sebastiw Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 cewki mają ok. 2 kOhmy, jedna nawet ponad 2kOhmy, więc nie wiem, czy to dobry test :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Te wszystkie pomiary pokazują tylko czy "urządzenie" działa. Cewki na 100% mozna sprawdzić oscyloskopem.Nie opłacalne przy tej dostepności używek itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OTI Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Ja tak u siebie znalazłem wadliwą ale miała poniżej 2. Coś około 1.95. Pozdrawiam i życzę sukcesu w tej nierównej walce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Taka róznica o niczym nie swiadczy.Przy takich cewkach nic wiele nie pomierzysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) jedna ma 1,9kOhm, pozostałe ok. 2,05, ale mam 2 zapasowe i nawet gdy na nie podmieniam to nie wiele się zmienia, chociaż "coś" jest na plus, ale czy to nie jest błąd statystyczny... zakup używki nic nie daje, możesz trafić na podobnie zużytą, niby daje prąd, auto pracuje na 4 gary, ale czasami szarpnie, zamuli....co dużo bardziej czuć na lpg, który jest b. czuły na sprawność ukł. zapłonowego Edytowane 4 Lutego 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Te wszystkie cewki są narażone na wysoką temperaturę i z biegiem czasu.....Jeśli założymy i nie padnie w najlbizszym czasie to mamy sukces jesli padnie to nastepna używka. Ale myslę ,że te wszystkie wywody są niepotrzebne na forum.Wiekszość zapewne pisze w google wikipedia.Zachęcam do lektury O cewkach o swiecach i sondach.Zasada działania i pomiary przynajmniej zarys jest w internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 OK, zmieniłem jeszcze 2 cewki, na nowe, ale nie NTY, bo ich nie było, tylko jakiejś innej firmy, podobno super (?) ;-) auto odpala, ale testy jutro. Jednak jest ciekawostka... mierząc oporności między pinami one mają zupełnie inne wartości niż te nowe NTY i b. zbliżone do starych oryginałów... np. między 1, a 2 pinem (od lewej) w starych ok. 1,5kOhm w NTY 8,5 kOhm w nowych, które dziś dostałem 1,5 KOhm.... między 1, a 3 pinem w oryg. 4,5 kOhm w NTY 13 kOhm w nowych z dziś ok. 4,8-5 kOhm i teraz nie wiem, o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.