DINO Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 w torqu znajdź korekty długoterminowe i krótkoterminowe jeździj zależy od korekt ale wygląda na przelane auto czyli nie ma tragedii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 OK, to dobrze, będę jeździć, aczkolwiek teraz ręcznie muszę dłużej na Pb silnik trzymać, bo jak się samo przełącza na lpg przy tych mrozach to są jaja, chyba każe im przy okazji (gazownikom) podnieść temp. przełączania na gaz, bo jest za niska. Dobrze, znajdę te korekty i co z czym porównać? jakie są na Pb, a później jak to wygląda przy pracy na lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 mam przełaczanie przy 25st i nei ma żadnego problemu tak sprawdź jak to wygląda na PB i LPG co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 OK, zbadam jeszcze dziś z ciekawości. Powaga? no to może skoro u mnie są jajeczka z przełączaniem przy obecnych mrozach ( u mnie -24 st. C) to może to już jest sygnał, że coś nie tak z korektami lub którymś wtryskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 jak miałem nissana to temp ustawiłem testowo na 10st nie było problemu tylko nie można było pałować auta bo reduktor jeszcze zimny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 szokujesz mnie :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 e tam klientowi tak nei ustawię ale dla siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ok, korekty są w programie, na postoju w krótko terminowej pokazuje od 6 do 9 na plusie, a długoterminowa cały czas 4,7. Podczas jazdy krótko terminowa skacze od -3 do kilkunastu na plus. Na LPG dopiero wieczorem sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocroack Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam, podepnę się o tematu bo od około tygodnia mam podobne objawy - auto 1,8 benzyna. Zaczęło się od tego że na wolnych obrotach zaczęły skakać do ok 500, silnik w tym czasie szarpie. Podczas jazdy auto mułowate, objawy jakby nie pracowało na wszystkich cylindrach, dodatkowo przy szarpaniu i wciśnięciu gazu do oporu zapala się check engine. Wszystko wskazuje na to ze to cewka. Jednak po podłączeniu do komputera nie ma żadnego błędu.Wszystkie parametry są w normie, oczywiście podczas wizyty u mechanika auto sprawowało się idealnie. Rok temu miałem takie same objawy, jedna cewka była padnięta. Wtedy po podłączeniu do komputera od razu pojawiał się błąd wypadania zapłonu. Wymieniłem profilaktycznie świece i cewkę - miałem używaną pod ręką. Przez rok auto działało idealnie aż do teraz. Czy jest możliwe że cewka znowu niedomaga ale nie wyrzuca żadnych błędów ? Czy szukać przyczyny gdzie indziej. Czytałem o czyszczeniu przepływomierza ale trochę się obawiam jest ryzyko że podczas czyszczenia można go zepsuć i narobić sobie kłopotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 może czas na łańcuch bo wyciągnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocroack Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 od czego można zacząć, jak sprawdzić czy łańcuch jest wyciągnięty ? Silnik nie hałasuje, nic się nie tłucze. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu auto przez pewien czas pracuje normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 ja odkręciłem butlę lpg, auto pracowało na gazie i zero spadania obrotów... hym... dziwne to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam, podepnę się o tematu bo od około tygodnia mam podobne objawy - auto 1,8 benzyna. Zaczęło się od tego że na wolnych obrotach zaczęły skakać do ok 500, silnik w tym czasie szarpie. Podczas jazdy auto mułowate, objawy jakby nie pracowało na wszystkich cylindrach, dodatkowo przy szarpaniu i wciśnięciu gazu do oporu zapala się check engine. Wszystko wskazuje na to ze to cewka. Jednak po podłączeniu do komputera nie ma żadnego błędu.Wszystkie parametry są w normie, oczywiście podczas wizyty u mechanika auto sprawowało się idealnie. Rok temu miałem takie same objawy, jedna cewka była padnięta. Wtedy po podłączeniu do komputera od razu pojawiał się błąd wypadania zapłonu. Wymieniłem profilaktycznie świece i cewkę - miałem używaną pod ręką. Przez rok auto działało idealnie aż do teraz. Czy jest możliwe że cewka znowu niedomaga ale nie wyrzuca żadnych błędów ? Czy szukać przyczyny gdzie indziej. Czytałem o czyszczeniu przepływomierza ale trochę się obawiam jest ryzyko że podczas czyszczenia można go zepsuć i narobić sobie kłopotów. czy masz lpg w aucie? a odnośnie czyszczenia przepływki to warto zrobić i raczej nic nie powinno się stać jeśli zrobisz to metodą "bezdotykową" i użyjesz preparatu w sprayu dedykowanego do czyszczenia przepływek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 ja odkręciłem butlę lpg, auto pracowało na gazie i zero spadania obrotów... hym... dziwne to to. daj szansę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocroack Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 auto benzyna 1,8 bez gazu. zastanawiam się nad zamianą cewek miejscami. Tą którą wymieniłem rok temu była używka, może to ona znowu niedomaga. Tylko czemu nie ma żadnego błędu? mimo ze check engine się palił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 auto benzyna 1,8 bez gazu. zastanawiam się nad zamianą cewek miejscami. Tą którą wymieniłem rok temu była używka, może to ona znowu niedomaga. Tylko czemu nie ma żadnego błędu? mimo ze check engine się palił cewka może faktycznie źle pracować ale zamiana miejscami raczej nie pomoże (nie poprawi parametrów źle pracującej), po za tym ten skok obrotów, sugeruję zacząć od przepływki, a cewkę nową (używkę) warto dokupić i zrobić próbę podmianki a w razie czego będzie na zapasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocroack Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) ok spróbuje od najtańszych rzeczy czyli rzeczywiście czyszczenie przepływomierza i podmienię cewkę na nową. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez cocroack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 u mnie zmiana cewek nic nie dała, a przepływomierz mnie denerwuje, bo to prosty układ, a płacić trzeba jak za złoto :-/ ps. cocroack: trochę mi utrudniasz znalezienie mojej usterki i zaśmiecasz wątek :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocroack Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 nie chciałem zakładać nowego tematu bo objawy mam takie same lub podobne , ale już nie przeszkadzam. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Dzisiejsza jazda na LPG, rano po przełączeniu automatycznym na gaz auto gasło, dopiero po mocniejszym rozgrzaniu silnika już LPG działał jednak mocniejsze gazu i szarpanie silnikiem... Jakby chwilami jechał na 3 garach. Lekkie dodawanie gazu i jedzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 sprawdź instalację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Jutro gazownik będzie dumał, aż wyduma update: 10-1-2017 g. 18:33 gazownik sprawdził instalację, mapy, robił jazdy próbne itp. Instalacja LPG jest OK, natomiast stawia na walnięty przepływomierz... nie pozostaje mi nic innego jak test na innej używce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 przepływomierz możesz zmierzyć miernikiem, i jak byłby niesprawny to tak samo na PB by było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) na Pb robi się już też zmulony, aczkolwiek efekt mniej odczuwalny... po czyszczeniu przepływki jest trochę lepiej, ale nadal się potrafi zakrztusić, a przy dodaniu mocnym gazu lekko szarpnie, to samo przy odjęciu gazu Dopytałem jeszcze gazownika skąd pewność, że to przepływka. Powiedział, że obserwując długoterminowe korekty zauważył, że często spadała wartość do -22, a później skakała do -4. Mapy lpg i benzyny były identyczne. Edytowane 10 Stycznia 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie też z korektami jest duży minus na PB i LPG Jest lekki przełom w badaniu teraz mnie nie oszukał ale przy -4 na dworze i w aucie na czujniku temperatury powietrza zasysanego pokazuje +7 stopni Jak wiadomo nie jest to kosmos jakby nie to ,że ten czujnik bierze udział w przeliczaniu ilości powietrza. Ale w programach nie mamy PID na napięcie wychodzące z MAF-jakieś nieporozumienie tylko gotową wartośc przeliczoną g/s tylko tutaj nie wiem-przez program czy ECU? Wartośc podana w programie g/s mieści niby się w normie ale.....Ale ma ktoś może sprawny przepływomierz do próby?? Dzisiaj muszę kupić torx 5 ramienny (wymysły) zabrać do domu wkładkę i sprawdzić dokładnie przy 25 stopniach jaka jest rezystancja tego czujnika. Edytowane 12 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.