manix Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 ... z paskudy Teraz to taki Pulsar w wersji mini Ale w tej paskudzie był cały urok, dla kobiet oczywiście, bo to było zdecydowanie damskie auto. Jak córka prosiła bym zrobił przegląd, czy zatankował, to trochę się wstydziłem jechać Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Ale w tej paskudnie był cały urok, Dokładnie! Z daleka było widać,iż to Micra....Czy z przodu , czy z tyłu - była jedyna i niepowtarzalna ....Była oryginalna. Miała swój "styl" ....Niczym Juke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 z plastikowej świni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) z plastikowej świni Świnia, swinią, ale jeśli poza PL jeszcze kilka tygodni do odbioru to ciekawe kiedy Nissan u nas raczy choć podać oficjalny cennik Mimicry Edit: no dobra podali ceny. Startuje trochę poniżej 46kzł bez klimy. Już mogli sobie taki wynalazek odpuścić. Do Visty+ dopłata 4kzł i pojawia się lodówka oraz radio z _dwoma_ głośnikami buhehhe oczywiście miało na początku nie być 1.0 71KM a jest, 0.9 w wersji Vista+ to juz 52.5kzł. O dziwo ceny kończą się poniżej 65kzł na razie szału na to auto nie wróżę w Polsce. Edytowane 15 Marca 2017 przez polonus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Wiesz sam, że Nissan od samego startu będzie miał jakieś promocje, co defacto obniży znacznie ceny. Cennik papierowy to nie cennik realny. Myślę że micra długo jeszcze nie zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Tutaj już podali co nieco wiedzy https://www.nissan.pl/pojazdy/nowe-pojazdy/micra/cena-specyfikacje.html Autko fajne - taki mini Pulsar ... Te benzyniaki to oba 3 cylindrowe ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Wg mnie do Cennika papierowego, to trzeba będzie jeszcze dodać, a nie ująć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Nie wiem czy zauważyliście, ale system audio z 2 głośnikami, jest dopiero w wersji Visia+ Czyli ktoś kto się skusi na Visię, może sobie posłuchać tylko szumu wiatru ?? Czyli w praktyce, wersja podstawowa, to tylko marketingowy chwyt cenowy, bo jakoś sobie nie wyobrażam, by ktoś w dzisiejszych czasach kupił auto bez klimy i radia. Czyli robi się 50490 zeta, a jak jeszcze komuś się zamarzy metalik i inne pierdółki, to .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Dokładnie! Troszkę to śmieszne w XXI w. ...takie chwyty i zabiegi ... (brak nawet manualnej klimy , radia...) W nowym Tipo też nie ma radia w podstawowej wersji... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 21.03.2017 Nissan Micra - w pigułce - ceny w Polsce: Silnik/wersja Visia Visia+ Acenta N-Connecta Tekna ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1.0 /73 KM 45 990 zł 50 490 zł 52 490 zł - - 0.9 IG-T /90 KM - 52 490 zł 54 490 zł 57 990 zł 61 990 zł 1.5 dCi /90 KM 54 990 zł 59 490 zł 61 490 zł 64 990 zł 68 990 zł W podstawowej wersji Visia wyposażenie modelu obejmuje m.in. 6 poduszek powietrznych, systemy ABS, ESP i asystenta hamowania, system wspomagania ruszania pod górę, ogranicznik prędkości, światła do jazdy dziennej LED, elektrycznie regulowane szyby przednie i lusterka boczne oraz komputer pokładowy. Ręczną klimatyzację i radioodtwarzacz z dwoma głośnikami, USB i Bluetooth znajdziemy w droższej wersji Visia+. Poziom Acenta obejmuje dodatkowo: system audio z wyświetlaczem dotykowym 7”, komputer pokładowy z 5-calowym kolorowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym pomiędzy zegarami, tempomat, klamki zewnętrzne przednie oraz lusterka w kolorze nadwozia, kierunkowskazy w lusterkach LED oraz elementy dekoracyjne we wnętrzu. Dodatkowo do tej wersji można zamówić pakiet personalizacji nadwozia i wnętrza. Micra w wydaniu N-Conecta wyróżnia się ponadto 16-calowymi, aluminiowymi obręczami kół i ma na pokładzie: automatyczną klimatyzację, system multimedialny NissanConnect z, kierownicę pokrytą skórą, przednie lampy przeciwmgielne, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne oraz przyciemniane tylne szyby. Najbogatsza wersja Tekna w wyposażeniu standardowym oferuje: 17-calowe felgi, inteligentny kluczyk, zaprojektowany specjalnie do tego modelu system nagłośnienia BOSE Personal z głośnikami między innymi w zagłówku fotela kierowcy oraz tylną kamerę oraz czujniki parkowania. Opcjonlanie do samochodu można zmówić również podgrzewane przednie siedzenia, system Stop/Start, przednie światła w technologii Full LED oraz skórzaną tapicerkę foteli. źródło http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/nowy-nissan-micra-w-polskiej-ofercie-ceny/5wxkth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Podsumowując - Micra to takie Clio w opakowaniu Nissana z silnikami z Dacii Sandero. Ot, taki kundel po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Ładne toto jest - trzeba przyznać, ale tyle się człek naczytał o tych "wibrujących" silnikach, którym poskąpiono 4-go cylindra, W środku i bagażniku trochę "krótko", no ale w końcu ta "wyścigówa" jest aż o 38 cm krótsza od Pulsara. Z tego co podaje wyżej koleżanka wynika, że Start-Stop, tylko w opcji, więc w końcu ktoś pomyślał o trwałości rozrusznika i aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 No i ten silnik 0.9 IG-T, który jest najzwyczajniej w świecie renówkowym 0.9 TCe, ma zwykły wtrysk wielopunktowy (a nie bezpośredni), co na upartego umożliwia montaż prostej i taniej instalacji gazowej (choć nie wiem po co w takim małym pierdziołku). Tylko z kulturą pracy u niego na bakier (Edwardzie zapodaj film Daćki w delirce, bo nie chce mi się szukać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 No i ten silnik 0.9 IG-T, który jest najzwyczajniej w świecie renówkowym 0.9 TCe, ma zwykły wtrysk wielopunktowy (a nie bezpośredni), co na upartego umożliwia montaż prostej i taniej instalacji gazowej (choć nie wiem po co w takim małym pierdziołku). Tylko z kulturą pracy u niego na bakier (Edwardzie zapodaj film Daćki w delirce, bo nie chce mi się szukać). Z Soczystą skąpaną piwem przyjemnością, wklejam cudo goowno 0.9Tce Gdyby nie te Trytki to by na pole wyskoczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Edi - to nie od silnika. Kobitka w kabinie włączyła wibrator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Trytki nie odpadują trzymią fest Andrzeju ten silnik to jeden wielki Wibrator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek127 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Miałem dziś okazję oglądać Nową Micrę w salonie w Lublinie. Auto ładne, ciekawe stanowczo inne niż wcześniejsze generacje Micry. Deska rozdzielcza miękka, materiały wykończenia lepsze niż w Clio. Ponoć Nowa Micra jest robiona na innej płycie podłogowej niż Clio. System Bose fajnie gra, myślę że warto dopłacić. Miejsca w środku mniej więcej tyle samo co w konkurencji. Silnik 90 KM daje radę, ale wiadomo mocy nigdy za wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Byłem na pokazie przedpremierowym i jeździłem Micrą. Do testów była jakaś dobrze wyposażona wersja, podliczyli ją dealerzy na 70+kzł. Nie ukrywam, że auto bardzo mi się podoba, ale to rzecz gustu. Co do wielkości w środku to wg panów z Nissana z przodu jest więcej miejsca niż w Pulsarze. Rzeczywiście optycznie jest sporo, do drzwi może i więcej niż w Pulsarze, ale na łokcie tu już nie jestem taki pewny. Ogólnie mam wrażenie, że w porównaniu z Clio z przodu jest więcej miejsca. Niestety z tyłu jest miejsca podobnie mało, lekko klitowato. Do tego stopnia, że za samym sobą, jakieś 183cm wzrostu, ledwie się zmieściłem. Taki Yaris ma mniej miesca z przodu, ale z tyłu wypada lepiej. Auto jak pisałem w dobrej wersji, klameczki chromowane, więc dziarsko łapię za tę klamkę z tyłu, a tu ordynarny plastik, beznadzieja. W efekcie złego wrażenia nie pamiętam jaka jest klamką wewnętrzna z przodu dodatkowo dźwięk zamykania tylnych drzwi, jakbym zatrzaskiwał je w plastikowej zabawce. Koła auto miało 17", z tyłu jest tak sobie wyciszone, bo szum opon był naprawdę spory, za to wydechu nie było słychać, no ale turbo wycisza. Sam silnik na postoju miło zaskakuje, bo... nie wibruje, nie wiem jak to jest w innych autach z tym motorem, ale w tym egzemplarzu było naprawdę nieźle. Biegi wyraźnie krótsze niż w Pulsarze, wrażenie dynamiki nawet lepsze, no i... no właśnie nie wiem na jakim śmietniku znaleźli tę skrzynię, ale jest do bani. Na jedynce wyje jak w CC 900 lub w jakimś Suzuki do tego samo zmienianie bardzo dziwne. Nie ma żadnego wrażenia wskakiwania biegu, ot pokonuje się calą długą drogę lewarka, pchając drążek aż do samego końca. To trzeba poczuć, wrażenia beznadziejne. Niestety jechałem krótko, więc wiele więcej nie zauważyłem. Sam jestem ciekaw jak będzie szła sprzedaż, bo cena z jakieś 5000zł większa niż za Clio , a to poza sukienką bardzo podobne auta. Miałem dziś okazję oglądać Nową Micrę w salonie w Lublinie. Auto ładne, ciekawe stanowczo inne niż wcześniejsze generacje Micry. Deska rozdzielcza miękka, materiały wykończenia lepsze niż w Clio. Ponoć Nowa Micra jest robiona na innej płycie podłogowej niż Clio. System Bose fajnie gra, myślę że warto dopłacić. Miejsca w środku mniej więcej tyle samo co w konkurencji. Silnik 90 KM daje radę, ale wiadomo mocy nigdy za wiele. A właśnie Bose. Czlowiek z salonu chciał na nas zrobić wrażenie i odpalił to cudo. Najpierw było dudnienie basu, a pod koniec zakresu głośności przestery, że aż uszy bolały. Zakladam, mam nadzieję, że nie było to należycie poustawiane, a nie, że to kres możliwości tego systemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackyX Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Byłem dzisiaj w salonie aby w końcu zobaczyć to autko na żywo. Wrażenia takie jak można było się spodziewać czyli w większoci pozytywne. W środku bardzo przyjemnie, na zewnątrz jeszcze lepiej jak na fotkach. Za kierownicą nie trudno o wygodną pozycję (mam 187cm) ale nawet dwumetrowiec nie miałby dyskomfortu jesli chodzi o regulację oddalenie fotela, na szerokość jest dobrze (jestem osoba szczupłą) ale jesli miałbym ze sto kilo lub więcej mógłbym się czuć ścisnięty. Kolega wyżej pisze o porównaniu do pulsara mając go obok zrobiłem przesiadkę i powiem, że jesli wezmiemy pod uwage przód to można to jeszcze porównac ale i tak pulsar wydawał się optycznie większy, ale jeśli wezmiemy całość to jest ... przepaść w mikrusi jest z tyłu naprawdę ciasno, a w pulsarze jest jednak tego miejsca sporo. Materiały - sporo miekich przyjemnych w dotyku, ekoskóra kolorowa też bardzo przyjemna, tylko czy nie będzie się z nią coś z biegiem lat dziać tego nie byłbym już taki pewien. Sytem bose jakoś mnie nie przekonał (choć wierzę tak jak kolega wyżej, że to przez ustawienia). Fajnie wygląda autko na tym niskim profilu opon, dodatki też dodają szyku, ale też kosztują. Ogólnie autko sprawia wrażenie bardzo dobre, ale są też jak to bywa i minusy, więc w środku można to autko podzielić na przód i tył to tak jakby dwa inne autka dopasowane do siebie, o przodzie pisałem jest super, ale tył plastiki, ciasnota, szyby na korbkę (podobno nie ma możliwości dobrać elektrycznych) jakoś tak po prostu gorzej choć nie znów jakość bardzo żle, ale jednak inaczej czuje się z przodu inaczej niż z tyłu, jest ok ale nie jakoś ponad stan. Następny minus to ceny są po prostu za wysokie i bez promocji to autko nie pójdzie jak ciepłe bułeczki. Ceny wyjściowe sa już dość wysokie a jak przeglądnąłem ceny dodatków to robi się jeszcze gorzej . Przykładowo metalik 2tyś + pakiet pomarańczowy energy 1250+podgrzewane siedzenia 950 + podłokietnik (ceny nieznano) i robi się bardzo drogo (oglądana wersja Tekna z dodatkami była wyceniana na ok 70tyś silnik 0,9). Podsumowując, szedłem z myślą o przymiarce do wersji Tekna, ale po analizie raczej skłaniałbym sie ku N-connecta tańsza + dodatki wg uznania (np:pakiet komfort plus promocja z 1300 na 499zł) nie wywinduje tej ceny do stanu gdzie warto juz rozejżeć się raczej za innym samochodem. Wiadomo, że każdy ma jakieś swoje preferencje (moimi ograniczeniem jest cena do 60tyś i przyjemne autko bez uprzedzeń do silników czy marek. Dopiszę może jeszcz tylko o przełożeniach jak zaznaczył @polonus o dziwnie chodzącym lewarku, ja mogę powiedziec, ze na sucho chodzi bardzo fajnie ( w realu jezdziłem clio z tym silnikiem i też było dobrze) krótki skok i nawet czuć tak jakby sam wskakiwał na swoje miejsce, niewiem takie moje odczucie. Co samego jeszcze silnika to mam wrażenie że ci co ganią to w 90% nie mieli z nim do czynienia, a ci co mieli z nim kontak to odwracają proporcje i 90% jest nim zaskoczonych pozytywnie a dzwięk no cóż ja np: nie lubę dzwięku diesli a ten mi odpowiada może nie po otwarciu klapy ale w codziennej jeżdzie już tak ( zobaczcie np: jak przyspiesza na filmikach) ale to już kwestia gustu. To by było chyba na tyle pierwszych wrażeń po spotkaniu z micrą w realu. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
degaar Opublikowano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 A wiadomo coś odnośnie podłokietnika? Czy będzie możliwa sama instalacja czy tunel też będzie trzeba zmienić? będą wszystkie kolory? Jak zamawiałem to dostałem informacje że można opcjonalnie dokupić ale to było 2 mies temu i nie było za dużo informacji. Mogę jedynie powiedzieć że cena była 280 e (chyba pozłacany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Na sucho też mi się wydawało normalnie, a w trakcie jazdy dziwacznie, ale może ten egzemplarz był coś nie teges ;-) Dziś miałem okazję pojeździć Fiesta z 1.0t i ogólnie w Fordzie wszystko było łatwiej opanować niż w Nissanie, ale przecież ja mam Nissana, więc powinno być odwrotnie skrzynia w Fordzie sama zasysała kolejne przełożenia, no i nie wyła na jedynce. Ale... pomimo większej o 100ccm3 pojemności, podobnego momentu maksymalnego i większej o 10KM mocy Ford był jakiś taki mniej narowisty od Nissana. Dodatkowo pomimo podobno rewelacyjnego wyważenia jednostki Ecoboost, to w Micrze nie czuć było wibracji, a w Fordzie jednak lekkie czułem kurcze jak na 0.9 to ten silnik jest naprawdę fajowy, no i ma pośredni wtrysk, jedna rzecz do psucia mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackyX Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 A wiadomo coś odnośnie podłokietnika? @degaar Zapewniali, że będzie możliwość doposażenia niestety informacji o cenie nie byli w stanie mi udzielic, podobnie jak z którego roku są mapy w navi ( na karcie nie pisało, albo nie zauważyliśmy a w menu nie zdążyłem poszukać bo wcześniej rozładował się akumulator ) Wracając do podłokietnika to trudno znalezć wogóle fotki z tym elementem i jak to w mikrusi wygląda (stały jak np: w Baleno czy opuszczany jak np: w C3) udało mi się jedną napotkać więc dodam ją w złączniku dla zainteresowanych.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
degaar Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Nieźle że jest podłokietnik w kolorze. Ja mam zamówiona czerwona skórę i mam nadzieję że będzie taki podłokietnik dostępny. To wyżej to chyba jedyne zdj w sieci z podłokietnikiem Znalazłem na pewnej stronie akcesoria do tego modelu i koszt podkłokietnika w Anglii to ok 130£ czyli ok 600 zł. Niezależnie od koloru Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Na stronie Nissan pl można już znaleźć wykaz akcesorii wraz z cenami https://www.nissan.pl/pojazdy/nowe-pojazdy/micra/akcesoria.html Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Autko fajnie wyglada, skoro miejsca tyle co w pulsarze, to chyba trzeba pozegnac z oferty 5 drzwiowego pulsara, auto i tak slabe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Autko fajnie wyglada, skoro miejsca tyle co w pulsarze, to chyba trzeba pozegnac z oferty 5 drzwiowego pulsara, auto i tak slabe Gdzie masz kolego tyle miejsca co w Pulsarze - w Micrze ?? Bez jaj. Pulsar słaby ?? Niby w czym. Silniki niebo lepsze niż w Micrze, Miejsca w środku (szczególnie z tyłu) może pozazdrościć Pulsarowi niejedno auto z wyższego segmentu. Mikra jest ładna, zarówno na zewnątrz, jak i w środku - nie zaprzeczam, ale to jej jedyny plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Autko fajnie wyglada, skoro miejsca tyle co w pulsarze, to chyba trzeba pozegnac z oferty 5 drzwiowego pulsara, auto i tak slabeBez przesady. Tak jak napisałem, od ramienia do drzwi może i jest podobnie, ale już pomiędzy pasażerami Pulsar ma więcej miejsca. Z tyłu to nie ma co porównywać, bo to przepaść. Poza tym są takie rzeczy jak wygłuszenie, w którym Micra odstaje od Pulsara, komfort (rozstaw osi robi swoje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.