą pompę, czego mi brak w tym wątku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Oryginalna pompa nie ma jakiś szybkozłączek tylko przewody i opaski zaciskowe? Musze sprawdzić jak wygląda moja Edytowane 23 Marca 2016 przez chudson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigi Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Witam umnie zaczyna wariować wskaźnik paliwa tzn.mam np.pół zbiornika paliwa a wskaźnik "leży"na dole i świeci kontrolka a gdy zgasze auto i odpale to wtedy pokazuje dobrze.Myslicie że to pompka kończy swój żywot czy moze któryś pływak sie wiesza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dir33 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Mam taki sam objaw. Swieci rezerwa - zatankowany. Pływak czy pompa? Od czego zacząć sprawdzac Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) Panowie, paliwo wycieka z czegoś pod zbiornikiem co wygląda jak filtr, co to jest? Hehe dzięki gkowal, nie pamiętałem o temacie. A sprawa przypiliła przy okazji ustawiania geometrii. Wcześniej myślałem, że ta pompa jest gdzieś w środku. Edytowane 9 Grudnia 2016 przez carbomer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Panowie, paliwo wycieka z czegoś pod zbiornikiem co wygląda jak filtr, co to jest? To jest pompa paliwowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckycky Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) To jest pompa paliwowa.Mialem ten sam problem. U mnie pomoglo allegro. Wiem, ze sa jeszcze sprzedawcy co maja te czesc do sprzedania tylko trzeba ich nakierowac, bo mysla ze to jest przy silniku. Albo szukac na ebayu. Tez tam mozna znalezc.Kazde rozwiazanie lepsze niz 3500 z serwisu... 696 396 605 - sprawdzc u tego handlarza z allegro. Ma duzo rzeczy. Ja juz pare kupilem. Edytowane 24 Stycznia 2017 przez ckycky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigi Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 A czy ta pompa przelewa paliwo z lewej grodzi do prawej i z prawej do lewej tak aby wyrównać poziom w obu grodziach czy tylko w jedną stronę bo umnie zaczął wariować wskaźnik paliwa i po wyjeciu pływaków w grodzi za kierowcą było prawie pełno paliwa w drugiej prawie pusto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Tylko w jedną stronę, czyli z grodzi prawej do lewej, bliżej wlewu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 no i u mnie problem z tym siuwaksem . Na allegro znalazłem tą: http://allegro.pl/pompa-elektryczna-do-paliwa-diesel-ropa-benzyna-i6726422548.html już chciałem kupić ale zadzwoniłem do gościa podanego na początku tematu i ten sprzedawca części powiedział mi, że musi być oryginał bo to pompka membranowa a nie zwykła, że działa w dwie strony ale jakoś nie miał dobrego wyjaśnienia dla czego w dwie anie tylko z prawej do lewej (co dla mnie jest logiczne że w jedną stronę jest nam potrzebne). Powiedział mi, że powrót z silnika jest do komory prawej a ssak w lewej więc dla mnie logiczne, że wystarczy pompować w jedną stronę a nie w dwie. No i co ważne, powiedział mi, że ona pracuje cały czas a nie tylko jak ją pływak załączy bo raz w tą a raz w tamtą stronę a ma tylko dwa przewody. o ile się znam to mając tylko "+" i "-" i napięcie DC to aby coś działało w drugą stronę musi nastąpić odwrócenie polaryzacji (więc znów mi coś nie pasuje). Thunder, jak myślisz, kupować tego chińczyka z alle i zakładać? P.S. Ciekawe czy średnica króćców będzie pasować czy czeka mnie rzeźba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Co Ci szkodzi, nie jest zbyt drogo Z tym przelewaniem z grodzi do grodzi, w te i wewte to też bezsens wg mnie. Pompka membranowa? To jak chciał by pracowała w dwie strony? Co do rzeźby, nic nie powiem nt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 dobra, to klikam i czekam . Jak ją zamontuję, pośmigam to dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Trochę pomylone pojęcia. W pompie membranowej jak nazwa wskazuje ciecz przetaczana jest poprzez pracę membrany, a nie w oparciu o obrót wirnika. Nie ma ona w sobie części mechanicznej w postaci silnika, a prawdopodobnie elektromagnes, który przyciąga membranę. Działa trochę tak jak nożna pompka do materaca tylko zamiast nogi jest elektromagnes. I nie da się takiej pompy zastąpić pompką opartą o silnik. Problemem może być sposób zasilania. Taka pompa może być zasilana napięciem prostokątnym z jakiejś przetwornicy (przekaźnika), aby wzbudzać membranę. Niekoniecznie ten rodzaj napięcia może być odpowiedni do pompy silnikowej. Być może pompka z podanej aukcji będzie działać bo przypuszczam że wszystkie pompy w samochodach do paliw są membranowe - ze względów bezpieczeństwa - nie iskrzą Do tej pory się tym aż tak nie interesowałem, ale to może mieć sens. Natomiast oba typy pomp mają tylko jeden kierunek przepływu cieczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 w sumie to nic tam nie widziałem aby były jakieś przekaźniki itd., ale zobaczymy jak przyjdzie. Na pewno dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Być może pompka z podanej aukcji będzie działać bo przypuszczam że wszystkie pompy w samochodach do paliw są membranowe - ze względów bezpieczeństwa - nie iskrzą pompy paliwowe w baku są typu wirnikowego. iskrzeniu można zapobiec na wiele sposobów choć y stosując silniki bezszczotkowe. Jedyną pompe paliwową membranową widziałem przy webasto z racji łatwego dawkowania nią paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Dobra, dziś (godzinę temu) nastąpił montaż. 1. Należało przelutować wtyczkę z oryginału (chinol miał taką zwykła). 2. Węże oraz pompka ori to 8mm, chinol to 10mm. Nie mniej udało się napchnąć te 8-ki na nową pompkę + obejmy i git (w tą stronę o szczelność się nie boję ). Pompka dziala (w sensie po odpaleniu (jakieś 45% wskazania paliwa). Czy przepompowywuje itd nie wiem, zobaczymy. Nie wiem czy mechanik ją odpowietrzał ale zakładam że nie trzeba bo co gdy z jakieś powodu dopuśmy do zapowietrzenia ukladu (w sensie braknie nam ropki), zobaczymy. Ważne że dziala. Zaraz tankowanie do pełna i wyjazd na weekend na kemping. Jak zjadę do rezerwy będę widział po ilości przejechanych km. Dam oczywiście znać co i jak. Na razie wiem, że działa/przepompowywuje. Dodatkowo na bank nie dziala 100% czasu tylko jest włączana okresowo. Dalesze info w krótce. Podsumowując, działa. Można brać chinola i nie trzeba płacić chorych pieniędzy za używkę (200zł-300zł) o nowej w ASO (dostałem mega promocję, dostawa bezpośrednio z Japonii za jedyne 1750zł)już nie wspominam nawet. Jedna uwaga, moja jest "głośna" i nie wiem czy to kwestia tej sztuki czy tego modelu pompki. Nie jest dokuczliwa ale słychać ją jak pracuje na zewnątrz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Gdzieś już ktoś pisał że zamiennik chodzi głośniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq79 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Cześć Niestety od jakiegoś czasu z X-em coś kapało w okolicy tylnego dyfra. Po dokładniejszej weryfikacji okazało się ze wyciek jest nie z dyfra ale z okolic zewnętrznej pompki paliwa która wyrównuje poziom paliwa w obu komorach zbiornika - więc trzeba wymienić. Zamówiłem pompkę we Wrocławskiej firmie, na stronie internetowej był piękny opis że jest przeznaczona do Nissan-a X-Trail T30, poczekałem dwa dni i przyszła (przyjechała kurierem). Niestety jak się okazało - miało być pięknie a wyszło jak zwykle :). To co się zgadzało z oryginałem to to że była to pompka i miała zagięte pod kątem 90 stopni króćce jak w oryginale. Lokalizacja uchwytów inna, kostka łączeniowa również inna. Co prawda trochę to trwało ale udało się ją "przysposobić" na potrzeby mojego nissana. Poniżej kilka zdjęć jak to wygląda. Dla ciekawych jest również "sekcja zwłok" I kolejne zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq79 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 I jeszcze dwa zdjęcia sekcji. W oryginalnej pompce nissana "ssanie" jest po stronie przyłącza przewodów zasilających a w zamienniku po drugiej (tam gdzie nie ma przewodów) taka małą dodatkowa różnica na obudowie oczywiście nie ma oznaczenia kierunku tłoczenia :/. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 @zaq79Ponieważ wczoraj wieczorem w garażu moja nysska się posikała czeka mnie wymiana pompki. Również zakupiłem wynalazek "firmy" MTM stąd mam kilka pytań. Jak udało Ci się odkręcić tę blachę do której przymocowana jest pompka oraz jak stwierdziłeś gdzie te pompki mają króciec ssący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.