Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ktoś zamawia nową Micrę K14??


degaar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Kazik_R52

Koledzy mają pulsary, więc można by jeszcze podejrzewać ich o stronniczość, ale ja tego autka nie mam, a dodatkowo przymierzam się do micry i jednoznacznie się nimi zgadzam (miałem przyjemość posiedzieć w obu modelach stojących obok siebie) i stwierdzam (co pisałem w jednym z postów), że różnica jest bardzo duża. Ustawiając wygodnie fotel kierowcy dla siebie i zasiadając z tyłu za nim to ... bez porównania, z przodu, mniej to jakoś odczuwalne i można się fajnie dopasować, ale jako całość to jest przepaść jak napisał @polonus. Pozdr

Edytowane przez jackyX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulsar ma więcej miejsca z tyłu i to chyba jedyny plus. Największym minusem jest to że niedługo zostanie wycofany z produkcji. Co świadczy o tym że to niewypał Nissana.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewypał marketingowo-sprzedażowy być może, ale produkt sam w sobie jest bardzo dobry. Murano to też niewypał skoro w Europie się słabo sprzedaje? Jest to jeden z najlepszych Nissanów od lat. 370Z to też niewypał? Nie... jest to jeden z najlepszych samochodów tego typu, ale co zrobisz jak TTka zawsze będzie się lepiej sprzedawała?

 

Poza tym Pulsar z całą pewnością będzie sprzedawany, ale na innych rynkach.

 

Nie mogę się zgodzić z tym, że jedynym plusem Pulsara jest większa ilość miejsca z tyłu. W 99% przypadków samochód klasy C jest wygodniejszy, szybszy, sprawniejszy i bardziej uniwersalny niż samochód klasy B.

Podpisuje się pod powyższa opinią. Rozumiem, że można sobie racjonalizować zakup Micry, ale naprawdę ciężko znaleźć auto klasy C, które jest gorsze od tego w klasie B, tylko poproszę bez porównań golasa z usportowioną wersją ;)

 

Pulsar marketngowo to rzeczywoście tragedia, ale auto jest w sumie spoko, uważam, że za tę kasę to byl dobry wybór. Aktualnie trochę pojeździłem autami różnych producentów, na ogół z 3 cylindrowymi silnikami turbo i ten 1.2 w Nissanie nie wypada źle.

 

Acha, zobaczymy co zwojuje Micra, z taką różnicą ceny do Clio będą się musieli nieźle gimnastykować, żeby wmówić klientom, że nie kupują Clio w innym skafanderku :)

Edytowane przez polonus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Ustawiając wygodnie fotel kierowcy dla siebie i zasiadając z tyłu za nim to ... bez porównania, z przodu, mniej to jakoś odczuwalne i można się fajnie dopasować, 

Tak po dopasowaniu fotela kierowcy pasażer z tyłu schowa sobie nogi do kieszeni .......i galante  :spoko:

 

Poza tym Pulsar z całą pewnością będzie sprzedawany, ale na innych rynkach. 

 

 

Jest i będzie jako TIIDA , nawet miała już Lift....

DSC_0060.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po dopasowaniu fotela kierowcy pasażer z tyłu schowa sobie nogi do kieszeni .......i galante  :spoko:

 

 @Edek01

No może nie do kieszeni, bo była by to przesada :)  ( przy wspomnianych 187cm dla wygodnej dla siebie pozycji nie miałem fotela odjechanego na maksa), ale pisałem wcześniej,  że jest ciasno. Ile można wygospodarować miejsca w czterometrowej "budzie"  można zobaczyć np: w suzuki baleno. Pozdr

 

Edit;

Patrząc na ceny oferowane na początek głównie z dodatkami które jeszcze ją podnoszą i windują na lidera klasy B pod tym wzgl mam wrażenie że to jest gorsze niż ciasnota z tyłu. 

Edytowane przez jackyX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 180 i salonkę z tyłu, i u mnie po ustawieniu komfort fotela , z tyłu zostaje dużo mnie miejsca , ale u mnie ratuje sprawę jeżdżąca  kanapa kosztem pojemności bagażnika   :D

W mikrze mikro miejsca z tyłu dla dorosłych pasażerów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Bose personal @polonus nie był zadowolony z tego sytemu, ja też nie, choć obaj mieliśmy wrażenie, że można znacznie więcej wyciągnąć, tylko dobrze poustawiać w menu ( w moim przypadku siadł akumulator, wiec zabawa ustawieniami się skończyła wcześniej niż chciałem). Na potwierdzenie, że faktycznie można filmik

 

. Pozdr Edytowane przez jackyX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Strider

Czego mi brakowało? Przygotowania tego flagowego systemu micry dla klienta. Spodziewałem się, że na pokazie premierowym będą się szczycić tym wynalazkiem i reklamować a okazało się, że gdybym się nie upomniał o sprawdzenie mozliwości tego systemu to przeszedł by bez echa. Chodziło mi o coś takiego jak na filmie czyli siadasz konsultant puszcza a ty sie delektujesz, a szczegóły ewentualnie korygujesz. lub prosisz o korektę. Ja trafiłem na całkowity brak ustawień (grało to jakby gdzieś obok, z płaskim brzmieniem) i razem konsultantem ( zakłopotanym) troszkę po macoszemu przeglądając menu coś próbowaliśmy poustawiac, efekty sie rodziły i doszliśmy do tego, że zaczynało to coś grać, tylko tył i jego przestrzeń spłaszczona (tez chyba to można rozszeżyć) tak jakby głośniki były obok siebie z tyłu blisko za głowa, bez przestrzeni, nie tak jak to bywa np: w kinie domowym gdzie ta przestrzeń faktycznie mnie otacza, przy głośnym graniu taki jakiś rezonans szedł z głośników niskotonowych, ale tak jak pisałem ciągle miałem wrażenie, że to wszystko da sie ustawić, a dodatkowo nie wiem w jakiej jakości było to nagranie bo nie było moje, a to też ma znaczenie, nam "zdechł" akumuluator i dalsza zabawa się skończyła. Dałem link do tego filmiku bo dalej ciekawią mnie możliwości tego systemu i widać, że daje radę, więc przy nastepnej okazji (mam kilka salonów w okolicy) przygotuję sobie teraz sam nagranie w dobrej jakości i na spokojnie sprawdzę dokładnie na co stac to urządzenie naprawdę. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabaty na starą micrę sięgały 20% ciekawe ile tu będzie można ugrać (narazie to nowość i jeszcze tego nie wiedzą) Moim Paniom podoba się bardzo i jeśli rabaty będą zacne kto wie. Na razie Acenta + lepszy silnik+ metalik to aż 60k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak zwykle - zawsze chyba tak jest. :D

Pofatygowałem się dziś do salonu Nissan'a aby obejrzeć nową Micrę i powiem Wam, że to tragedia. Ktoś tam pisał chyba wyżej, że niby ta Micra ma zastąpić Pulsara? Bzdura.... Dzieli te samochody przepaść na korzyść Pulsara.

 

Jeśli chodzi o plusy to faktycznie na żywo jest śliczna i to by było na tyle z plusów. :D Siedzenie są niewygodne i mają krótkie siedziska, wielkie czarne rasowe felgi skrywają hamulce "Bębno", a kierowca 180cm za sobą ledwo może znaleźć miejsce na nogi, a z miejscem na głowę też jest marnie. Niewielki bagażnik. 

 

Cena jak widniała przy tym dopasionym salonowym egzemplarzu opiewała na bodajże 68k. 

 

Natomiast jeśli kogoś stać by kupić sobie lub żonie samochód wyłącznie do miasta, który ma mieć audio bose i ma ślicznie wyglądać to kto bogatemu zabroni? ;)

 

Przyśpieszenie do 100 km/h to odpowiednio 16,4 12,1 dla silnika turbo i 11,9 dla diesla - to jest kpina, są to osiągi z zupełnie innej epoki motoryzacyjnej. 

 

@degaar nie bierz tego, co piszę do Ciebie, bo u Ciebie kluczową rolę grała cena, która była zapewne dużo korzystniejsza niż dla zwykłego śmiertelnika.

A nie masz blisko salonu Mazdy? ciekawe jak ta Micra wypadnie w porównaniu do CX3,bo cena zbliżona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porter, po co cytujesz cały długi post, gdy tylko chcesz zadać pytanie? Sam spójrz jaki się tworzy "tasiemiec" Ja widziałem i porównałem oba auta. CX3 ma słabsze jakościowo wnętrze podobną ilość miejsca jak i bagażniki. Na plus mazdy silnik 2.0 i wyższa.

Cena nie bardzo zbliżona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie twierdzę, że jakość Micry jest jakaś mega, stwierdzam że jest zdecydowanie pozytywniej w stosunku do wnętrza cx3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może, ale uczciwie przyznać należy, że Mazda ma też pewne atuty poza designem.

A najważniejsze,że nie kosiarka,choć w cenie kosiarki. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porter nie wiem jakimi Ty cennikami się posługujesz, ale mazda jest droższa i to sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę nikogo urazić ale to co piszecie o mazdzie cx3 to albo nie wiecie co piszecie albo nie mieliście okazji się przejechać tym cudem  akurat ostatnio  byłem na jezdzie próbnej bo akurat szukam coś wyższego typu crossower lecz nie ostatecznie  i tak naprawdę tylko mazda jest warta zainteresowaniem  mianowicie silnik tu był najmniejszy    benz 120km 2litry (tylko benzyna mnie interesuje)  jak to jedzie na duży +, wyposażenie wiadomo ile masz kasy takie wybierasz ok 100tys najbogatsza wersja ale wszystko co zamarzysz    wnętrze deko ciasne dla mnie bo ta mazda jest zbudowana na podwoziu 2 i spalanie ok 5.5 l wg wskazania kompa   byłem też w nissanie i renault ale jakiegoś szoku nie doznałem  ale każdy ma swój gust jednemu podoba się fiat tipo a drugiemu nissan micra

Edytowane przez listomek2015
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

??? A co niby napisalismy?
Chwalimy silnik- jak i Ty
Nie zachwycam się wnętrzem, bo ciasnawe i "twarde" plastiki (właśnie dla tego że to tylko baza dwojki)
Cena wysoka (od 68400zł za podstawową sky-go, micra za visia+ taniej o 18000zł ACENTA to tylko 2k więcej a jest już na bogato- wiem silnikowo inna bajka ale nie można pisać, że w cenie kosiarki...)
Więc o co kaman?
Nikt nie napisał że to złe lub gorsze auto.(bo bardzo fajne)
Napisałem, że w nowej Micrze jest z przodu lepiej "gatunkowo"- bo jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@listomek2015, piszesz strasznie chaotycznie i w sumie nie do końca chyba rozumiem treść przekazu. :D

Treść przekazu jest oczywista. Mazda to klasa w sobie.

Branie tego faktu w wątpliwość jest chaotyczne. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porter, po co prosisz o porównania innych, skoro lepiej wiesz sam bez oglądania? Autko fajne i trwałe , ale już cena, wykończenie ,materiały doopy nie urywają. Naprawdę to nie audi A1 a nawet nie vw Polo, więc z skąd ten zachwyt? Mam koleżankę która kupiła to "maleństwo"(ona tak pieszczotliwie ją nazywa) w wersji skypassion 150KM, 4X4 za 102k , wcześniej jeździła sx4 1.6 4x4 za 79k. Na pytanie czy jest lepsza, TAK, czy warto dopłacić było 23k? NIE. Kto bogatemu zabroni.

Moim zdaniem, o wiele lepszym wyborem jest zwykła "trójka" (ale prawdziwa, a nie udająca trójkę dwójka, tyle że nadmuchana)niestety nisko się siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Japońców tylko Honda i Toyota można uznać za niezawodne, Nissan, Mazda to już półka niżej, Mitsubishi to jeszcze poziom niżej, no jest jeszcze Subaru, ostatnio jakiś bum przechodzi Subaru na 4 kolegów z pracy aż 2 jeździ nowymi Outbackami, generalnie Outback w mocnym natarciu. Ja uważam Subaru za brzydkie auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...