Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[R51] Silnik dławi się i szarpie na wys. obr.


Coyote024
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie borykam się z tym od jakiegoś czasu a mianowicie autko zapala normalnie,jeździ ok , obroty nie faluja , nie gaśnie wszystko ok do momentu zmiany biegów w trakcie jazdy na wyzszych obrotach dosłownie jak wcisne pedał sprzęgła to mam takie skrzypienie deski i dzisiaj stojąc i dodając pomału gazu silnik tak jak by się dławił , wchodzi na obroty ale tak dziwnie bo dławi się , to samo zauważyłem jak jest włączone dogrzewanie silnika i wtedy jak nacisnelo gaz to objaw taki sam.Rozrzad wymieniony kompletny, zawór scv wymieniony na oryginał jakieś 1.5 roku temu , wtryski robione w zeszłym roku w diesel klinika , filtry oleju wymieniane systematycznie co 10k.jakies sugestie?ten zakres obrotów jest od 2.5 - 3 tys w zwyz!

Może poduszki pod silnikiem walniete? Bo te dlawienie to takie rzucanie silnikiem i zdaża się że jedynka czasami ciężko wchodzi

Edytowane przez Coyote024
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zaobserwowałem, na postoju wolno dodając gazu czuć lekko nierówna pracę silnika ale najbardziej czuć jak obroty spadają i w momencie spadania dodaje gazu to tak się dławił! Jak depne mu tak grubo to wkreca się aż milo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm Czyli efekt jest taki jakby mu paliwa brakowało. Trzeba sprawdzić SCV, filtr i linię po filtrze do pompy.

Na wszelki wypadek skasuj dane SCV w ECM silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna ciekawostka z dzisiejszego dnia jadąc na luzie wolno lub szybko pedał gazu reaguje jak nigdy i niema tych objawów, czyli jak by miał kłopot z powietrzem.przeplywka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oby to nie był winny ten cholerny chiński dolny łańcuch rozrządu... ile juz nalatałeś na tym dziadostwie od FAI motorsport??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się żeby to był rozrząd! Mam nastukane na nim jakieś 26 tys choć po 8 tys siadł górny napinacz.zadnych niepokojacych objawów. Chodzi mi że na postoju na wolnych obrotach jak depne na gaz to obroty idą w górę i w momencie jak spadają depne jeszcze raz to się tak dławi a jadąc na luzie na prostej czy z górki obojętnie lekko tylko dotykam gazu to obroty elegancko idą w górę i robię to samo jak spadają i tego objawy niema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie wygląda na to jakby mu paliwa brakowało, EGR'a zaślepiłeś? trzeba każde dziadostwo po kolei wykluczyć.

komp może nie wywalić żadnego błędu.

pytanko macie poduchy podciśnieniowe? kurcze,  u mnie takich nie ma.... znowu mam braki ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem to i za pierwszym razem wyszło trzy x szybkie dziesięć i jedno wolne 13, po skasowania błędów , pojawiło się trzy x 0 i jedno wolne 10.masz oznaczenie błędów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...