cocroack Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam, pytałem jużdzisiaj w temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/105952-p12-dziwny-skok-obrot%C3%B3w-czasem-duszenie-silnika/ jednak postanowiłem założyć nowy wątek. Samochód 1,8 benzyna, od około tygodnia jest zamulony, brak mocy - szarpie podczas przyspieszania. Raz podczas jazdy zapalił się check engine. Po podłączeniu do komputera - brak błędów. Auto podczas wizyty u mechanika pracowało idealnie. Zamulanie i szarpanie nie pojawia się za każdym razem tylko co jakiś czas Zazwyczaj po odpaleniu jest od razu zamulone. Po zgaszeniu i uruchomieniu na ciepłym działa ok, ale tez nie zawsze. Udało się dzisiaj nagrać kilka filmów, pracy silnika. Jak dla mnie to wygląda na cewkę ale czemu nie wyrzuca błędu w komputerze. Świece wymieniane na początku roku razem z jedną cewką która padła - miałem pod ręką używaną i przez rok działała bez problemów. Puki co zacznę o wymiany tej używanej cewki na nową i wyczyszczę przepływomierz. Może ktoś jeszcze ma jakieś pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 jeszcze warto zrobić czyszczenie i adaptację przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 i jakie efekty po wymianie cewki na nową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Ostatnio było dumanie bo w jednym temacie gość miał dwa katalizatory. I tu jest potwierdzenie ze 1.8 były różne. Widzę dwie sondy a dalej co masz pod spodem jeszcze jeden katalizator i trzecią sondę? Z tym autem jest tyle problemów ile ludzi i silników. Ale twój pracuje ewidentnie na 3 gary Jak wyłączysz wtedy i włączysz silnik to pewnie pokaże ci Check Edytowane 4 Lutego 2017 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) tak, moje też jest ciekawe... mam tylko 2 sondy, jedną w kolektor, drugą przed 2gim katalizatorem :-D bo po obejrzeniu wydechu okazuje się, że mam podłużną puszkę o wyglądzie kata zaraz przed tłumikiem środkowym ;-) cocroack: objawy masz nietypowe i zaskakujące, dokładnie jak przebieg Twojego 15 letniego auta ;-) Może faktycznie warto zmienić wszystkie cewki, najlepiej z innego sprawnego P12 i będzie jasne o co chodzi. Edytowane 4 Lutego 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocroack Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Przebieg auta to 139k. Przy kolejnej jeździe kiedy migał check przycisnąłem gaz do oporu, wtedy check zapalił sie na stałe. Po odczytaniu kodu błędu pojawił sie 303 - wypadanie zaplonu. Wymieniłem cewkę na nową i jak ręką odjął. Auto od tej pory jeździ bez problemów. Na szczęście naprawa niskokosztowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 rozumiem, że masz auto od nowości i przez 15 lat zrobiło tylko 139kkm? bo inaczej ciężko w to uwierzyć... chociaż zdarzają się i takie perełki. U mnie pierwsza cewka padła po ok. 320 kkm, gdzie prawie od nowości auto jeździło na lpg, czyli cewki dostają dużo bardziej w pupsko, dlatego dziwie się, że u Ciebie padła przy tak malutkim przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
switch Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 rozumiem, że masz auto od nowości i przez 15 lat zrobiło tylko 139kkm? bo inaczej ciężko w to uwierzyć... chociaż zdarzają się i takie perełki. U mnie pierwsza cewka padła po ok. 320 kkm, gdzie prawie od nowości auto jeździło na lpg, czyli cewki dostają dużo bardziej w pupsko, dlatego dziwie się, że u Ciebie padła przy tak malutkim przebiegu. Nie ma reguły - u mnie cewka padła przy około 140.000km (przebieg od nowości). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocroack Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Auto mam od od 87k. Auto sprowadzone z DE, przebieg oryginalny. Wcześniej jeździł nim 1 właściciel. Udało się taką perełke znaleźć, może dlatego "jeszcze" jest przy nim niewiele do roboty. W zeszłym roku padła mi jedna cewka, nie ma reguły. Kupiłem używaną i działa do dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Ja wstawiłem dwie nowe, zamienniki NTY (cena śmieszna, 2 lata gw.) i jak na razie auto śmiga bez zarzutu, skończyło się szarpanie itp., chociaż może to być przypadek, bo dziś mało jeździłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Ja wstawiłem dwie nowe, zamienniki NTY (cena śmieszna, 2 lata gw.) i jak na razie auto śmiga bez zarzutu, skończyło się szarpanie itp., chociaż może to być przypadek, bo dziś mało jeździłem... a gdzie kupowałeś, mógłbyś podać jakiegoś linka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Na allegro, 82,99 zł Do 1.8 są ecz-ns-010 Edytowane 8 Lutego 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
switch Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Na allegro, 82,99 zł Do 1.8 są ecz-ns-010 Używki na allegro za 25PLN też się dobrze sprawują ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 No właśnie... kiedyś kupiłem komplet używek, z 2 różnych źródeł i na nich problemy nie ustąpiły, więc nie ma nigdy żadnej gwarancji, że kupisz w pełni sprawne używki. Z drugiej strony dopiero kilkudniowe testy z nowymi cewkami wyjaśnią, czy to w ogóle problem cewek :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Na allegro, 82,99 zł Do 1.8 są ecz-ns-010 cena jak za nowe dobra... może nawet za dobra zależy ile wytrzymają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Jest 2 lata gwarancji, więc jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 no tak 2 lata, a w razie czego (odpukać) to odsyłasz do sprzedawcy czy do jakiegoś serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Zależy, gdzie kupisz. Tam, gdzie ja to do sprzedawcy - bez kosztów i czekasz na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Margarita907 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Tak dla poprawy humoru chłopaki powiem Wam jak to jest jak jedzie kobieta do mechanika. Diagnoza uszkodzona cewka i do wymiany. Za jedną cewke z wymianą zapłaciłam właśnie dziś 350 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darson81 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Witam, pytałem jużdzisiaj w temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/105952-p12-dziwny-skok-obrot%C3%B3w-czasem-duszenie-silnika/ jednak postanowiłem założyć nowy wątek. Samochód 1,8 benzyna, od około tygodnia jest zamulony, brak mocy - szarpie podczas przyspieszania. Raz podczas jazdy zapalił się check engine. Po podłączeniu do komputera - brak błędów. Auto podczas wizyty u mechanika pracowało idealnie. Zamulanie i szarpanie nie pojawia się za każdym razem tylko co jakiś czas Zazwyczaj po odpaleniu jest od razu zamulone. Po zgaszeniu i uruchomieniu na ciepłym działa ok, ale tez nie zawsze. Udało się dzisiaj nagrać kilka filmów, pracy silnika. Jak dla mnie to wygląda na cewkę ale czemu nie wyrzuca błędu w komputerze. Świece wymieniane na początku roku razem z jedną cewką która padła - miałem pod ręką używaną i przez rok działała bez problemów. Puki co zacznę o wymiany tej używanej cewki na nową i wyczyszczę przepływomierz. Może ktoś jeszcze ma jakieś pomysły. Może przytkany katalizator? Kiedyś miałem tak w fordzie, albo rzeczywiście cewka zapłonowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Może przytkany katalizator? Kiedyś miałem tak w fordzie, albo rzeczywiście cewka zapłonowa zobacz czy nie masz drugiego katalizatora w kolektorze bo mój nissan ma. Też mi tak chodził i to przyczyną był zapchany katalizator w kolektorze. Zobacz czy nie masz drugiego katalizatora w kolektorze .Mój nissan tak własnie ma i przyczyną nierównej pracy silnika było jego zapchanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynewport Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Witam. Nie wiem czy piszę mój post we właściwym miejscu bo jestem tutaj nowy ale mam problem z primerką p12. Gdy jadę na swiatłach to silnik jest słaby ale bez świateł jest wszystko ok .... co powinienem zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Np sprawdzić punkty łączenia masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati1990 Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 W dniu 10.03.2017 o 17:11, Gość Darson81 napisał: Może przytkany katalizator? Kiedyś miałem tak w fordzie, albo rzeczywiście cewka zapłonowa W dniu 10.03.2017 o 17:11, Gość Darson81 napisał: Może przytkany katalizator? Kiedyś miałem tak w fordzie, albo rzeczywiście cewka zapłonowa Sprawdź silniczek krokowy. Poszukaj filmiku w necie jak sprawdzić błędnie pracujący. Po czym też wyczyść Przepustnicę no i cewki. Trzy rzeczy które zazwyczaj są powodem szarpania i nierównej pracy silnika ?? https://youtu.be/Fo_agznZilEpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.