Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić X-traila... Rozważania na temat innych marek.


Gość Zboro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tymi napisami ktos kto naprawial tyl troche przedobrzyl :)

A druga sprawa, to wk..a mnie tekst - "pierwszy wlasciciel". Ze niby co ? Gosc pojechal do niemiec i tam w salonie go kupil ?.

A w Niemczech stal 8 lat ? Bo w Polsce dopiero od dwoch lat. A ilu wlascicieli mial za granica ?.

Takie ogloszenia od razu mnie odrzucaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi napisami ktos kto naprawial tyl troche przedobrzyl :)

A druga sprawa, to wk..a mnie tekst - "pierwszy wlasciciel". Ze niby co ? Gosc pojechal do niemiec i tam w salonie go kupil ?.

A w Niemczech stal 8 lat ? Bo w Polsce dopiero od dwoch lat. A ilu wlascicieli mial za granica ?.

Takie ogloszenia od razu mnie odrzucaja.

Było w jednym z ostatnich autoświatów,  Zrobili test ogłoszeń i 90% było oszukanych. Nie wolno kupować sprowadzanych. Ale każdy musi przekonać się na własnej skórze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie oszukuje, że 9 letnie auto sprowazone będzie bezwypadkowe - 99% przypadków były uszkodzone. Pytanie tylko jak mocno i jak dobrze były naprawione.

 

Czy ktoś może z was we Wrocławiu lub okolicach może pożyczyć miernik lakieru? albo zna kogos kto by pozyczył? oczywiście za kaucje albo coś...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było w jednym z ostatnich autoświatów,  Zrobili test ogłoszeń i 90% było oszukanych. Nie wolno kupować sprowadzanych. Ale każdy musi przekonać się na własnej skórze.

 

Kupować wolno, tylko trzeba się pilnować zgodnie z zasadą: "Caveat emptor". Zgodzę się, że ilość oszustów jest ogromna ale na szczęście mamy to forum. :)

Salonowy X-Trail LE kosztuje w Niemczech ok. 40000 euro. Większość z Forumowiczów, gdyby mogła kupić nowego X-a za 40000 zł, wymieniałaby na nowego co 4-5 lat a starego puszczała na Ukrainę. :)

Wiadomo, najlepiej mieć znajomego w Niemczech, który będzie szukał "jak dla siebie a nawet lepiej".

Edytowane przez Erdol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupować wolno, tylko trzeba się pilnować zgodnie z zasadą: "Caveat emptor". Zgodzę się, że ilość oszustów jest ogromna ale na szczęście mamy to forum. :)

Salonowy X-Trail LE kosztuje w Niemczech ok. 40000 euro. Większość z Forumowiczów, gdyby mogła kupić nowego X-a za 40000 zł, wymieniałaby na nowego co 4-5 lat a starego puszczała na Ukrainę. :)

Wiadomo, najlepiej mieć znajomego w Niemczech, który będzie szukał "jak dla siebie a nawet lepiej".

Kolega Raszek już dawno wróciłby z Holandii z ładnym x-trailem. Ale warunek niech to zrobi sam i napisze relację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo szukać uszkodzone i samemu naprawić.To też jest jakieś wyjście bo widzimy jakie auto ma uszkodzenia a w naprawionym możemy się tylko zastanawiać z ilu innych jest poskładane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie oszukuje, że 9 letnie auto sprowazone będzie bezwypadkowe - 99% przypadków były uszkodzone. Pytanie tylko jak mocno i jak dobrze były naprawione.

 

Czy ktoś może z was we Wrocławiu lub okolicach może pożyczyć miernik lakieru? albo zna kogos kto by pozyczył? oczywiście za kaucje albo coś...?

 

Daj sobie spokoj  z czujnikiem.

X-trail cenowo jest autem ,ktore handlarzowi nie bardzo już opłaca sie naprawiac poprzez klepanie ,szpachlowanie,itp.To nie te czasy!

Aby zrobic to dobrze, sporo będzie kosztowac i mam sens ale przy autach klasy premium.

Szybciej ,taniej ,jest kupic pod kolor elementy karoseryjne z rozbiorki ,najczesciej z aut z wysp ,bo sa smiesznie tanie.

Bedziesz biegał z czujnikiem wokół auta i odrzucisz takie co mialo jakies małe .bez znaczenia szkody parkingowe a kupisz gniota sklejonego z kilku  aut ale bez grama szpachlu mysląc,ze jest bezwypadkowy bo czujnik tak pokazał..

Edytowane przez piotrek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raszek_007, niepotrzebnie kombinujesz. Najpierw znajdź auto, które w 100% spełnia Twoje marzenia, potem je po chłopsku sprawdź, żeby nie mieć wątpliwości, pochwal się nim tutaj a następnie (po akceptacji;)) daj je dogłębnie sprawdzić rzeczoznawcy i mechanikom z ASO. Z tego, co widzę, to na razie nie wyszedłeś poza pierwszy etap. Może warto rozważyć zakup innego, bardziej popularnego, typu Focus czy Corsa. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Erdol :P nie nie szukam Focusa ani Corsy :) Spoko, będę szukał sobie na spokojnie teraz mam 4 weekendy pod rząd wolne więc może się gdzieś wybiorę i kupię swoje wymarzone autko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Erdol :P nie nie szukam Focusa ani Corsy :) Spoko, będę szukał sobie na spokojnie teraz mam 4 weekendy pod rząd wolne więc może się gdzieś wybiorę i kupię swoje wymarzone autko :)

Raszek polecam Ci tego Kizashi. Jeździłem nim osobiście przez tydzień i rok temu miałem go łyknąć za 95 tys. ale wybrałem grand vitarę, Miał go sam szef Yamy. Nówka.

http://yama.otomoto.pl/suzuki-kizashi-kizashi-sport-najtaniej-salon-C31575895.html

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

oglądałem jednego X-traila we Wrocławiu:

http://otomoto.pl/nissan-x-trail-C32226480.html

 

wszystko z tym autkiem było ok poza sprzęgłem. Bardzo wysoko brało - w sensie była duża różnica między tym a moja Primerą i pozostałymi X-trailami którym jeździłem.

Pytanie czy jak sprzegło w X wysoko bierze to oznaka, że czas na wymianę? koniec tarczy? czy jest to np. normalne albo można to wyregulować?

 

Bardzo proszę o odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mi sie o ucho obiło - a mogę się mylić, to = ogólnie sprzęgło jest samo regulujące się i nie wymaga zadnego dostrajania
Jeśli sprzęgło bierze przy górze to dobrze ! jest go jeszcze dużo
nie ślizga się to jest zdrowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mi sie o ucho obiło - a mogę się mylić, to = ogólnie sprzęgło jest samo regulujące się i nie wymaga zadnego dostrajania

Jeśli sprzęgło bierze przy górze to dobrze ! jest go jeszcze dużo

nie ślizga się to jest zdrowe.

Czy ktoś może potwierdzić tak postawioną tezę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprzęgło chodzi ciezko i bierze przy samej górze , to jest to oznaka ze sie kończy

 

Mozesz sprawdzic np tak: Zaciągnij hamulec ręczny , wrzuc 5 bieg i sprobuj ruszyć. Jeżeli auto nie zgaśnie , jest to oznaka że ze sprzeglem nie jest najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprzęgło chodzi ciezko i bierze przy samej górze , to jest to oznaka ze sie kończy

 

Mozesz sprawdzic np tak: Zaciągnij hamulec ręczny , wrzuc 5 bieg i sprobuj ruszyć. Jeżeli auto nie zgaśnie , jest to oznaka że ze sprzeglem nie jest najlepiej.

Marcinok proszę o doprecyzowanie.

Czy przy tym sprawdzaniu na ręcznym i na 5 biegu mam dodawać gazu przy puszczaniu sprzęgła tak jak normalnie się rusza spod świateł i patrzeć czy auto zgaśnie? Czy mam po prostu pomału puszczać sprzęgło aż do zgaśniecia auta? Bo nie do końca zrozumiałem :)

W pierwszym przypadku strasznie skatuje auto a w drugim wydaje mi się, że niewiele sprawdzę chyba że mi to wyjaśnisz :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprzęgło chodzi ciezko i bierze przy samej górze , to jest to oznaka ze sie kończy

 

Mozesz sprawdzic np tak: Zaciągnij hamulec ręczny , wrzuc 5 bieg i sprobuj ruszyć. Jeżeli auto nie zgaśnie , jest to oznaka że ze sprzeglem nie jest najlepiej.

Marcinok proszę o doprecyzowanie.

Czy przy tym sprawdzaniu na ręcznym i na 5 biegu mam dodawać gazu przy puszczaniu sprzęgła tak jak normalnie się rusza spod świateł i patrzeć czy auto zgaśnie? Czy mam po prostu pomału puszczać sprzęgło aż do zgaśniecia auta? Bo nie do końca zrozumiałem :)

W pierwszym przypadku strasznie skatuje auto a w drugim wydaje mi się, że niewiele sprawdzę chyba że mi to wyjaśnisz :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinok proszę o doprecyzowanie.

Czy przy tym sprawdzaniu na ręcznym i na 5 biegu mam dodawać gazu przy puszczaniu sprzęgła tak jak normalnie się rusza spod świateł i patrzeć czy auto zgaśnie? Czy mam po prostu pomału puszczać sprzęgło aż do zgaśniecia auta? Bo nie do końca zrozumiałem :)

W pierwszym przypadku strasznie skatuje auto a w drugim wydaje mi się, że niewiele sprawdzę chyba że mi to wyjaśnisz :)

Pozdrawiam.

No sprawdzisz dużo pod warunkiem, że sprzęgło się ślizga w przeciwnym wypadku zdrowo wstrząśnie budą...Można nawet bez ręcznego i podjechać pod krawężnik...

Jak sprzęgło będzie słabe to auto będzie próbowało ruszać na tyle słabo, że będzie wył a ruch będzie niewielki. Można to lepiej zrobić na trasie na czwórce i przyspieszyć na maksa. Auto sprawne po prostu zacznie za***rdalać a zużyte wyje bez przyspieszenia i wyraźnego zwiększenia prędkości.

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak karibox pisze metoda z kraweznikiem lepsza. Jeśli sprzęglo dobre to silnik zgaśnie, jeśli sprzęgło się ślizga to obroty będą rosły a auto będzie stało w miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprzęgło chodzi ciezko i bierze przy samej górze , to jest to oznaka ze sie kończy

 

Nie porównuj twardego sprzęgła /o którym tutaj nie było mowy/ do jego brania na górze.

Na temat twardego sprzęgła było dużo w dziale QQ i koledzy jeżdżą nadal bez napraw.

Ja np. mam twarde sprzęgło, bierze w połowie, ale tylko jeden mechanik powiedział iż niedługo "poleci".

Nawet serwis nic się na ten temat nie wypowiadał, pomimo iż im zasugerowałem aby to sprawdzili. A musisz pamiętać i Ci przypomnę, że serwis lubi naciągać klientów.

Z takim sprzęgłem jeżdżę już 3,5 roku i nadal jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie ale twarde sprzeglo to juz jakis sygnal przy zakupie auta ze cos moze byc z nim nie tak i warto to sprawdzic. Na slizgajacym sie sprzegle tez mozna jeszcze pojezdzic. Ale wracajac do oferty jezeli wszystko wydaje Ci sie super i problem widzisz tylko w sprzegle to podjedz do mechanika niech sprawdzi cale auto, jak sprzeglo faktycznie jest zuzyte niech wyceni koszt wymiany i negocjuj ze sprzedajacym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

 Ale wracajac do oferty jezeli wszystko wydaje Ci sie super i problem widzisz tylko w sprzegle to podjedz do mechanika niech sprawdzi cale auto, jak sprzeglo faktycznie jest zuzyte niech wyceni koszt wymiany i negocjuj ze sprzedajacym.

 

@Reszek - I ta wypowiedź w/g mnie jest do przyjęcia.

Tak samo gdy sprzedający usłyszy koszta części+robocizna, to przypuszczam iż trochę-a może więcej niż trochę z ceny zejdzie, aTy jeszcze pojeździsz tak jak np. ja 3,5 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Reszek - I ta wypowiedź w/g mnie jest do przyjęcia.

Tak samo gdy sprzedający usłyszy koszta części+robocizna, to przypuszczam iż trochę-a może więcej niż trochę z ceny zejdzie, aTy jeszcze pojeździsz tak jak np. ja 3,5 roku.

Mirek dobrze prawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drogich forumowiczów :)

 

Dziś kupiłem swojego X - padło na tego:

http://otomoto.pl/nissan-x-trail-C32226480.html

 

Sprzęgło wydaje się, że jest jeszcze całkiem ok.

Zrobiłem dziś 250 km od zakupu i póki co odpukać jest ok.

 

Teraz będę musiał zmienić dział gdzie będę pisał :)

Pytanie do forumowiczów. Pamiętam czytałem gdzieś wypowiedzi kilku osób, że wymienili się informacjami jak dopowadzic swoje diesle po zakupie do stanu idealnego i utrzymywać je w dobrej kondycji. Jak ktoś zna te osoby to bardzo proszę o namiary.

Poza tym czy jest ktoś tutaj aktywny z Wrocławia kto chciałby się ewentualnie spotkac wymienić doświadczeniami odnośnie uzytkowania i serwisowania X-traila?

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

To pogratulować nabytku i życzę bezproblemowego użytkowania.

Co do diesla, to proponuję zapoznać się i zapamiętać najważniejszych 10 przykazań... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86869-10-przykazan-diesla/?hl=%2Bprzykaza%C5%84+%2Bdiesla

Resztę to forum np. dział X-Trail lub QQ, P12, Almera, - w tych samochodach również są silniki 2,2 DCi.

Prócz tego zapoznaj się z tym:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/62285-rozruch-diesla-w-zimie/

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/63151-p12wp-12-jak-jeździć-dieslem-22-di/?hl=%2Bjazda+%2Bdieslem#entry712260

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drogich forumowiczów :)

 

Dziś kupiłem swojego X - padło na tego:

http://otomoto.pl/nissan-x-trail-C32226480.html

 

Sprzęgło wydaje się, że jest jeszcze całkiem ok.

Zrobiłem dziś 250 km od zakupu i póki co odpukać jest ok.

 

Teraz będę musiał zmienić dział gdzie będę pisał :)

Pytanie do forumowiczów. Pamiętam czytałem gdzieś wypowiedzi kilku osób, że wymienili się informacjami jak dopowadzic swoje diesle po zakupie do stanu idealnego i utrzymywać je w dobrej kondycji. Jak ktoś zna te osoby to bardzo proszę o namiary.

Poza tym czy jest ktoś tutaj aktywny z Wrocławia kto chciałby się ewentualnie spotkac wymienić doświadczeniami odnośnie uzytkowania i serwisowania X-traila?

 

Pozdrawiam :)

Alleluja gratuluję

 

Kangur w razie wypadku czy zdarzenia z pieszym nie będzie okolicznością łagodzącą bo nie ma hologacji

Napisz czy: ranty tylnych błotników mają oznaki wiewióry i czy felgi się już łuszczą czy już są po malowaniu?

czy on z leasingu czy prywatny? Płaciłeś podatek? ile dałeś ostatecznie?

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...