sebastiw Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Ja dziś montuje inny przepływomierz, kupiłem w znanym na forum szrocie w Wygnanowie. Powietrze zasysa z komory silnika, więc zawsze będzie kilka stopni cieplejsze niż nas zewnątrz auta Edytowane 12 Stycznia 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Hehe to wtedy nic by mi nie powiedziało pomiar tylko po postoju nocnym. Czujnik już wyjęty i teraz mam pomiar na 100 procent z pomiarem temp.multimetrem To przekłamanie może wynikać z kiepskości instalki ale sam termistor oszukuje dużo przy niskich temp. Zamawiam na EBAY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 U mnie pokazuje kilka stopni więcej, podczas postoju różnica się zwiększa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 , podczas postoju różnica się zwiększa W związku z tym co napisałeś w poprzednim poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Z nowym przepływomierzem teraz testuje auto, raz zaszarpał, ale wszystko się wyjaśni na trasie za parę godzin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Zmieniło się po zabiegu tej czyszczenie masy na kolekorze, trawienie i lutowanie lub po zwykłym odpieciu podpięciu wtyczki od przepływki(zapewne poprawa styku lub inne-jest nawet to napisane w manualu aby to zrobić) Temp. dobrze wskazuje ilośc powietrza zasysanego zmalała w programie przy wolnych obrotach. Taki stan na dziś. A co to odnośnie przepływki jest CAL/LD VALUE- przeliczone obciążenie? U mnie na wolnych to chyba 2% a nie 10-30% ale nie wiem czy to dobry PID Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 i pokazuje Ci temp. identyczną jak zewn. wg wyświetlacza na desce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Tak ale sam pomiar robiłęm także miernikiem(z sondą temperaturową) Jakby co to sam termistor też był dotykany czy wszystko ok z nim i widzę że mikro nalot jest pomimo lania specjalnym płynem myjącym.Więc i nalot jest na elemencie pomiarowym zapewne. Mam teraz 13 stopni różnicy niż wcześniej Oczywiście mówimy tylko o aucie na które nie świeciło słońce i stało całą noc. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 nie rozumiem, co piszesz :-/ u mnie jest tak, wg temp. na wyświetlaczu radia w aucie jest +2 st. C, a czujnik MAF pokazuje, że zasysa powietrze o temp. +8 st. C., co wg mnie jest normalne, bo rura od filtra powietrza jest za reflektorem, w komorze silnika i tam musi być cieplej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Nie możesz robić pomiaru jak masz ciepło pod maską-skąd wiesz na ile masz ciepło. Nie musisz odpalać aby to sprawdzić. Idziesz rano i sprawdzasz. Wszystkie inne mozesz sprawdzić umieszczając tam sondę pomiarową ale po co wywarzać otwarte drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OTI Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Witam. Miałem podobny problem. Po wymianie przepływomierza na nowy problem ustąpił. Przepływomierz sprawdziłem podpinajac miernik pod kostkę od przepływki ( niepamietam kolorów przewodów) , napięcie powinno rosnąć wraz ze wzrostem obrotów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 a no to jasne, myślałem, że podczas jazdy masz takie same temp Witam. Miałem podobny problem. Po wymianie przepływomierza na nowy problem ustąpił. Przepływomierz sprawdziłem podpinajac miernik pod kostkę od przepływki ( niepamietam kolorów przewodów) , napięcie powinno rosnąć wraz ze wzrostem obrotów silnika. u mnie wymiana przepływki trochę poprawiła sprawę, ale nie jest jeszcze idealnie. OTI: jaką kupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OTI Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Oryginalną Boscha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 OTI: a stara nie dawała w ogóle sygnału? czy były przekłamania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OTI Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Na starej napięcie nie rosło wraz ze wzrostem obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 no właśnie, miałeś ewidentną awarię sondy... u mnie rosną, spadają itp. zgodnie z pracą silnika, a mimo to przy mocnym przyśpieszaniu szarpnie, albo przydusi, a korekty długoterm. wtedy są na -22, podczas normalnej jazdy stoją w miejscu na -4,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Ja jeszcze raz zapytam o: CAL/LD VALUE -co to jest w wartościach procentowych w manualu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) OTI: po zmianie przepływki konieczna była jakaś regulacja, adaptacja, czy po prostu przepiąłeś i auto odżyło? Wreszcie udało się pojechać do dobrego speca. Testowaliśmy sondę itp. Sprawdzał cewki, świece i... Klops, wszystko ok, więc dalej stoję w miejscu. Mech sugeruje podmianę części że sprawnego auta i wtedy powinno się znaleźć przyczynę, albo kupić nowe...Ale co? Szok ;-) Edytowane 21 Stycznia 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Na czas odkręcania i podmiany przepływki odpiąłem akumulator aby korekta się skasowała i chyba się skasowała bo odrazu nie była na -21 Skasowałem profilaktycznie pamięć błędów A zrobiłeś taki wykres jak ci pisałem w tamtym temacie? Przyjedź kiedy do Krosna jak będzie sie zima kończyć Skąd ja to znam "wszystko jest sprawne ja tu nic nie widzę,można spróbować podmieniać ,wymieniać części,ja bym jeździł itp" Obserwuj mój temat zaraz będzie nowa sonda i może jeszcze nowy zamiennik przepływki lub czyszczenie wtrysków. Wszystko będzie udokumentowane i przedstawione na forum. Edytowane 30 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Niestety mój soft na komórkę nie ma opcji robienia tak długiego wykresu i zapisywania go do późniejszego odczytu. Elektryk podpiął zaawansowane urządzenie i miał bdb soft, więc wszystko miał jak na dłoni. Sondę ocenił jako wykres bez zarzutu. Dzięki, ale do Krosna mam 250 km i niestety nie jeżdżę nawet w tamtą stronę :-( Ja waham się, czy nie zacząć od wymiany cewek na nowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Zrobił test drogowy? Nie wymieniaj cewek stracisz tylko kasę. Kup 2 używane i podmieniaj,przydadzą ci się napewno kiedyś,trzymaj sobie w schowku Ja mam dwie płaciłem zawsze po 20 zł Na twoim miejscu kupiłbym sobie Elma i soft na kompa(już twój wybór na jakich zasadach go zainstalujesz...) Ten mój to ScanXL Pro Ja nawet nie rozważałem jazdy po tych pseudo fachowcach bo za jedno połączenie to już mam swój sprzęt a jak już miałem wyniki to nikt nie potrafił ich porządnie ocenić. Edytowane 30 Stycznia 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Nie, za 50 zł to i tak dużo zrobił, bo godzinę testował, oglądał, nadal świece itp. Elm mam, ale softy tylko na komórce, darmowy. Poczytam o Twoim programie i zobaczę czy będę miał kasę teraz na program Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OTI Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Po wymianie przepływomierza nie musiałem przeprowadzać adaptacji , nismo zaczął chodzić jak trzeba. Po dłuższym czasie miałem przygodę z cewką - objaw pedal gazu w podłogę a tu check silnika zaczynał mrugac i praca na 3 gary. O dziwo komp nie pokazał wypadania zapłonu. Podmiana cewki na używke ( zawsze mam 1 w zapasie) i jak ręką odjal. Po wymianie przepływomierza nie musiałem przeprowadzać adaptacji , nismo zaczął chodzić jak trzeba. Po dłuższym czasie miałem przygodę z cewką - objaw pedal gazu w podłogę a tu check silnika zaczynał mrugac i praca na 3 gary. O dziwo komp nie pokazał wypadania zapłonu. Podmiana cewki na używke ( zawsze mam 1 w zapasie) i jak ręką odjal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Ja walczę dalej, chociaż dzisiaj auto jeździ bez zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OTI Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Sebastiw rozbierales cewki? Jak nie to rozbierales i poczysc połączenia, sprawdź oporność powinny mieć powyżej 2 ohmow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.