gambiting Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Hej. Oddałem wczoraj X-a i odebrałem swojego QQ. Buuuu! Dlaczego nie ma benzynki z AT, ja się pytam?! Jest, tylko oczywiście Europa jak zwykle jest traktowana jak burak przez producentów, "bo nikt tutaj nie kupi takiego modelu". A proszę, Kanadyjska ulotka QQ, strona 7: http://www.nissan.ca/content/dam/nissan/ca/request-brochure/en/2018/pdf/2018-nissan-qashqai-en.pdf Konfiguracja SV CVT zawiera: - 2.0L Benzyna - Skrzynia CVT X-Tronic - Napęd 4x4 Intelligent Drive Da się? Da się. A przecież te QQ też na pewno są składane w tej samej fabryce w Sunderland. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Akcyza i normy emisji spalin robią swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 A Kia Sportage?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seta21 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Jeździłem Kijanką przez 1 dzień. Wraca człek do QQ i się cieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Mnie powiem wam, podoba sie Volvo XC40. Rozmiarowo porownywalne z QQ, ale to juz naprawde klasa premium. Wiem, niektorzy mowia, ze QQ to juz klasa premium Co do Volvo- fajnie wyglada, super fajne silniki. Tylko cena nie ta. Wczoraj zaczalem sobie konfigurowac wersje ktora by mnie ineteresowala- wyszlo 220tys Ale w przypadku Volvo jest jeszcze mozliwosc wziecia samochodu na abonament, no, cos jak telefon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Mnie powiem wam, podoba sie Volvo XC40. Rozmiarowo porownywalne z QQ, ale to juz naprawde klasa premium. Wiem, niektorzy mowia, ze QQ to juz klasa premium Co do Volvo- fajnie wyglada, super fajne silniki. Tylko cena nie ta. Wczoraj zaczalem sobie konfigurowac wersje ktora by mnie ineteresowala- wyszlo 220tys Ale w przypadku Volvo jest jeszcze mozliwosc wziecia samochodu na abonament, no, cos jak telefon Problem polega na tym,że jak masz 220 tysięcy to wydania to nie wiem, czy kupiłbym ledwo wypuszczony model nowego samochodu. XC40 wygląda fajnie, ale Volvo ma już sprawdzone platformy - XC60, XC90, ale to są o wiele większe samochody od QQ. Za ~200 tysięcy patrzyłbym na LR Discovery Sport, Audi Q3, albo dobrze wyposażonego VW Tiguana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Jak to jest ze w Polsce xc40 kosztuje 220k a w UK R design na full konfiguracji manual w dieslu AWD wychodzi 36500 z konfiguratora, a przez CARWAW to samo auto można kupić już za 34200 w opcji z finansowaniem, a za gotówkę 35000 funtów. Przypuszczam że w przypadku rozmowy już konkretnej z diler em jeszcze z 1000/1500 £ można zbić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Jak to jest ze w Polsce xc40 kosztuje 220k a w UK R design na full konfiguracji manual w dieslu AWD wychodzi 36500 z konfiguratora, a przez CARWAW to samo auto można kupić już za 34200 w opcji z finansowaniem, a za gotówkę 35000 funtów. Przypuszczam że w przypadku rozmowy już konkretnej z diler em jeszcze z 1000/1500 £ można zbić. Różnice w specyfikacji najprawdopodobniej, musiałbym się wgłębić w szczegóły czym się te auta różnią. Dosłownie 2 tygodnie temu zamawiałem nowe VW Polo z fabryki dla siostry, i w UK najniższa cena nowego Polo to jest 13800 funtów - czyli na złotówki jakieś ~65 tysięcy złotych. A w Polsce można Polo już kupić od 48 tysięcy nowe, za 65 tysięcy to masz wypasioną specyfikację z niezłym silnikiem. Więc jak to? Ano tak,że ten model za 48 tysięcy to jest chyba wersja "na afrykę" gdzie nie ma dosłownie nic, w UK choćbyś chciał to nie da się tak gołego auta zamówić, a na Polskę robią żeby się klient skusił na nowe auto. To jest akurat odwrotny przykład, ale podejrzewam że to samo się dzieje z Volvo - niby te same nazwy specyfikacji, ten sam silnik, ale pewnie jeden rynek ma w standardzie coś czego nie ma drugi i stąd różnica w cenie. Albo po prostu Volvo robi klientów w wała, też jest taka opcja xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Bo Polska to bogaty kraj.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Najbogatszy bym rzekł.... Odnośnie specyfikacji to konfigurowalem wszystkie mozliwe dodatki oprócz automatu i koloru, a w przypadku polo pewnie masz rację. Z drugiej strony od ceny z konfiguratora z automatu można odjąć 10/12 % a i tak jeszcze będzie się z czego targować. Tak dla przykładu.. https://quotes.carwow.co.uk/showroom/builds/9975754?reload=true#offer-40664593 Edytowane 8 Marca 2018 przez kiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Cos w tych rozniacach cen moze byc, bo jakis czas temu kolega z pracy, Wloch, kupowal samochod w UK zamiast we wloszech, a kupowal chyba Audi S5 czy A5, cos takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 gregson, też mi się podoba XC40 - czuć Premium. Z tego co czytałem od kwietnia ma pojawić się w cenniku z 3 cylindrowym silnikiem benzynowym 1.5 150 KM i startuje cennikowo od ok. 127 tys. i sama podstawa w wyposażeniu jak na Premium jest dość bogata. A swoją drogą ten abonament to świetna oferta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 W UK maja jeszcze wersje Momentum Pro , R-Design-pro i insription-pro wiec nie jest tak latwo porownac modele w PLi UK. Ale wersje Momentum wydaja sie najbardziej do siebie podobne.. I porownanelm cene wersji Momentum w PL i w UK, i prawde mowiac widze roznice w cenie rzedu kilku tysiecy. Wiec nie tak duzo jak mozna by sie spodziewac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Taką konfigurację wysłałem do CARWAW i dostałem wycenę na 34520£ https://www.volvocars.com/uk/car-configurator/suv/xc40/r-design-pro/d3-manual-awd/summary?s=9iTCO Do tego jeszcze praktycznie każdy producent w UK daje upust rzędu 10/12% dla wybranych grup zawodowych(straż, służba zdrowia czy policja) więc nawet z konfiguratora wychodzi poniżej 36k (żona pracuje w służbie zdrowia i już trzykrotnie korzystaliśmy z tego upust. Edytowane 8 Marca 2018 przez kiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Dosłownie 2 tygodnie temu zamawiałem nowe VW Polo z fabryki dla siostry, i w UK najniższa cena nowego Polo to jest 13800 funtów - czyli na złotówki jakieś ~65 tysięcy złotych. A w Polsce można Polo już kupić od 48 tysięcy nowe, za 65 tysięcy to masz wypasioną specyfikację z niezłym silnikiem. Więc jak to? Ano tak,że ten model za 48 tysięcy to jest chyba wersja "na afrykę" gdzie nie ma dosłownie nic, w UK choćbyś chciał to nie da się tak gołego auta zamówić, a na Polskę robią żeby się klient skusił na nowe auto. Specyfikacje na poszczególne kraje zależą także od siły danej marki na lokalnym rynku. W UK standard wyznacza najchętniej kupowane auto miejskie jakim jest Fiesta i Vauxhal Corsa, które są produkowane w UK. Jak VW chce sprzedać droższe Polo to musi zaoferować więcej. Mało kto wie, że Passat w Niemczech w standardowej specyfikacji na ręczną klimatyzację a w Polsce trzystrefową (na wielu rynkach ręczna klima jest w ogóle niedostępna). Ale Niemiec i tak wybierze Passata, nawet jak go na niego nie stać i nawet z ręczną klimą. I woli jego niż tańsze i lepiej wyposażone auto z innego kraju bo od lat wszyscy mu wpajaja, że jest to najlepsze auto na świecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Ja czekam na więcej informacji o nowym Aurisie - podobno układ napędowy ma występować w dwóch wersjach - obecny 1,8 HSD 122 KM i 2,0 HSD 180 KM - może to być ciekawa propozycja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Ja czekam na więcej informacji o nowym Aurisie - podobno układ napędowy ma występować w dwóch wersjach - obecny 1,8 HSD 122 KM i 2,0 HSD 180 KM - może to być ciekawa propozycja . https://moto.wp.pl/premiera-nowej-toyoty-auris-japonczycy-w-koncu-pokazali-konkurenta-golfa-i-astry-6227449193818241v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Odbiegając nieco od tematu chciałem napisać niezdecydowanym, że to już ostatni gwizdek na zakup benzyniaka bez filtra cząstek stałych. Od września bowiem wchodzi w życie nowa norma emisji spalin 6.2 i w związku z tym także silniki benzynowe będą wyposażane w DPF. Tak więc jeśli ktoś nadal zastanawia się nad kupnem nowego samochodu, a nie chce mieć w przyszłości dodatkowych problemów z kolejnym gadżetem przymusowo montowanym w silniku, to niech rozważy zakup już teraz. Źródełko z mojego podwórka - TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Odbiegając nieco od tematu chciałem napisać niezdecydowanym, że to już ostatni gwizdek na zakup benzyniaka bez filtra cząstek stałych. Od września bowiem wchodzi w życie nowa norma emisji spalin 6.2 i w związku z tym także silniki benzynowe będą wyposażane w DPF. Tak więc jeśli ktoś nadal zastanawia się nad kupnem nowego samochodu, a nie chce mieć w przyszłości dodatkowych problemów z kolejnym gadżetem przymusowo montowanym w silniku, to niech rozważy zakup już teraz. Źródełko z mojego podwórka - TUTAJ Jestem ciekawy jak to wyjdzie w praktyce, bo silnik benzynowy wydziela tak mało cząstek stałych,że filtr zredukuje emisje z bliskich zeru do jeszcze bliższych zera(bo zresztą o to się cała ta norma 6.2 rozbija) - więc wątpię, aby narzekał na te same problemy co w dieslach, gdzie po jakimś czasie się zatyka. Jeżeli filtr będzie taki jak w dieslach, to pewnie trzeba będzie z nim jeździć 15 lat do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 No właśnie okazuje się, że silniki z wtryskiem bezpośrednim generują wcale nie tak mało sadzy jak na początku sądzono więc pozwólcie, że ja przed zakupem kolejnego samochodu jednak wstrzymam się do momentu aż będzie wiadomo czy jest w ogóle sens. Zresztą pewnie już nie dożyję do tego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Myślisz że wątroba nie "wytrzymie" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 albo nerwy będą poszarpane. No ale następstwem może być wątroba . Masz Rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Myślisz że wątroba nie "wytrzymie" No właśnie manixio, no właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Panowie ale doczekaliśmy czasów, że silnik 1,2 - 4 cylindry jest traktowany jako dość duży na crossovery bo teraz większość aut ma 1 litr i 3 cylindry, w autach o podobnych rozmiarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Założę się za parę lat z tych 3 cylindrów min 1 będzie odlanczany. Sent from my SM-A510F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.