adikm16 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Witam. Parę miesięcy temu kupiłem Patrola Y60 bez blokady. Czasami w terenie przydałoby się na chwilkę zblokować chociaż tył. Chciałem zamontować standardową blokadę difflock. Pytanie czy trzeba wymieniać cały most żeby to zagrało czy wystarczy kupić np pochwę i parę innych elementów (zaworki sterowania, przełącznik, siłownik, dyfer itd), a resztę poprzekładać z mojego mostu (tylko co i ile będzie pasować?) Ile elementów z mostu, który mam dałoby się wykorzystać przy takiej operacji, chodzi o to w jakim stopniu most bez blokady różni się od tego z blokadą, w sensie czy półosie, będą pasowały itd. Jak to się będzie miało cenowo w stosunku do wymiany całego mostu i dokupienia tylko zaworków sterowania. Czy może blokada 4mad? Czekam na wasze rady. Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Nie jestem specem ,ale właśnie dałem do zrobienia moją blokadę i jest ona z Y60 mój Y61 na obecną chwilę mogę powiedzieć ,że główki są takie same.Cała reszta nie ,jeśli wymieniasz u siebie to z mojego doświadczenia kupił bym cały most i przełożył bo to zaoszczędzi ci kłopotu czy wszystko po przełożeniu będzie działało ,a nie działa... Tak naprawdę musisz zmienić pochwę i resztę pasuje bo poza główką nie ma różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.