Guest Premislauer Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Kilka danych: 4 drzwi, 97rok, 1.4, czarna, wyposazona troche dziwnie bo klima, el. lusterka, abs, 2 poduchy, centralny zamek ale bez el. szyb (dam rade 1. jakie powinno byc cisnienie w oponach? jest naklejka ale dotyczy tylko 13 i 14 calowych felg, moja ma 15" i rozumiem, ze cisnienie powinno byc troszke wieksze niz w 14" ale ile? 2. czy jest ktos kto sie przerabial temat upgradu almery 1.4 75km do 87? W ogloszeniu facet napisal, ze ma 87 km, ale po probnej jezdzie i zagladnieciu do briefa okazalo sie, ze jednak ma 75. wczesniej jezdzilem sunny 1.6 12V i to auto naprawde jechalo, wiec bylem troszke zaskoczony in minus osiagami. Poza tym wydaje mi sie nawet, ze tatowa thalia 1.4 75km lepiej sie zbiera. Oczywiscie te wrazenia moga sie zmienic, bo przejechalem nia doslownie kilkaset metrow, ale niesmak pozostal A wracajac do tematu to czy ktos sie spotkal z takimi przerobkami, czy w ogole warto? grzebalem w archiwum ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi. pozdro pp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 nitro lub turbo(drogi temat nie oplacalny, lepiej SR20DE wsadzic i miec niby almere GTI :wink: A CO DO CISNIENIA W 15KACH DAJ 2,3 BARA Z PRZODU I 2,1 Z TYLU, JAK ZA MIEKKO TO DOPOMPUJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Adig Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 2. czy jest ktos kto sie przerabial temat upgradu almery 1.4 75km do 87?W ogloszeniu facet napisal, ze ma 87 km, ale po probnej jezdzie i zagladnieciu do briefa okazalo sie, ze jednak ma 75. A wracajac do tematu to czy ktos sie spotkal z takimi przerobkami, czy w ogole warto? grzebalem w archiwum ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi. pozdro pp Gdzies na forum jest ionfo co do 75 a 87 KM. Wersja na Niemcy była chyba 75 z racji na ubezpiecznei lb jakiś podatek. Ktoś zarzucił chyba nawet że to było tylko na papierze, ale musisz posuzkać watku. Wspominasz o Brief'ie wiec pewnie import z Niemiec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dawca Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Jakos podjade do dealera moze on mi cos powie jak ja odblokować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 1 - Ja bym więcej jak 2.2 przód i 2.0 tył nie dawał. Najlepiej to nie przekraczać 2.0 zwłaszcza na naszych dziurawych drogach. 2 Co do mocy to słyszałem,że to ściema, z resztą jak się porówna osiągi tych 75 KM i tych 87 KM to są identyczne.Choć podobno jest jakaś różna w kolektorze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dawca Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 Generalnie ostatnio sie scigałem z wersją 87KM i kumpel był zdziwiony, myślał ze mnie weżmie bez problemów a tu sie okazało ze miał co robić ledwo ledwo mnie dochodził. Jedno jest pewne mi licznik sie zamyka na 175 km/h a jemu 190 km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 jeżeli chodzi o konie i większą ilość w zapewnieniach sprzedawcy, niż w dokumentach jest napisane, to myślę, że to jest kwestia chip tuningu. Auto ma pewnie założony jakiś chip, który zwiększył tę moc. Przy 10 koniach mechanicznych więcej różnice w osiągach są minimalne. Z całą pewnością zwiększy się prędkość maksymalna. Znaczenia dla trwałości silnika to mieć nie powinno. Przejedź się do porządnej stacji diagnostycznej i niech ci sprawdzą rzeczywistą moc, bo może być też tak, że te więcej konii to ściema. Bo prawdą jest, że almery 1,4 z silnikiem są zbyt wolne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 Generalnie ostatnio sie scigałem z wersją 87KM i kumpel był zdziwiony, myślał ze mnie weżmie bez problemów a tu sie okazało ze miał co robić ledwo ledwo mnie dochodził. Jedno jest pewne mi licznik sie zamyka na 175 km/h a jemu 190 km/h Coś trudno mi uwierzyć w te 190, u mnie silniczek 1.6 i doszedłem do 180 (zresztą tak jak podaje producent). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dawca Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 Ja znam ten samochod bo rodzice byli poprzednimi wlascicielami, i mi kiedys udało sie wykręcic 180 km/h, oczywiscie potrzeba bylo prawie warunkow idealnych... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Kolega pisze o thali jakies dwa miechy temu miałem alme1.4 75KM taka sama jak ta w temacie tyko inny kolor miała przejecane 102tyś km(udokumentowany, sprawdzony itp.)kuzyn mojej Ani jak ze mna jechał to stwierdził ze jego Thalia zrywa sie gorzej niż alma. Sprawdzilismy i oczywiście alma jezdzi lepiej! jechałem i tym i tym! Fakt że alma z 1.4 troszke muli ale nie jest tak żle w poównaniu do 1.4 87 zero róznicy przy3 osobach przy aucie zapełnionym na full ciutke jakby słabiej jechała Moze ta Twoja ma troszke licznik cofnięty i trzoszke jest zamulona z jakiegos powodu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Przy 10 koniach mechanicznych więcej różnice w osiągach są minimalne. masz więcej niż rację moja alma 1,8 116KM 1300kg żony micra 1,4 88KM 950kg do 80km/h idzemy łeb w łeb moja alma kontra mikra 1.6 116KM- totalna deklasacja mojej almy. Już na 2 biegu wącham smród. Ależ to wymiata... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Przy 10 koniach mechanicznych więcej różnice w osiągach są minimalne. masz więcej niż rację moja alma 1,8 116KM 1300kg żony micra 1,4 88KM 950kg do 80km/h idzemy łeb w łeb moja alma kontra mikra 1.6 116KM- totalna deklasacja mojej almy. Już na 2 biegu wącham smród. Ależ to wymiata... Dlaczego to pieruństwo jest takie ciężkie? N15 waży jakieś 1100 kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 w n15 nie masz szansy przeżyć w kolizji z prędkością 50km/h a z n 16 wyjdzesz i oper... kogo trzeba myślę, ze to wzmocnienia. Bezpieczeństwo to najsłabszy punkt n15, w testach ma 1,5 gwizdki a n 16 4,5 i to dlatego, że przechodzeń ma małe szanse przeżycia. To kamo jest w k12. Myślę, że warto było dołożyc te 300kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yayo Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 w n15 nie masz szansy przeżyć w kolizji z prędkością 50km/h :shock: chyba wstawię sobie jakiś pancerz, przecież w maluchu miałbym większe szanse!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 w n15 nie masz szansy przeżyć w kolizji z prędkością 50km/h a z n 16 wyjdzesz i oper... kogo trzeba myślę, ze to wzmocnienia. Bezpieczeństwo to najsłabszy punkt n15, w testach ma 1,5 gwizdki a n 16 4,5 i to dlatego, że przechodzeń ma małe szanse przeżycia. To kamo jest w k12. Myślę, że warto było dołożyc te 300kg bez przesady z tą prędkością 50 km/h :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 ogladnij testy na stronie dekry gwiazdki nie kłamią a 50km/h jest standardową prędkością testową dla wszystkich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 z tymi testami to ja bym nie przesadzał. W tej chwili samochody są produkowane nie po to, by były bezpieczne, ale po to, by przeszły testy i można na aucie w salonie nalepić pięć gwiazdem. Z tego co pamiętam, coś takiego jak renault megane ma 5 gwiazdek. BMW serii5 z 1998 roku ma cztery, a to poprzednie bodajże trzy (głowy bym nie dał). No to ostatnio widziałem zderzenie czołowe dwóch takich samochodów. Nie było to nic szczególnego. Na parkingu renault omijało samochód, a kierowca nie zauważył jadącej z przeciwka bety. no i się pacnętli. W bmw do wymiany był zderzak i reflektowy. W renault nie było pół samochodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 z tymi testami to ja bym nie przesadzał. Bardzo Was proszę, skończmy ten temat bo przecież wałkowaliśmy go niedawno. -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=9494 Poza tym trochę nijak się on ma do zadanych pierwotnie pytań. pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.