jotgier Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 W czwartek mam 2 przegląd. Podczas umawiania wizyty zgłosiłem pulsowanie świateł, potwierdzili, że otrzymali notę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcio29 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 W dniu 3.02.2019 o 12:53, jotgier napisał: W czwartek mam 2 przegląd. Podczas umawiania wizyty zgłosiłem pulsowanie świateł, potwierdzili, że otrzymali notę. Daj znać proszę jak to usunęli. Nie wiem, czy czekać na przegląd okresowy do maja, czy z gwarancji kill'im... Zauważyłem , że jak samochód się rozgrzeje to problem raczej nie występuje, więc to jest pewnie kwestia maksymalnego ładowania na początku, tj. podgrzewanie szyb, lusterek, siedzeń, wentylator, klima. Najchętniej to zmieniłbym juz aku, bo mam raczej z tych usterkowych, a nie chciałbym mieć niespodzianki gdzieś na wyjeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Daj znać proszę jak to usunęli. Nie wiem, czy czekać na przegląd okresowy do maja, czy z gwarancji kill'im... Zauważyłem , że jak samochód się rozgrzeje to problem raczej nie występuje, więc to jest pewnie kwestia maksymalnego ładowania na początku, tj. podgrzewanie szyb, lusterek, siedzeń, wentylator, klima. Najchętniej to zmieniłbym juz aku, bo mam raczej z tych usterkowych, a nie chciałbym mieć niespodzianki gdzieś na wyjeździe.Sama zmiana akumulatora nic nie da. Dwa m-c temu ASO aku wymieniło na Varte, a pulsowanie dalej było, wówczas serwis mówił, że ten typ tak maWysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Dokładnie, na 99,9%to nie wina aku, prędzej sprawdził bym punkty masowe, alternator i regulator napięcia. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jotgier Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Zgłosiłem pulsowanie podczas przeglądu. Potwierdzili, że otrzymali biuletyn w tej kwestii. Zrobili test akumulatora (agm)- miał poniżej 12 V . Podładowali ,wgrali nowe oprogramowanie centralki. Efekt : 1 - pulsowanie jest, lecz znika po kilkunastu sekundach ( przedtem było kilka minut), 2 - samochód wskazuje niższe spalanie. Zostawiam tak jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek_Hel Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 4 godziny temu, jotgier napisał: Zgłosiłem pulsowanie podczas przeglądu. Potwierdzili, że otrzymali biuletyn w tej kwestii. Zrobili test akumulatora (agm)- miał poniżej 12 V . Podładowali ,wgrali nowe oprogramowanie centralki. Efekt : 1 - pulsowanie jest, lecz znika po kilkunastu sekundach ( przedtem było kilka minut), 2 - samochód wskazuje niższe spalanie. Zostawiam tak jak jest. na pewno AGM? Może jednak EBF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 EFB AGM raczej nie może znajdować się komorze silnika ze względu na temperaturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek_Hel Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 12 godzin temu, JACKO29 napisał: EFB AGM raczej nie może znajdować się komorze silnika ze względu na temperaturę. Wiem! Jak gdzieś już pisałem szukam... bohatera, który by się odważył to potwierdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 To mit, masa aut ma AGM pod maską, fakt, u mnie lekko zabudowany i chyba w tym rzecz. Działa to super. Jednak niby nie są odporne na duże temp. Już dawno stosowano. http://www.akubiz.biz/artykul,360,agm-kontra-efb-i-klasyczne-akumulatory-rozruchowe Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jotgier Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) 19 godzin temu, Romek_Hel napisał: na pewno AGM? Może jednak EBF? W wydruku testu jest zapisane : typ akumulatora -AGM. Akumulator fabryczny został wymieniony podczas 1 przeglądu. Edytowane 10 Lutego 2019 przez jotgier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek_Hel Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 53 minuty temu, jotgier napisał: W wydruku testu jest zapisane : typ akumulatora -AGM. Akumulator fabryczny został wymieniony podczas 1 przeglądu. Mam wielką prośbę! Przy okazji twórz maskę i sprawdź: Jaki masz akumulator(Typ, marka,fotka mile widziana)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek_Hel Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 3 godziny temu, manix napisał: To mit, masa aut ma AGM pod maską, fakt, u mnie lekko zabudowany i chyba w tym rzecz. Działa to super. Jednak niby nie są odporne na duże temp. Już dawno stosowano. http://www.akubiz.biz/artykul,360,agm-kontra-efb-i-klasyczne-akumulatory-rozruchowe Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Artykuł ciekawy...Jednak nie wyjaśnia do końca o ile będzie skrócony żywot AGM-a po wsadzeniu do naszej skorupy? Muszę popatrzeć czy zmieści się w fabrycznym miejscu jakieś większe pudło na akus? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavllo Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 po świętach i ja będę miał wgrywane oprogramowanie odnośnie pulsowania (u mnie tylko oświetlenie wnętrza) ale zastrzeżono, że nie do końca może to przynieść oczekiwany efekt- ogólnie problem jest złożony i...nie za bardzo wiadomo jak go wyeliminować w 100%.... tak czy owak spróbuje, co mi zależy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Trochę to jednak dziwne, że w dzisiejszych czasach ciężko sobie poradzić z taką drobna usterka... Czy auta osiągnęły taki stopień skomplikowanie, że twórcy sobie z nimi nie radzą... Czy też to zwykła wada konstrukcyjna, spowodowana przez księgowych ale nikt nie chce się do niej przyznać i próbują coś podreperować bezkosztowo... Niby fajne auto a taka wtopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavllo Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 jestem po update oprogramowania. wg mnie zjawisko zostało bardzo zminimalizowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Czy zna ktoś treść noty (biuletynu) lub datę otrzymania przez serwisy , bo mój serwis nie wie nic na ten temat. Twierdzą, ze przyczyną falowania obrotów i pulsowania oświetlenia jest niedoładowny akumulator. Pytanie przy jakim napięciu spoczynkowym ( przed rozruchem silnika) należy uznać , że akumulator wymaga doładowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cbr600 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 W dniu 13.05.2019 o 19:11, Zenek napisał: Czy zna ktoś treść noty (biuletynu) lub datę otrzymania przez serwisy , bo mój serwis nie wie nic na ten temat. Twierdzą, ze przyczyną falowania obrotów i pulsowania oświetlenia jest niedoładowny akumulator. Pytanie przy jakim napięciu spoczynkowym ( przed rozruchem silnika) należy uznać , że akumulator wymaga doładowania ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To słaby masz ten serwis są dwie wersje biuletynu jeden dla QQ przed liftem nr: PIB-NES-BCS-18-003 i drugi dla qq po lifcie nr: PIB-NES-BCS-18-002 obydwa zostaly opublikowane wpaździerniku 2018. A tak z ciekawości gdzie znajduje sie ten serwis??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 17 godzin temu, Cbr600 napisał: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To słaby masz ten serwis są dwie wersje biuletynu jeden dla QQ przed liftem nr: PIB-NES-BCS-18-003 i drugi dla qq po lifcie nr: PIB-NES-BCS-18-002 obydwa zostaly opublikowane wpaździerniku 2018. A tak z ciekawości gdzie znajduje sie ten serwis??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dziękuję za informację. Znasz może treść tego biuletynu dlaQQ przed liftem bo nie mogę znaleźć w necie ? Serwisowi nie chcę psuć opinii na forum...………. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_xl Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Na pulsowanie pomaga wymiana aku mi dzisiaj w ramach gwarancji w mad mobile w Gliwicach wymienili i nie mryga. Żenada 2.5 roku aku i padł, przy pomiarach leciał na zwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 FIAAM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_xl Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 (edytowane) Nie wiem jaki mi dzisiaj włożyli widać że nówka za dużo oznaczeń na nim nie widziałem, może i jakiś noname, ale problem ustał nic nie mryga, mówili że to standard usterka. Edytowane 19 Czerwca 2019 przez Misiek_xl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Ale chodziło mi o tego padniętego,ale skoro mówisz że to standard,to na bank FIAAM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_xl Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Sorki ale nie wiem co wyjęli, nie zwróciłem uwagi. Zresztą niezbyt chętnie na serwisie co cokolwiek pokazują, chyba wszyscy wcześniej w cyrku za magików robili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 W poprzednim MR16DDT miałem FIAM-a, w nowym HR13DDT jest wstawiona VARTA. W żadnym z nich nie miałem problemów z pulsowaniem świateł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_xl Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 (edytowane) Jaki by nie był samochód 2 lata 4 mc i aku ma zwarcie na celi, poprzednio w lancerku 9 lat aku oryginał Matsushita czyli podobno Panasonic i to rozumiem japońskie auto japoński aku. Qashkai dostał o dem nie żółta kartkę jeszcze jedna wpadka przy tak niskim przebiegu i pójdzie do żyda nie ma co badziewia trzymać. Edytowane 19 Czerwca 2019 przez Misiek_xl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.