Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić X-traila... Rozważania na temat innych marek.


Gość Zboro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bartezm wszystkie te samochody są zbudowane na tej samej płycie podlogowej, odpowiednio modyfikowanej.

Strider w typowy dla siebie sposób zakrzywia czasoprzestrzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie primery? - nie wiem... pytam

pierwsza generacja Nissana X-Traila wykorzystywala tzw. platforme FF-S dzielona z Almera, Primera i Sentra

T31 mial platforme C ktora zostala wykorzystana przy budowie QQ, Koleosa, Roque i Sentry

 

pozdrawiam

Edytowane przez borge
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza generacja Nissana X-Traila wykorzystywala tzw. platforme FF-S dzielona z Almera, Primera i Sentra

T31 mial platforme C ktora zostala wykorzystana przy budowie QQ, Koleosa, Roque i Sentry

 

pozdrawiam

no i to jest odpowiedź...

 

moje tabelki podawały rozstaw osi - gdzie Xowi bliżej do primery niż almery - dlatego pytałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z benzyn(ewentualnie tak zebym mogl wsadzic gaz) cos byscie polecali takiego gabarytowo i w miare nie awaryjnego? Na hondy crv patrzylem ale to juz raczej wydatek powyzej 20tys. A ja chcialbym do 20 max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak twierdzi wikipedia, a w tym samym miejscu można wyczytać też na przykład, że T31 to jedynie modyfikacja modelu pierwszej generacji.

 

Jeśli chodzi fizykę to niestety nie rozumiem co masz na myśli. ;)

 

Poza tym zastanówcie się, jeśli T31 powstał na płycie kompaktowego crossovera to mniejszy T30 na płycie samochodu segmentu D? To się kupy nie trzyma...

Właśnie o takiej fizyce piszę,

wyciagasz jakieś dziwne informację np. z wikipedii i nimi uzasadniasz swoje wypowiedzi byle tylko Twoja wersja była jedyna słuszna.

I to się kupy nie trzyma.

Porównaj sobie rozstaw osi w tych samochodach i gdzie bliżej X-owi do Almery czy Primery. To nie jest płyta podłogowa z Almery tylko uniwersalna płyta zaprojektowana do różnych segmentów.

 

VW Passat bądź Tiguan i prawdopodobnie wychwalany przez Ciebie Superb są robione na tej same płycie podłogowej co VW Polo zwanej dla ułatwienia MQB.Jak uważasz to się trzyma kupy?

A informacje można czerpać z innych źródeł niż tylko wikipedia wiec tak łatwo nie uda Ci się zdewaluować czyjejś wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przede wszystkim proszę zapoznać się z definicją platformy-płyty podłogowej. Jest to system modułowy, o różnym stopniu uniwersalności, na bazie którego można zbudować x modeli różnych klas. Nie prawdziwym jest stwierdzenie, że któryś z nich pochodzi od innego. Np. MQB VW jest stosowana w klasach b-d + suv i van. Moim zdaniem pójście w moduły służy jedynie optymalizacji zysków bez korzyści dla klientów. Konstrukcja samochodu będzie składała się ze zbyt wielu kompromisów wynikających z różnych potrzeb poszczególnych klas, w myśl zasady co do wszystkiego to do niczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru outback/legacy

Mitsubishi outlander/pajero

Kia sorento

Hujdaj tucson/terracan

Jeep szeroki

Chrysler Pacifica

Ford maverick/mazda tribute

Sharan/alhambra 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. ja nie chciałem "obrazić" X-trail'a porównaniem do Almery, a jedynie zwrócić uwagę Koledze, który poszukuje dużego samochodu, że X-trail T30 wcale nie jest taki duży jak można by było oczekiwać i jakie sprawia wrażenie.

14793827397313.jpg

 

:D :D :D

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej będzie jak popytasz na forach odpowiednich do danego modelu.

Tu i tak już jest spory bajzel.


Prywatnie mogę Ci powiedzieć ze do Xsa wózek się zmieści i w Sączu nie ma takiej góry na którą by nie wyjechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który dobry? Ilu użytkowników tyle opinii. Ja na mój 2.2 dci 136KM po 100 kkm nie narzekam. Jakby z ixa wywalić zapas i podłogę bagażnika to wózek wchodzi na stojąco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru outback/legacy

wlasnie wczoraj na knives.pl byly wlascieiel a nawwet dwoch napisalo kilka zdan na temat tego auta:

 

 

subaru fajne,silnik tez konkretny.ja miałem 2.0dohc 165kuni,czasem mi szkoda tego kto to auto ode mnie kupił.

sporo tego było,kupiłem to autko z planem na wyjazdy wakacyjne,przebieg miało nieduży ,więc byłem mocno przekonany ze się nim nacieszę.po wszelakich wymianach,oleje,filtry,rozrząd itd.itp miałem jak mi się zdawało autko na medal,nie bojące się śliskiego,mokrego,śniegu,górskich serpentyn fajnie wyglądało i podobało mi się.Ale cóż po kilku tygodniach zaczął wyskakiwać błąd,autko traciło moc od2-3 tysiecy obrotów po prostu nie jechało,k**wa wymieniałem lambdy obie,diagnozowałem i wszystko niby było piknie a po jakims czasie od resetu jeb,auto słabło na danym okresie obrotów.ch*j tam to,poza tym,że słabło to jechało i nie stanęło nigdy,doszedł dodatkowo skowyt pompy wspomagania,k**wa nowa cos około 2000zł,oczywiście po wymianie zaczęło cieknąc z maglownicy:) k**wa autko z przebiegiem 57.000 i takie klocki? ale ch*j tam płynu mocno nie ubywało to szło jeździć,ale wtedy zaczęły się dziwne skwierki z pod maski,k**wa auto tej klasy i ch*j dali jakieś j**ane koło dwumasowe,które ponoć po pewnym przebiegu se tak ćwierka,niby nic auto jeździ,ale ruszając za każdym razem łapałem wkurw.

ale generalnie auto dalej jeździło,więc znając jej kapryśną naturę wyjechałem w tę europejską przygodę i tak jechałem se a to tracąc moc a to z zapalna kontrolka silnika hehehe aż w Szwajcarii dojeżdżając do jednego z tuneli gdzie ze względu na jego długość ruch był wstrzymywany okresowo światłami, mojej legasce stojacej w korku nagle zaczęła rosnac temperatura,k**wa j**ana mac ja ja się wtedy ostresowałem każdy korek,bramki,granica cokolwiek temperatura pod obserwacja i jeb rośnie.piękne alpy,cudowne widoki wkoło w autach ludzie usmiechnięci a ja siedze i modle sie zeby to moje cudo dojechało na miejsce.To przelało szale goryczy,auto wróciło i wylądowało w ogłoszeniu,sprzedałem i najlepszego życzę nowemu właścicielowi.To tak po łebkach historia mojej przygody z subaru

 

***

mnie ostatecznie polozyly egry, pompa powietrza i mocna korekta zaplonu w zwiazku z falszywym sygnalem stuku. Silnik sam w sobie za***isty i niezniszczalny ale osprzet i sterowanie to jakas paranoja.

 

za niewielkie pieniadze nie otrzyma sie auta klasy premium w doskonalym stanie a jedynie jakies mocno sfatygowane egzemplarze

dlatego jesli ktos kupuje auto musi wybrac pomiedzy uzytecznoscia (auta nie niszowe, z rozpoznana technologia i dobrym , niedrogim dostepem do czesci zamiennych) a prestizem czasem zwanym 'marzeniem' ale wtedy trzeba miec odlozone troche wiecej gotowki

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np:

http://otomoto.pl/oferta/volvo-xc-70-oplacony-gaz-sekwencja-skora-automat-4x4-ID6yE4tZ.html#91e2a9a4ea

 

http://otomoto.pl/oferta/mazda-tribute-2-3-b-lpg-4x4-klima-serwisowany-bezwypadkowy-oplacony-perfekcyjny-stan-ID6yxGcP.html#5f94d80f74

 

doświadczenia z madami mam raczej pozytywne ale to z mazdy ma tylko znaczek... nie mniej jednak na mazdaspeed w dziale tributek ruchu dużego nie było i ludzie raczej sobie chwalili... miałem kiedyś przyjemność przewieźć swoje 4litery i powiem że jeździ się tym przyjemnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie wiem czy wybrałem dobry dział ale zaryzykuję:)

Panowie chciałbym zakupić XTriala, dokładnie tego:

http://otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-ID6yDrpn.html

Pod powiedzcie proszę na co zwrócić uwagę przy oglądaniu. Wasza ocena wskazanego modelu również będzie dla mnie bezcenna. Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to prawda co tam pisze i można nawet przebieg jakoś potwierdzić i bezwypadkowe to ciekawa propozycja

 

zacznij od bezwypadkowości, miernik grubości lakieru, itd.. bo jeśli tam już będzie nie teges to wiadomo że reszta też picu 

 

 

myślę że musisz zwrócić generalnie uwagę na silnik 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kaziu, z tym sobie poradzę (powłoka lakiernicza). Chciałbym się coś dowiedzieć czy np przy tym przebiegu może się już odzywać np dwumas, lać wtryski No i słynne problemy z DPF. Koło dwumasowe wiem jak sprawdzić, wtrysków raczej nie ocenię, do DPF też nie wiem jak podejść.Turbina- dam sobie radę.Chodzi mi też o to czy przy tym przebiegu są/mogą występować już jakieś ,,bolączki" tego modelu, np słychać już może głośno pracujący dyfer...

Edytowane przez Ziutek2002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takich aut z takim przebiegiem i być nie może..

 

dizel tandy dizel to jest na aukcji.

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/96732-a-taki-stan-licznika-ostatnio-mi-si%C4%99-pojawi%C5%82-d/page-2?do=findComment&comment=1103148

 

moje auto ma 5 lat i na budziku 85 000 km z czego 5 000 km przejechane w tym roku i na wiele wiecej sie nie zanosi

mozna? mozna!

 

dosc latwo policzyc ile bedzie mialo przebiegu za 5 lat, tez bedziesz kontestowal?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzają sie auta z małymi przebiegami. W lipcu sprzedałem swoje miało 4 lata i 4 miesiące równo z przebiegiem 50100km.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzają sie auta z małymi przebiegami. W lipcu sprzedałem swoje miało 4 lata i 4 miesiące równo z przebiegiem 50100km.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak,tylko wyjątków nie można brać za regułę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,tylko wyjątków nie można brać za regułę.

Nikt nie twierdzi ze to reguła, ale nie można mówić że nie ma Xsów z małym przebiegiem i wszystkie są z cofniętym licznikiem.

X nie jest autem flotowym i nigdy nie był, więc przebiegi diesla 20kkm na rok są całkiem realne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest oczywista oczywistość jak mawia klasyk. Tyle, że na forum jest dużo młodych ludzi, bez doświadczenia. Jesteśmy w dziale

"Chcesz kupić X-traila lub coś innego? Pytaj tutaj." Skoro pytają, należy im uświadomić, że powyżej opisane przypadki są absolutnym ewenementem, a norma rocznego przebiegu sprowadzanego diesla to ok. 40-50 kkm, beny 30 kkm rocznie. Mając tego świadomość, przypadki znacznie mniejszego przebiegu, należy wyjątkowo dokładnie sprawdzać, żeby nie wpakować się na minę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Tobą.

Każde auto należy sprawdzić pod kątem przebiegu, zwłaszcza sprowadzane.

Natomiast teoria że każdy dziesięcioletni diesel musi mieć nastukane 350kkm i mniej nie może mieć to bzdura.

Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że ktoś kiedyś kupił diesla bo taki silnik lubi, a nie dlatego że ma zamiar robić nim 60 kkm rocznie.

A każdy benzyniak ma z góry założony niższy przebieg, bo właściciel nie chciał wydawać pieniędzy na drogą benzynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Thundy, te co są wystawione w większości takie są. 350 albo więcej. Jak twierdzisz, że tak nie jest to nie znasz realiów. Punto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi znam realia.

Mam z różnymi autami do czynienia.

A Twoja opinia to tylko Twoja opinia, nie reguła.

Nie będę wymieniał przykładów, bo to nie ma sensu i nic nie wniesie do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...