Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QASHQAI J11 a inne modele,oferty.


colins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Oddałem wczoraj  X-a i odebrałem swojego QQ. Buuuu! Dlaczego nie ma benzynki z AT, ja się pytam?! 

 

Jest, tylko oczywiście Europa jak zwykle jest traktowana jak burak przez producentów, "bo nikt tutaj nie kupi takiego modelu".

 

A proszę, Kanadyjska ulotka QQ, strona 7:

http://www.nissan.ca/content/dam/nissan/ca/request-brochure/en/2018/pdf/2018-nissan-qashqai-en.pdf

 

Konfiguracja SV CVT zawiera:

- 2.0L Benzyna

- Skrzynia CVT X-Tronic

- Napęd 4x4 Intelligent Drive

 

 

Da się? Da się. A przecież te QQ też na pewno są składane w tej samej fabryce w Sunderland.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie powiem wam, podoba sie Volvo XC40. Rozmiarowo porownywalne z QQ, ale to juz naprawde klasa premium. Wiem, niektorzy mowia, ze QQ to juz klasa premium :D

Co do Volvo- fajnie wyglada, super fajne silniki. Tylko cena nie ta. Wczoraj zaczalem sobie konfigurowac wersje ktora by mnie ineteresowala- wyszlo  220tys :)

Ale w przypadku Volvo jest jeszcze mozliwosc wziecia samochodu na abonament, no, cos jak telefon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie powiem wam, podoba sie Volvo XC40. Rozmiarowo porownywalne z QQ, ale to juz naprawde klasa premium. Wiem, niektorzy mowia, ze QQ to juz klasa premium :D

Co do Volvo- fajnie wyglada, super fajne silniki. Tylko cena nie ta. Wczoraj zaczalem sobie konfigurowac wersje ktora by mnie ineteresowala- wyszlo  220tys :)

Ale w przypadku Volvo jest jeszcze mozliwosc wziecia samochodu na abonament, no, cos jak telefon :)

Problem polega na tym,że jak masz 220 tysięcy to wydania to nie wiem, czy kupiłbym ledwo wypuszczony model nowego samochodu. XC40 wygląda fajnie, ale Volvo ma już sprawdzone platformy - XC60, XC90, ale to są o wiele większe samochody od QQ. Za ~200 tysięcy patrzyłbym na LR Discovery Sport, Audi Q3, albo dobrze wyposażonego VW Tiguana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest ze w Polsce xc40 kosztuje 220k a w UK R design na full konfiguracji manual w dieslu AWD wychodzi 36500 z konfiguratora, a przez CARWAW to samo auto można kupić już za 34200 w opcji z finansowaniem, a za gotówkę 35000 funtów. Przypuszczam że w przypadku rozmowy już konkretnej z diler em jeszcze z 1000/1500 £ można zbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest ze w Polsce xc40 kosztuje 220k a w UK R design na full konfiguracji manual w dieslu AWD wychodzi 36500 z konfiguratora, a przez CARWAW to samo auto można kupić już za 34200 w opcji z finansowaniem, a za gotówkę 35000 funtów. Przypuszczam że w przypadku rozmowy już konkretnej z diler em jeszcze z 1000/1500 £ można zbić.

Różnice w specyfikacji najprawdopodobniej, musiałbym się wgłębić w szczegóły czym się te auta różnią.

 

Dosłownie 2 tygodnie temu zamawiałem nowe VW Polo z fabryki dla siostry, i w UK najniższa cena nowego Polo to jest 13800 funtów - czyli na złotówki jakieś ~65 tysięcy złotych. A w Polsce można Polo już kupić od 48 tysięcy nowe, za 65 tysięcy to masz wypasioną specyfikację z niezłym silnikiem. Więc jak to? Ano tak,że ten model za 48 tysięcy to jest chyba wersja "na afrykę" gdzie nie ma dosłownie nic, w UK choćbyś chciał to nie da się tak gołego auta zamówić, a na Polskę robią żeby się klient skusił na nowe auto.

 

To jest akurat odwrotny przykład, ale podejrzewam że to samo się dzieje z Volvo - niby te same nazwy specyfikacji, ten sam silnik, ale pewnie jeden rynek ma w standardzie coś czego nie ma drugi i stąd różnica w cenie. 

 

Albo po prostu Volvo robi klientów w wała, też jest taka opcja xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbogatszy bym rzekł....

Odnośnie specyfikacji to konfigurowalem wszystkie mozliwe dodatki oprócz automatu i koloru, a w przypadku polo pewnie masz rację. Z drugiej strony od ceny z konfiguratora z automatu można odjąć 10/12 % a i tak jeszcze będzie się z czego targować.

Tak dla przykładu..

https://quotes.carwow.co.uk/showroom/builds/9975754?reload=true#offer-40664593

Edytowane przez kiego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos w tych rozniacach cen moze byc, bo jakis czas temu kolega z pracy, Wloch, kupowal samochod w UK zamiast we wloszech, a kupowal chyba Audi S5 czy A5, cos takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gregson, też mi się podoba XC40 - czuć Premium. Z tego co czytałem od kwietnia ma pojawić się w cenniku z 3 cylindrowym silnikiem benzynowym 1.5 150 KM i startuje cennikowo od ok. 127 tys. i sama podstawa w wyposażeniu jak na Premium jest dość bogata. A swoją drogą ten abonament to świetna oferta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W UK maja jeszcze wersje Momentum Pro , R-Design-pro i insription-pro wiec nie jest tak latwo porownac modele w PLi UK. Ale wersje Momentum wydaja sie najbardziej do siebie podobne..

I porownanelm cene wersji Momentum w PL i w UK, i prawde mowiac widze roznice w cenie rzedu kilku tysiecy. Wiec nie tak duzo jak mozna by sie spodziewac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką konfigurację wysłałem do CARWAW i dostałem wycenę na 34520£

https://www.volvocars.com/uk/car-configurator/suv/xc40/r-design-pro/d3-manual-awd/summary?s=9iTCO

Do tego jeszcze praktycznie każdy producent w UK daje upust rzędu 10/12% dla wybranych grup zawodowych(straż, służba zdrowia czy policja) więc nawet z konfiguratora wychodzi poniżej 36k (żona pracuje w służbie zdrowia i już trzykrotnie korzystaliśmy z tego upust.

Edytowane przez kiego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosłownie 2 tygodnie temu zamawiałem nowe VW Polo z fabryki dla siostry, i w UK najniższa cena nowego Polo to jest 13800 funtów - czyli na złotówki jakieś ~65 tysięcy złotych. A w Polsce można Polo już kupić od 48 tysięcy nowe, za 65 tysięcy to masz wypasioną specyfikację z niezłym silnikiem. Więc jak to? Ano tak,że ten model za 48 tysięcy to jest chyba wersja "na afrykę" gdzie nie ma dosłownie nic, w UK choćbyś chciał to nie da się tak gołego auta zamówić, a na Polskę robią żeby się klient skusił na nowe auto.

 

Specyfikacje na poszczególne kraje zależą także od siły danej marki na lokalnym rynku. W UK standard wyznacza najchętniej kupowane auto miejskie jakim jest Fiesta i Vauxhal Corsa, które są produkowane w UK. Jak VW chce sprzedać droższe Polo to musi zaoferować więcej.

 

Mało kto wie, że Passat w Niemczech w standardowej specyfikacji na ręczną klimatyzację a w Polsce trzystrefową (na wielu rynkach ręczna klima jest w ogóle niedostępna).

Ale Niemiec i tak wybierze Passata, nawet jak go na niego nie stać i nawet z ręczną klimą.

I woli jego niż tańsze i lepiej wyposażone auto z innego kraju bo od lat wszyscy mu wpajaja, że jest to najlepsze auto na świecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam na więcej informacji o nowym Aurisie - podobno układ napędowy ma występować w dwóch wersjach - obecny 1,8 HSD 122 KM i 2,0 HSD 180 KM - może to być ciekawa propozycja . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Ja czekam na więcej informacji o nowym Aurisie - podobno układ napędowy ma występować w dwóch wersjach - obecny 1,8 HSD 122 KM i 2,0 HSD 180 KM - może to być ciekawa propozycja . 

https://moto.wp.pl/premiera-nowej-toyoty-auris-japonczycy-w-koncu-pokazali-konkurenta-golfa-i-astry-6227449193818241v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbiegając nieco od tematu chciałem napisać niezdecydowanym, że to już ostatni gwizdek na zakup benzyniaka bez filtra cząstek stałych. Od września bowiem wchodzi w życie nowa norma emisji spalin 6.2 i w związku z tym także silniki benzynowe będą wyposażane w DPF.

Tak więc jeśli ktoś nadal zastanawia się nad kupnem nowego samochodu, a nie chce mieć w przyszłości dodatkowych problemów z kolejnym gadżetem przymusowo montowanym w silniku, to niech rozważy zakup już teraz.

Źródełko z mojego podwórka - TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbiegając nieco od tematu chciałem napisać niezdecydowanym, że to już ostatni gwizdek na zakup benzyniaka bez filtra cząstek stałych. Od września bowiem wchodzi w życie nowa norma emisji spalin 6.2 i w związku z tym także silniki benzynowe będą wyposażane w DPF.

Tak więc jeśli ktoś nadal zastanawia się nad kupnem nowego samochodu, a nie chce mieć w przyszłości dodatkowych problemów z kolejnym gadżetem przymusowo montowanym w silniku, to niech rozważy zakup już teraz.

Źródełko z mojego podwórka - TUTAJ

Jestem ciekawy jak to wyjdzie w praktyce, bo silnik benzynowy wydziela tak mało cząstek stałych,że filtr zredukuje emisje z bliskich zeru do jeszcze bliższych zera(bo zresztą o to się cała ta norma 6.2 rozbija) - więc wątpię, aby narzekał na te same problemy co w dieslach, gdzie po jakimś czasie się zatyka. Jeżeli filtr będzie taki jak w dieslach, to pewnie trzeba będzie z nim jeździć 15 lat do wymiany :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie okazuje się, że silniki z wtryskiem bezpośrednim generują wcale nie tak mało sadzy jak na początku sądzono więc pozwólcie, że ja przed zakupem kolejnego samochodu jednak wstrzymam się do momentu aż będzie wiadomo czy jest w ogóle sens. Zresztą pewnie już nie dożyję do tego czasu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale doczekaliśmy czasów, że silnik 1,2 - 4 cylindry jest traktowany jako dość duży na crossovery bo teraz większość aut ma 1 litr i 3 cylindry, w autach o podobnych rozmiarach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...